Šta je novo?

Metro

Vidi koliko sam ja ukapirao za ove zadnje dve godine ,forumaši na Beobuildu su uspeli da utiču na dobar deo lošeg imidža LRT a kao potvrda je da ono što sam čuo od ljudi koji i pojima nemaju o Metrou da su apriori protiv LRT,Iskreno, još nisam sreo nekoga u gradu sa pozitivnim mišljenjem ili zalaganjem za istim,nadam se da će ako uspemo da se izborimo za Metro,nas pomenuti na vikipediji i ostalim enciklopedijama,zaslužili smo..e sad da ne treba preterivati to da.. ali vatra mora da se održava,uostalom dobra je stvar da u poslednje vreme nazivamo tramvaj LRT-om da se ne bi sakrivali pojedini iza lažnih termina..uostalom i CAF je svoja tramvajska vozila počeo da da naziva LRV,i u Railway Gazzette,su porudžbinu Beogradskih tramvaja nazvali LRV.
 
Ja sam svoje rekao, a vi slobodno radite šta hoćete, ali ne vidim nikakvu poentu takvih postova u ovom vremenu i na ovoj temi. Od mene toliko.
 
E ja nemam ništa protiv tvog stava,uostalom svi zajedno usmeravamo diskusiju...ali ajd da se setimo o čemu dalje...neka sveža stvar... :kafa: ,pod temom Beovoz sam pokazao najnoviji sistem reklamiranja u Metro tunelima..i sl.,u ostalom ima li inovacijie u vezi Metro sistema,poslednje je bilo Tehnologija Linearnog Metroa u Japanu od HITACHI ind.,kao moguća opcija za Beograd.
linear_1.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=aqrZQUfcQJM
 
Ontopic

Profesor Maletin na javnoj tribini "Lice grada" [HQ]
Na tribini "Lice grada", koju su zajedno organizovali predstavnici Kulturno -prosvetne zajednice i Akademije arhitekture Srbije, istaknuto je da se radi o drvoredima "izuzetne kulturno istorijske vrednosti", koje gradjani Beograda moraju da zaštite od seče i dalje nebrige.Tu govori o LRT-u u bulevaru i sam iskazuje neke ideje

http://www.facebook.com/video/video.php?v=307892303965&ref=mf
 
Ljudi u Akademiji arh.su jak front nadam se da će izdržati u nameri da zaštite Beograd od"stručnjaka"
 
Beograd prenaseljen!
Ljudi iz svih delova Srbije masovno se sele u prestonicu u potrazi za boljim životom, pa preti opasnost da se ona pretvori u grad sa ogromnim brojem nezaposlenih. Ponuda poslova na tržištu rada već sada nedovoljna da zadovolji potražnju


Ako se nastavi sadašnji trend povećanja broja stanovnika, Beograd bi prema nekim predviđanjima za svega deset godina mogao da postane prenaseljen grad čiji kapaciteti to ne bi mogli da podnesu! Ljudi iz svih delova Srbije masovno se sele u prestonicu u potrazi za boljim životom, ali je ponuda poslova na tržištu rada već sada nedovoljna da zadovolji potražnju.www press on line

Pitanje je daće li i Teški Metro moći da izdrži navalu na Beograd.;)
 
...što se rešava decentralizacijom, a to je jedan od aspekata reformi na kome se učinak aktuelnih generacija meri negativnim procentima.

No, umesto toga ćemo da džakamo o metropoliten eriji, teškim metroima i tako tim stvarima što zvuče jednostavnije.
 
A da mi napravimo Metro što pre za svaki slučaj i to teški,ko još ovde veruje obećanjima ;)
 
Ko to krade u „kelnskom podzemlju“?

