Šta je novo?

Metro

O da Siemens gradi Metro i ne samo to već je i lider u inovaciji(ključ u ruke kao Rusi),da se podsetimo Nemci su prvi dali ponudu za Metro Tadiću prilikom zvanične posete,ali naravno nije objavljen sadžaj.što se mene tiče bio bih srećan da ga oni grade jer su kao i Rusi za Teški Metro, e sad šta se tu u međuvremenu izdešavalo to ni Mrkonjić ne zna :D

Metros - mobility in cities all over the world


Fast and safe public transportation services determine the quality of life and the competitiveness of cities and regions around the world. Sustainable and optimally channeled mobility will play a key role in the 21st century. Therefore, the challenge is to simultaneously improve traffic flows and to reduce overall carbon dioxide emissions in conurbations.

Future-ready transit concepts for innovative mobility. Modern transit systems for a decisively improved ecobalance. Solidly based know-how for a reliable and attractive means of public transportation. That’s what our core competence is made of. Our metros are developments backed by years of experience, and are environmentally friendly, target-driven and customer-focused.

Automated people mover (APM)
Irrespective of conventional metro or VAL systems, we offer the right automated drive system. This means a practical and reliable solution from the field, not only for new, but also for existing systems. Solutions are customized to the individual needs of our customers.


A high passenger capacity, increased train frequency, a high level of comfort and safety, reduction of energy consumption and a minimization of lifecycle costs are just a few reasons for the success of our fully automated metro system
1-bergkrystallen.jpg
Siemens klasični
2-tram.jpg
Atomatizovani...
 
2012":3bbcexqt je napisao(la):
O da Siemens gradi Metro i ne samo to već je i lider u inovaciji,da se podsetimo Nemci su prvi dali ponudu za Metro Tadiću prilikom zvanične posete,ali naravno nije objavljen sadžaj.što se mene tiče bio bih srećan da ga oni grade jer su kao i Rusi za Teški Metro, e sad šta se tu u međuvremenu izdešavalo to ni Mrkonjić ne zna :D
E da ne znaš možda koje će brojeve izvući u petak na lotou, da znam da uplatim sedmicu.

"Nemci dali ponudu Tadiću", pa ovo ni moje kumče od 6 godina ne bi poverovalo, a ne odrastao čovek.

p.s. oh ne, opet sličice, mora da će skoro da počnu da kopaju.

p.p.s. druže, stvarno ga preteruješ sa ovakvim postovima
 
Pa ako Rts laže u udarnom Dnevniku,prilikom posete Tadića Berlinu ,kako navode"prvo što ga je dočekalo na stolu ,bila je ponuda za gradnju Metroa" mislim možeš naći u arhivi Rts ,proveri datum posete,jer to je bila udarna vest ...a Nemci ne bi dopustili da se u njihovo ime laže i to u udarnoj vesti iz Berlina..P.S osveži malo memoriju,kad već ovo oko Metroa pratiš od početka,do sada ni jednu lažnu vest nisam preneo iz bilo kog medija :kafa: a nema ni razloga...e ako su Tadić i Berlin lagali sve nas...onda... se žali Angeli Merkel :dil:
 
Druže, već smo pričali na tu temu i mnogo si nešto naivan za svoje godine ako veruješ svemu što se pojavi u našim medijima. Nađi mi neku agenciju iz Evrope koja je prenela bilo kakvu vest o metrou u Beogradu u poslednjih xyz godina, a da se ista pritom nije pozivala na domaće izvore u Srbiji. Odmah da ti pomognem, nećeš naći nijedan takav link.

Kada bi makar malo bio realan i kritičan u svojim postovima ne bih te smarao, ali brate tvoj svaki post (pa i oni kada prenosiš takve članke iz RTS-a) deluje kao da će ovde za par dana da se zidaju kule i gradovi. Neko mora da te vrati u stvarnost.
 
Pa ti uživaj u svom svetu,i pusti druge da žive :kafa: ja ne govorim u šta ja verujem već šta sam čuo ili pročitao,uostalom kao i svi na ovom forumu informišemo se iz domaćih medija za sve vezano za Metro, Prokop ...etc,nisam čuo za druge izvore informacija(strane a u vezi ovih tema) a moj komentar ili mišljenje u vezi istih je samo moj,uostalom ovde je rasprava bila konstruktivna,uglavnom laki teški i ko će ga graditi,e sad s obzirom da ti spadaš u one koji misli da se ništa neće graditi,pa valjda bi trebao da se razočaraš u institucije ,lidere etc,a ne u obične ljude sa ovim ili onim stavovima i insajderi su nam nešto utanjili....a ovo da li je neka agencija iz sveta pisala o tome i tu da te razočaram pisale su sve i to poveće VOA,RIA,DW,BBC ako čitaš engleski ili srpski i sve vezano za posetu Medvedeva i da će je Ruski kredit namenjen izgradnji Metroa(e sad to što su naši odabrali da za cenu Metroa grade 5 drugih stvari to je samo do nas a i ne znači da se od Metroa odustalo naprotiv, pokušavaju da izbegnu političku konfrontaciju u vezi toga ko će ga graditi),pa prema tome izgleda da si ti baš neobavešten......
 
