Šta je novo?

Metro

2012":3uxj4q06 je napisao(la):
E, toliko samo o onima koji su napadali Ruse a i 2012-tu u vezi Metroa bez imalo argumenata,vidite da je problem nastao i ostao kod kuće! Istorija se ponavlja po drugi put smo odbili Ruse da nam prave Metro i samodoprinos od 200 $ spiskali na tramvaj mimo volje građana iskazne na referendumu,a sad su im neki rekli da nema projekta i niko nam nije kriv do nas samih to jest njih!
Ajde pogledaj postove u kojima te "napadamo" i videćeš da smo ti stalno govorili da Rusi neće dati kredit za nešto za šta ne postoji projekat, a ti si bio taj koji je govorio da mi ne želimo dobro ovom gradu i da smo protiv Rusa.

Get your facts together.
 
Mislim da je to zamena teza,između ostaloga, ja sam govorio da Rusi žele da grade sigurno ali da neki odavde blokiraju,a neki su tvrdili da Rusi lažu i da samo žele da nas iskoriste(tebe nisam prozvao zaista),a Rusi su hteli da grade i bez "nepostojećeg projekta" uzeli bi princip projektovanja mosta na Adi "projektuj i izvodi" ;)

sneg_ciscenje_316122009.jpg

Gde li je taj LRT u Bulevaru,pa šine su ovde negde bile.....
 
Nevezano za sve od danas ne rade tramvaji do daljeg zbog rekonstrukcije matori ;)
 
He he,pa nije sneg pao samo u Bulevaru ;) pokušavaju da preko GPS lociraju preostale LRT pruge :D
 
2012":36p5bh5u je napisao(la):
a Rusi su hteli da grade i bez "nepostojećeg projekta" uzeli bi princip projektovanja mosta na Adi "projektuj i izvodi"
Nađi jednu ozbiljnu i proverenu potvrdu ovoga što pričaš, a da nije novinski članak ili nečija izjava.

Da ne zaboravim, "design - build" (most kod Ade) nije isto što i "turnkey" (ključ u ruke) projekat.
 
Ne to je sarkazam mislio sam da si ukapirao ,s obzirom da im je prezentovano da "nema projekta za Metro" analogija sa "projektuj i izvedi"i mostom na Adi koji je počeo da se radi bez projekta. ;)
 
Tryin'my best :rolleyes:

cekanje15122009.jpg

20091211-StClairLRT-earlscourt.jpg

20091211-StClairLRT-curves.jpg

Uzalud čekaju LRT is dead :kafa:

grasstram-ed02.jpg
grasstram-ed07.jpg

i letnja Bulevarska priča..
 
Djordje":nimqb99w je napisao(la):
@stf:

Мрежа од две дугачке линије по правцима север-југ и исток-запад, каква је била зацртана у ГУП 1950, је испитивана као варијанта А у Студији из 1976. и одбачена као најлошија како по збиру поена тако и по односу кост/бенефит.

Метро се не гради за 70% времена када нема гужве него за 10% времена када ј***но има гужве, јер је тада потребан и незаменљив. Такође се не гради да би био ”економски исплатив”, јер се стварна исплативост метроа не рефлектује кроз приход од карата већ кроз повећану продуктивност људског капитала, раст цена некретнина, привлачење инвестиција, итд.
Mreza od dve dugacke linije je mnogo bolje resenje nego 5-7 ``malih``. Nije poenta povezati metroom siri centar grada, vec periferije sa centrom.
Drugo, to sto je `76.e ovakvo resenje bilo lose uopste nije argument da se danas tako ne uradi. Te `76 periferiska naselja poput Batajnice, Zemun polja, Malog/Velikog Mokrog luga, Kaludjerice i mnogih drugih bila su naselja od par desetina kuca, a danas su ogromna naselja. Pa `76.-e Je Konjarnik bio teska periferija, Vidikovac takodje...
Mojim predlogom su prakticno pokriveni svi delovi grada metroom, ne vidim losu stranu uopste.
 