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5256788,00.html?maca=ser-TB_ser_politka1_naslovna-4944-html-cb

Nemačku potresa velika afera oko gradnje novih trasa metroa u Kelnu. Posle urušavanja gradilišta pre godinu dana otkriva se da je neko krao šipke koje učvršćuju betonsku konstrukciju tunela…



0,,4070246_4,00.jpg

Zgrada Gradskog arhiva u Kelnu urušila se 3.3.2009, povukavši sa sobom još dve zgrade



Nemačku potresa velika afera oko gradnje novih trasa metroa u Kelnu. Posle urušavanja gradilišta pre godinu dana otkriva se da je neko krao šipke koje učvršćuju betonsku konstrukciju tunela…


Frankfurter algemajne cajtung piše:

Kelnsko gradsko saobraćajno preduzeće i grad spore se oko rasvetljavanja jednog od najtežih slučajeva građevinsko-privrednog kriminala u Nemačkoj. 3. marta prošle godine zgrada Gradskog arhiva u centru Kelna urušila se, povukavši za sobom dve susedne zgrade, u veliko okno koje je bilo deo nove trase podzemnih tramvajskih linija koje je trebalo da spoje sever i jug grada. Reč je o delu tunela dugačkog više kilometara nastalog u okviru projekta u koji je grad uložio stotine miliona evra. Sada se ispostavilo da taj tunel nije jedino mesto gde sa građevinskim radovima nešto nije kako valja.



Da bi konstrukcija bila stabilna, tunel se pravi tek kada se betonom obezbedi njegova osnovna forma. To je istovremeno i zaštita tunela od podlivanja, što je posebno važno za Keln u kome Rajna često zna da se izlije i preplavi centralne delove grada. Čelične lamele nabijaju se u zemlju i do dubine od 45 metara, a beton se armira stotinama tona uspravnih paralelnih šipki različitih prečnika i dužina.



Šta zna lopov šta je armirani beton…



Da bi te šipke ostale na potrebnom međusobnom rastojanju, među njih se umeću teške lamele koje čitavu konstrukciju čine kompaktnom. Uspravne šipke su na nekoliko ključnih visina spolja povezane poprečnim šipkama koje čine neku vrstu okvira, baš kao što je slučaj sa metalnim kavezima. Poprečna konstrukcija ima svoje glavne i sporedne delove. Sporedni se sastoje od šipki prečnika do 28 milimetara koje je lako saviti, smotati, izneti iz tunela, natovariti na kamion, i odneti na otpad. Otpadi za takve šipke plaćaju pristojne sume. I zato su tone i tone takvih šipki pokradene. Umesto da budu ugrađene u metro, neko je na njima zaradio mnogo novca.



„Još nije jasno koliko je sada zbog ove krađe ugrožena čitava trasa budućeg metroa koji to neće biti, jer je u neke delove tuinela već počelo ulivanje betona koji će da stabilizuje konstrukciju i obezbedi je od sledeće poplave. Trenutno se grad Keln i Gradsko saobraćajno preduzeće spore oko toga šta je u čijoj nadležnosti, lopovima ni traga, milijarde su proćerdane a grad izrovan“, piše Frankfurter algemajne cajtung.



Pripremio: Saša Bojić

Odgovorni urednik: Ivan Đerković
 
Trenutno se grad Keln i Gradsko saobraćajno preduzeće spore oko toga šta je u čijoj nadležnosti, lopovima ni traga, milijarde su proćerdane a grad izrovan“
Nešto mi se javlja o izgradnji metroa u Beogradu, ne znam šta.. kao neka vizija...
 
Mislim da je pre u pitanju ekonomska kriza,svuda postaje gadno... :o a i još jedna stvar da su gradili duboke tunele krticom to se ne bi desilo ,a ne kao što su hteli kod nas cut and cover,ili ti ga odtrpaj pa zatrpaj.
 
@2012

Živim u Kelnu pa se osećam relevantnim da kažem nešto povodom ove teme.

I gradilo se krticom, ogromnom. Ali bilošta da gradiš ti moraš da stabilizuješ tunele, nema to veze da li gradiš krticom ili cut cover tehnikom. Cut cover se koristi samo za deonice gde nema potrebe da se gradi krticom dok linija Sever-Jug u Kelnu 90% ide duboko ispod gustog gradskog centra. Tuneli se stabilizuju šipovima koji su u ovom slučaju bili ukradeni od grupe organizovanih radnika koji su onda iste te šipove preprodavali na otpadu.