Ok, ti si u pravu. Čujem da će sad i papa da nam nudi neki kredit za metro, a kako javlja NASA Marsovci su beogradski metro odabrali kao prvu investiciju van svoje teritorije.

Neću više da te smaram, uzaludno je.
 
Šta ima loše u vezi Metroa i Vatikana...e kad bi udelili koju liniju... :p
 
@2012: Radim u Siemensu i kazem ti da ne grade metro, tj. ne kopaju tunele i ne grade stanice. Siemens nije gradjevinska firma. Ako su nudili kljuc u ruke, onda bi to gradila druga firma za Siemens, a Siemens bi uradio svu Elektroniku i vozove za Metro.
 
Pa na to sam i mislio,oni rade soluciju za Metro,opremu,vozove,info.sistem,pa u konzorciumu odrade ceo projekat...The Sector consists of six divisions: Building Technologies, Drive Technologies, Industry Automation, Industry Solutions, Mobility und Osram
The Mobility Division (Erlangen) is the internationally leading provider of transportation and logistics solutions. With “Complete mobility”, the Division is focused on networking the various modes of transportation in order to ensure the efficient and environmentally compatible transport of people and goods. “Complete mobility” targets the goal of sustainability and combines the company’s competence in operations control systems for railways and traffic control systems for roadways together with solutions for airport and postal logistics, railway electrification, rolling stock for mass transit, regional and mainline services, as well as turnkey systems and forward-looking service concepts
...hoću reći nude sve u paketu....
Sistem "ključ u ruke"

Potreba za atraktivnim, ekonomičnim i ekološki opravdanim mobilnim rešenjima veoma je prisutna. Usled složenosti, takvi projekti se najčešće rade po sistemu "ključ u ruke". Naša visoka stručnost i kompetentnost u vođenju projekata preporučuju nas kao sistem integratora koji ne samo da projektuje i realizuje tehnički inovativne sisteme, već daje i efikasna i bezbedna rešenja za saobraćaj, iskrojena po meri kupca.
Sistemi za javni gradsko-prigradski prevoz
Sistemi za magistralne pruge
U domenu gradsko-prigradskog prevoza, uspešnu poslovnu saradnju smo ostvarili instalacijom i puštanjem u rad nove opreme u stanicama «Beovoza», koja uključuje informacione table i kioske, kao i centralni računarski sistem.
 
Beograd


Nismo zaustavili gradnju
P. VASILJEVIĆ, 28.01.2010 21:00:14 Ocena: 1.10 (Glasova: 11) Komentara: 1

bg-GLAVNAdjilas.jpg

Dragan Đilas / Foto P. Mitić
BEOGRAĐANI će, posle višedecenijskih polemika i kontroverzi, tokom ove godine da saznaju kako će da izgleda budući metro u njihovom gradu - izjavio je, za ”Novosti”, Dragan Đilas, gradonačelnik srpske prestonice.
- Uskoro će predstavnici gradskih odborničkih grupa da posete Beč, gde će na delu da vide kakva su iskustva ljudi koji prave metro već 50 godina. Posle toga ćemo u grubim crtama da utvrdimo i konačan izgled beogradskog metroa.
* Kako će metro da se finansira u ovo vreme krize?
- Procena je da bi samo početna faza koštala milijardu evra. Zbog toga je to državni projekat koji nadilazi mogućnosti Beograda.
* Kada bi, prema vašem mišljenju, mogla da počne izgradnja metroa?
- Od trenutka kad budemo znali izgled metroa i kad počne razrada konkretnog projekta, pa do početka radova, ne može da prođe manje od godinu dana. Ilustracije radi, u Beču se gradi dva kilometra metroa godišnje. Nama je potrebno bar 20 kilometara da bi metro funkcionisao. Ne možemo reći da imamo metro kad povežemo samo Novi Beograd i Vukov spomenik. Tek kad napravimo mrežu i spojimo, na primer, Banovo brdo i Karaburmu, moći ćemo da se pohvalimo metroom koji će da rastereti saobraćaj u Beogradu. Realno je da efekti budu vidljivi posle šest-sedam godina od početka gradnje.
* Koliko se politika prelama oko izgradnje metroa, pošto se često spekuliše da jedni ”guraju” ruske investitore, a drugi Špance ili Amerikance?
- Metro će graditi oni koji ponude najnižu cenu i najbolje uslove kreditiranja.
* Zna li se konačno i kako će da izgleda kineski most, čija je ugovorena cena 170 miliona evra?
- Poznato je idejno rešenje. Biće jednostavne konstrukcije. Po dve trake sa obeju strana, plus 21 kilometar pristupnih saobraćajnica. Projekat će da radi CIP, a radovi na mostu, koje će da kreditira kineska Eksim banka, počeće u drugoj polovini godine. Kineska strana postavila je rok izgradnje do tri godine. To znači da će 2013. godine most biti završen, i očekujemo da će od tada da živne i leva obala Dunava.
* Da li ste zadovoljni kako odmiče izgradnja mosta na Adi?
- Da. Ove godine će biti završen pilon i navući će se čelična konstrukcija. Našli smo rešenje i za imovinske probleme sa novobeogradske strane, a krajem sledeće godine građani će moći da pređu preko novog mosta.
www.novosti rs.
 
