Vidi kapiram šta kažeš,ali u gradnji Metroa se počinje od tačke A i i gradi sukcesivno do B,i obično to bude najkraća deonica,Recmo i 1 . fazi ako bi se gradio teški Metro,počelo bi sa depoom u Zemunu,pa bi se prva stanica po kazivanju Mrkonjića pravila kod Fontane ili opštine,pa bi se trasa radila do Terazija,sa svim stanicama i mostom oko 2 g.e,onda bi se ta prva deonica pustila u rad,dok bi nastavak usledio od Terazija-Skupštine-Pravnog do Vuka,e sad od izgađenog dela Metroa koji funkcioniše,kako se stanica po satnica završava voz ide do njih,e sad kada se cela trasa završi do Ustaničke to bi bio kraj,a i ne mora,svake god,grad bi iz budžeta gradio po dve stanice ,recimo moglo bi se Mirijevo priključiti trasi,isto važi i za krak ka B.Brdu od poslednje stanice na Žarkovu trasa bi se sukcesivno produžavala do Vidikovca. E sad za Beovoz to je tačno ja sam zagovornik da je bolje razvijati Beovoz nego nesrećni LRT,jer Beovoz će imati kada ga ponovo renoviranog puste u pogon lik Metroa il sistem vrlo sličan Metrou,tako da će ljudi jedva i primetiti razliku pod uslovom da odrade što su i obećali,ali sve i da ide takt na 3 min.on promašujue ključne tačke u gradskom tranzitu saobraćaja i ljudi,tako da može da zadovolji potrebe dela Beograđana i dobrog dela prigradskih opština,sve u svemu biće jako koristan sistem,kakav u glavnom imaju veći gradovi Evrope i sveta i zbog njega Beograd je u velikoj prednosti da može da razvija i gradi dva paralelna sistema,ja samo mogu da kažem hvala ljudima koji su 70'ih projektovali i podarili Beogardu takav veliki i skup sistem koji danas nikako ne bismo mogli da započnemo pa eto jedva ga i dovršavamo, inspiracija treba da nam bude London koji trenutno kreće u realizaciju vrlo sličnog sistema Beovozu i za koji će potrošiti milijarde, a mi to imali pa nas mrzelo i da dovršimo i održavamo.