A ovo sa krizom nema veze, gradnja tunela Sever-Jug je počela još pre 5 godina mislim, i ispočetka se "kraduckalo" to je dovelo do ovoga što sada imaš.

Evo fotke sa montaže krtice za izgradnju tunela u Kelnu
b7fk05.jpg

Izvor: http://forum.bauforum24.biz/forum/index.php?showtopic=14286&st=0

Još jedna ali mala fotka krtica u Kelnu
beide_schildmaschinen.jpg
 
Дакле, шта ти је БеоБилдер. Нема озбиљнијег дешавања, а да неко наш не излети са "ситуацијом". :dil:
Стево, свака ти се дала! :gobb:
 
offt.: e, je l' ste primetili da se TA više ne javlja?
ont.: ajmo da organizujemo anketu po BG-u da vidimo koliko je ljudi za metro
 
Sin Velimir (Thinkagain) je posle fijaska svojih ideja otišao na railserbia forum i tamo se registrovao kao Bg-Ug, ali nažalost ni tamo kao ni ovde nij shvaćen sav njegov genij i entuzijazam. Nakon ove dve epizode sin Velimir odlučuje da prosto nije u redu da se njegove ideje ignorišu i otvara grupu na fejsu pod nazivom "Beogradjani zele metro" i tamo počinje da vodi svoj lični dnevnik gde je na uvid javnosti dao i srce i dušu, ali na njegovu veliku žalost i fejsbuk ga nije shvatio ozbiljno i on sam sa sobom priča u grupi, pa već nekoliko meseci, ali mora da uživa u toj mazohističkoj skribomaniji jer ne daje znake odustajanja. U poslednje vreme je otkrio čari novog foruma SSC i tamo se pojavljuje pod novim genijalnim alijasom M8, što treba da nam pokaže broj linija metroa koji on planira da gradi od lego kocki u gradu Beogradu. Tamo ideje sina Velimira nalaze na dobar odjek kod većine zaludne gomile, ali to i ne čudi kad se zna kvalitet tamošnjeg stanovništva. Sin Velimir je u međuvremenu počeo da se dvoumi oko svoje akademske karijere i razmišlja da napusti saobraćajni fakultet jer je njegov genijalni um tamo sputan.

Da ne zaboravim link ga Velimirovoj grupi (koju ozbiljno preporučujem da ignorišete)

http://www.facebook.com/group.php?gid=85445165281


Za one sa slabijim pamćenjem ili koji su se kasnije pridružili, sin Velimir a.k.a. Thinkagain je imao gomilu neverovatno "genijalnih" izjava i stavova, ali se ipak kao vrhunac i dokaz o kvalitetu i ozbiljnosti njegove skribomanije ističe sledeća:

ThinkAgain":uafs6807 je napisao(la):
Namerno bi bilo preko 10 preduzeća da bi se naučili da komuniciraju međusobno i da ne prave greške. Na taj način bi svih 160km u prvom sektoru bilo gotovo za 6 meseci kao i 100km nadzemno u drugom sektoru. Nije potrebno više od 6 meseci sa dinamikom radova vrednog pažnje u 21. veku. Mi ne gradimo u 19. veku pa da nam treba bukvalno 100 godina za ceo sistem već nam treba 200 puta manje vremena odnosno 6 meseci, najduže godinu dana za svih 6 hiperlinija.
link ka tom famoznom komentaru: http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=57563#p57563

boldovao bih sve u gornjem citatu jer zaslužuje i bold i underline, ali ću da bidnem fin :D
 