@stf
Naprotiv,Beogradu treba distibutivni Metro koji povezuje uži,širi centar sa satelitskim naseljima,a povezivanje periferije sa centrom je već urađeno sa prigradskim Metroom tj.Beovozom koji se trenutno revitalizuje,da bi služio toj svrsi,a njegovim razvojom povezaće se i naselja koja nisu do skora smatrana prigradskim opštinama ali su to nedavno postala,tako da će u bliskoj budućnosti po mome mišljenju dobiti naziv Regionalni Metro po uzor RER Pariz isl.jer novom teritorijalnom organizacijom je predviđeno da Beograd postane region,a samim tim biće i obaveza da se naselja i opštine regiona povežu brzim tranzitom,a sve je to mnogo lakše jer je srećom 80'ih napravljen sistem prigradskog Metroa koji se tek sada privodi nameni,Hvala Bogu!
 
Jovin za pecat u januaru ove godine,imate tamo njegovu biografiju,pricu o mostarskoj petlji beogradskom autoputu i.t.d.,zanimljiv tekst.A evo dela za 2012


Kako je tekla priča o ruskom kreditu za metro?
S obzirom da pokušaj opstrukcije Metroa - uz podršku stranih „eksperata“ - nije uspeo, aktuelni gradonačelnik je, neposredno pred dolazak predsednika Rusije (20.oktobra 2009) odbio ponuđeni kredit za Metro (pola milijarde dolara), jer “španski prijatelji” traže još dve godine (pored pet prošlih) da završe dokumentaciju Tramvajske linije Ustanička-Tvornička – viziju „samoupravljača sa Bežanije“! Iritirani osamnaestomesečnim destruktivnim ponašanjem aktuelnog gradonačelnika, koga nisu izabrali Beograđani (njega je DS imenovala da to bude), Akademija je uputila Otvoreno pismo predsedniku DS: „Zaustavite bacanje u reku Savu 240 miliona evra, koliko Beograđane treba da košta faraonski Most-spomenik na Adi, jer nadoknada za do sada urađeno je desetostruko manja od štete ako se izgradnja nastavi...“

http://docs.google.com/Doc?docid=0AdnUxYWyIaatZGRxam5zem5fNDRnc3gycnNjdw&hl=en
 
E pa sve što smo već čuli i ranije,ali nema novih momenata... recimo da je u ovoj utakmici rezultat 1:1,ali šta sa drugim poluvremenom ??Planirani u put u Beč..Moskva odugovlači sa kreditom za infrastrukturu vrši pritisak...Mrka kaže da su odnosi u vladi fenomenalni, :rolleyes: sve ovo počinje da liči na Latino-američku seriju :kafa:
 
^^
Ovako je i plan za lrt uradjen,prvo je bio tramvaj pa ga je preimenovao u lrt,fin neki covek cuh da ima kancelariju u gradskoj skupstini.
brainstorming-darth-vader-death-star-wars-demotivational-poster-1258671576.jpg


Evo ga u inspekciji radnika i inzenjera koji rade na izgradnji death stara,ovaj mislim LRT-a
33ndohg.jpg
 
Stojim iza Latino Američke serije,ali ona traje i dalje ;) satanizacija LRT dosegla kulminaciju,a koliko vidim Vucko je napravio i brend i još kada bi imali para da snimimo tv reklamu protiv LRT(dobra ideja za Akademiju Arhitekture....) :kafa:
 
