Pa ok,ali neće se za ništa u ovom gradu slušati stav javnosti(inače bi platani još ponosno stajali) posebno ne posle nekoliko članaka,gde se po meni posebno ističe da će biti nezavisan a to nikako ne podrazumeva površinu jer to nije Metro i to se ne može sakriti,način na koji je sve prezentovano naprotiv govori da je ta grupica dala poslednji trzaj,jer se vidi da na dalje od njih neće ništa zavisiti,pa ako dobro pogledaš cifre i karakteristike Belama koje su "dostavljene-doturene" medijima govori o panici da se njihov sada već propali projekat prikaže kao "efikasan" što ni e.od toga nije pa lažiranje parametra o broju preveznih putnika koji je sa max.16.000 porastao na 30.000,pa brzina narasla na 200 km/h eto hteli su da kažu da je brži i od TGV,pa cena za tri linije od 700.mil kada se zna da je to nemoguće za pravi Metro,je zapravo još jedan jeftin pokušaj medijske promocije sa našminkanim izdanjem,a ja sam to shvatio kao tek prvi poziv na unutar koalicijske pregovore,ali je hladan tuš došao od Antića,pa kada su videli da nema šale i da će u komisiju ući sve političke stranke a izgleda i pravi stručnjaci ,neka je i samo jedan sve im pada unapred u vodu,ali i ovo im je način da pristojno izađu iz žabokrečine u koju su se uvalili,jer finansijski interesi nihove grupe se mogu uspešno ostvariti pregovorima uključivanjem domaće građevinske operative kao u Sofiji, ne treba po meni da bude pobednika i poraženih već sa rezultatom zajedničkog kompromisa kojem cilj mora da bude najbolji projekat za BG ,ali i da se svi namire to je pragmatika naših dana,nema potrebe da ovde diskutujemo u rukavicama,neka se svi ugrade ali neka Beograđanima omoguće najbolji Metro jer će se decenijama otplaćivati,a platforma za pregovore mora biti nekoliko jednostavnih posulata razumljivih svima;
Public benefits after the completion
of the started extensions of metro line 1 and 2
- Number of passengers - 550 thousand a day
- Share in the system of public transport - approximately 38 %.
- High carriage capacity - 50 thousand passengers/hour
- High travel speed – 80 km/h
- Duration of the traveling to the centre - 10 ÷ 12 min
- Reduction of the traffic and road accidents - 18 %.
- Reduction of noxious emissions, including greenhouse effect
- 90,5 thousand tons /yearly
- Noise reduction - 15 ÷ 20 %.
- Economy of time for the citizens of Sofia – 110 thousand hours/ daily
- Direct and indirect economic effect - 35 million euro/yearly
Evo to su osnovni parametri za komisiju...
A evo i potvrde kako će biti i u vezi Metroa
Novo rešenja u Vladi Srbije vide u formiranju novog preduzeća koje će se zvati Autoputevi Srbije kome će biti u potpunosti poverena izgradnja Koridora. Novo preduzeće tako će biti treće u nizu za svega godinu dana kome Vlada poverava gradnju najvažnije srpske saobraćajnice.
Miša Brkić ocenjuje da je Koridor 10 prava slika srpskih koalicija jer to izborno unosan posao pa se sve partije bore da dobiju zaslugu za izgradnju par kilometara puta. www b92.