Evo ,danas je Bulevar blokiran zbog demonstracija radnika Trudbenika,to bi danas bio Fijasko bilo kakvog nadzemnog šinskog sistema :kafa:
 
shmeksi":252qb0va je napisao(la):
Sin Velimir (Thinkagain) otvara grupu na fejsu pod nazivom "Beogradjani zele metro" i tamo počinje da vodi svoj lični dnevnik gde je na uvid javnosti dao i srce i dušu, ali na njegovu veliku žalost i fejsbuk ga nije shvatio ozbiljno i on sam sa sobom priča u grupi, pa već nekoliko meseci, ali mora da uživa u toj mazohističkoj skribomaniji jer ne daje znake odustajanja.
Da ne zaboravim link ga Velimirovoj grupi (koju ozbiljno preporučujem da ignorišete)

http://www.facebook.com/group.php?gid=85445165281
Baš sam se pre neki dan pitao šta bi sa ThinkAgain-om
I da li će nam se možda vrati sa novim nadimkom.

Inače njegovu grupu na Facebook-u grupu treba posetiti, prosto je neverovatno koliko je napisao postova.Uskoro će sam preteći broj postova na BeoBuild-u.
Najviše govori posledni post

Velimir Niko nema da mi da komentar na komparacije??
10 hours ago · Report


Tri puta sam išao na "pogjedajte starije postove i ima samo dva koji nisu njegoi.
Hm šteta dečko baš ima energije! Evo čak hoće i sam da uradi ceoprojekat ali nema sa kim pošto su svi ostali magarci

Velimir
ja imam brdo crteza vozova koji samo sto ne izlete sa papira ali potrebno nam je 3d renderovanje da bi bilo ozbiljno. uradimo mrezu i stanicu po stanicu krenemo da radimo u 3d. mogli bi da uradimo cak i ceo projekat posto ovi nesposobnjakovici iz dana u dan pokazuju svoju nesposobnost sve vise i vise. bolje receno nevoljnost odnosno lenjost. to su magarci kojima treba drzati seno ispred usta da bi vukli teret samo sto u ovom slucaju treba drzati evre uspred njihovih ociju.
January 9 at 2:10am
 
@zaffa @vucko, Da Beogradu definitivno treba Metro :p e još samo da ubedimo ove iz vlasti.. :dil:
@nbumbic, a kako ja tog lika nisam primetio...:D
 
Podrška Francuske ekonomiji Srbije
23. februar 2010. | 21:37 | Izvor: FoNet
Beograd -- Francuska će pružiti podršku Srbiji iskustvom i ulaganjem u ekonomiju, rekli su francuska državna sekretarka za spoljnu trgovinu An Mari Idrak i Božidar Đelić.


Potpredsednik Vlade za evropske integracije Bozidar Đelić sastao se sa državnim sekretarom za spoljnu politiku Francuske An Mari Idrak (Tanjug)
Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić i državna sekretarka za spoljnu trgovinu Francuske An Mari Idrak ocenili da postoje dobre mogućnosti za dalje unapređenje odnosa dve zemlje. Francuska će ulagati u kopneni i vazdušni saobraćaj, u izgradnju Koridora 10 i beogradskog metroa, kao i strategiju eksploatacije Dunava.

"Razgovarali smo o pitanjima koja mogu biti od zajedničkog interesa, kao što je i kupovina aviona za kompaniju Jat Ervejz. Što se tiče pomoći koju Beograd očekuje od Francuske, jedna od oblasti su evropske integracije", rekla je An Mari Idrak, navodeći da Pariz prati sve što radi Srbija sa MMF-om i Svetskom trgovinskom organizaciji.

Francuska pruža podršku Srbiji u tim naporima i ima puno poverenje u njene kapacitete, izjavila je An Mari Idrak.

Ona je ocenila da je, osim potpisivanja sporazuma o strateškom partnerstvu, važno dalje razvijati odnose kroz neposredne dijaloge.
Ona je bivsi direktor RATP (pariski metro). Ovo moze biti zanimljivo.
 
Povaratak SISTRE? ček da se prisetimo njihove studije za Beogradski Metroa :kafa: ući ćemo u Ginisa!
 
Vrh