2012":o631hjtm je napisao(la):
@stf
Naprotiv,Beogradu treba distibutivni Metro koji povezuje uži,širi centar sa satelitskim naseljima,a povezivanje periferije sa centrom je već urađeno sa prigradskim Metroom tj.Beovozom koji se trenutno revitalizuje,da bi služio toj svrsi,a njegovim razvojom povezaće se i naselja koja nisu do skora smatrana prigradskim opštinama ali su to nedavno postala,tako da će u bliskoj budućnosti po mome mišljenju dobiti naziv Regionalni Metro po uzor RER Pariz isl.jer novom teritorijalnom organizacijom je predviđeno da Beograd postane region,a samim tim biće i obaveza da se naselja i opštine regiona povežu brzim tranzitom,a sve je to mnogo lakše jer je srećom 80'ih napravljen sistem prigradskog Metroa koji se tek sada privodi nameni,Hvala Bogu!
Slazem se sa tobom po pitanju regionalnog metroa, ali ja nisam ni predlozio da metro linija pocinje u Lazarevcu ili Mladenovcu.
Odavno je vec zastarelo resenje po kome pocetna stanica prve linije treba da bude na Ustanickoj. Grad se dosta prosirio,i sirice se, pa je potrebno i resenja prilagoditi.
Dokle ce grad da favorizovano razvija tri opstine u centru! Zar samo ljudi u centru imaju pravo na metro?! Da bi brze stigli od Vuka do Trga republike?
Beovoz jeste prakticno metro, postoje i uslovi za dve linije metroa, jedini je problem sto se prakticno nije koristio.
 
Vidi kapiram šta kažeš,ali u gradnji Metroa se počinje od tačke A i i gradi sukcesivno do B,i obično to bude najkraća deonica,Recmo i 1 . fazi ako bi se gradio teški Metro,počelo bi sa depoom u Zemunu,pa bi se prva stanica po kazivanju Mrkonjića pravila kod Fontane ili opštine,pa bi se trasa radila do Terazija,sa svim stanicama i mostom oko 2 g.e,onda bi se ta prva deonica pustila u rad,dok bi nastavak usledio od Terazija-Skupštine-Pravnog do Vuka,e sad od izgađenog dela Metroa koji funkcioniše,kako se stanica po satnica završava voz ide do njih,e sad kada se cela trasa završi do Ustaničke to bi bio kraj,a i ne mora,svake god,grad bi iz budžeta gradio po dve stanice ,recimo moglo bi se Mirijevo priključiti trasi,isto važi i za krak ka B.Brdu od poslednje stanice na Žarkovu trasa bi se sukcesivno produžavala do Vidikovca. E sad za Beovoz to je tačno ja sam zagovornik da je bolje razvijati Beovoz nego nesrećni LRT,jer Beovoz će imati kada ga ponovo renoviranog puste u pogon lik Metroa il sistem vrlo sličan Metrou,tako da će ljudi jedva i primetiti razliku pod uslovom da odrade što su i obećali,ali sve i da ide takt na 3 min.on promašujue ključne tačke u gradskom tranzitu saobraćaja i ljudi,tako da može da zadovolji potrebe dela Beograđana i dobrog dela prigradskih opština,sve u svemu biće jako koristan sistem,kakav u glavnom imaju veći gradovi Evrope i sveta i zbog njega Beograd je u velikoj prednosti da može da razvija i gradi dva paralelna sistema,ja samo mogu da kažem hvala ljudima koji su 70'ih projektovali i podarili Beogardu takav veliki i skup sistem koji danas nikako ne bismo mogli da započnemo pa eto jedva ga i dovršavamo, inspiracija treba da nam bude London koji trenutno kreće u realizaciju vrlo sličnog sistema Beovozu i za koji će potrošiti milijarde, a mi to imali pa nas mrzelo i da dovršimo i održavamo.
 
Komentar sa najvise preporuka je sledeci

The trams go from Leith to the airport. Leith. To the airport.

WHY???!?!??!???

NO ONE IN LEITH CAN AFFORD A FUCKING HOLIDAY!!
 
ohoho,pa ovo je i tunelce za kola,moracu tu svog audija da poteram!Svidja mi se,kupicu dva!!!

Ozbiljno receno kapiram da bi se ovo kod nas svaki dan desavalo i da bi slupali ubrzo vecinu vozila LRT-a
 
Malo počinjete da spamujete temu (a ne samo ovu) sa ovim anti-lrt postovima. OK, znaju ljudi sve to, ali ovo je tema o metrou (doduše nepostojećem), a poslednjih par strana se svodi na neko pljuvanje na nešto što nema ni naznaku od realizacije (da ne kažem da se od toga odustalo).

Totalno bespotrebno kačenje postova.
 
Vrh