- Metro će graditi oni koji ponude najnižu cenu i najbolje uslove kreditiranja.
To znači da će biti tender,i verovatno pobediti Kinezi... :kafa:
Nama je potrebno bar 20 kilometara da bi metro funkcionisao
To znači gradiće se 20 km,tj dve linije Zemun-Vuk i B.Brdo-Karaburma,1 milijardu evra :kafa:
Od trenutka kad budemo znali izgled metroa i kad počne razrada konkretnog projekta, pa do početka radova, ne može da prođe manje od godinu dana
To znači novi projekat ili kompilacija dva :kafa:
Uskoro će predstavnici gradskih odborničkih grupa da posete Beč, gde će na delu da vide kakva su iskustva ljudi koji prave metro već 50 godina. Posle toga ćemo u grubim crtama da utvrdimo i konačan izgled beogradskog metroa
Čuvena je Bečka kafa... :kafa:
 
Kinezi prave 2 km metroa mesecno za male pare, tako da mogu slobodno da grade. Pa kompilacija je najbrze resenje, jer je glupo ponovo praviti sve ispocetka
 
Pa dobro bolje je raditi dve linije istovremeno,to podržavam,ali ako ste primetili od Vuka u toj prvoj fazi neće se graditi do Ustaničke,zato su i pomerili Tramvaje u sredinu da bi i tu prevoz funkcionisao bolje nego do sada...a ako rade i B.Brdo to je tačno zamislite koliko bi se rasteretile ulice pored Sajma prema centru i ukinule autobuske linije koje prolaze kroz centar..
 
Siniša":7tsvlj2n je napisao(la):
Dragan Đilas":7tsvlj2n je napisao(la):
Ne možemo reći da imamo metro kad povežemo samo Novi Beograd i Vukov spomenik
:notok::blah:
Meni nije jasno zašto se stalno iščuđavate na ovu vrstu izjave. Klasičan primer problema u komunikacijama. Siniša, ne znam kako ti doživljavaš tu rečenicu, ali njom se htelo reći sledeće: "I kad se izgradi linija NBG - Vukov spomenik to i dalje neće rešiti sve probleme transporta ljudi. Tek nakon povezivanja Banovog brda (Čukarice) sa ostatkom grada se može reći da smo dobili koliko toliko funkcionalan metro sistem."

Stvarno ne vidim šta je toliko skandalozno u toj rečenici iz izjave (ne komentarišem ostali deo teksta).
 
Hmmm, ako će da rade "denivelisani LRT", onda možda treba očekivati da će da ide denivelisano do Vuka a onda će da se penje na Bulevar K.A. i tuda u nivou da ide do Ustaničke i čeka bolje dane da se i tu ukopa...

Mada, i ja sada mislim da jedini metro koji će ova generacija da napravi jeste linija M1 Imaginationland - Land of Make Believe.
 
@shmeksi

Ja samj ovu recenicu i pasus doziveo negativno, izjava koja prikriveno naginje LRT-u. Nadam se da si u pravu, da je ovo samo problem u komunikacijama.
 
@ACR

Kroz strari Beograd bili kakav sistem,mora ići podzemno ,a od Vuka koji se ne radi u 1.fazi nema šanse da ide na Bulevaru može samo na stubove ,ili podzemno,čak bi kopanje cut and cover metodom izazvalo haos u gradu,primer Požeške,Gazele mislim da i u gradu shvataju da bez krtica nema rešenja,uostalom svi tuneli za Beovoz oko 30 km duplih,su rađeni krticama,jer drugačije nije ni moglo..
 
Ja i dalje ne znam neki evropski grad koji gradi dve metro linije istovremeno!!! Hajde da me neko ispravi?!
Ostavlja gorak ukus u ustima cela ta prica kako se nema para itd... a onda kao necemo da gradimo samo jednu liniju itd...
Pa oni prvi nisu realni!
 
Evo u 10-ak KIneskih gradova se radi i do 15 linija istovremeno....sa za Evropu nije ni potrebno jer gradovi veličine Beograda već 50-100 godina imaju bar dve linije i sada dograđuju po jednu ili produžavaju postojeće,tako da Beograd prvo treba da pokrije najopterećenije pravce,pa onda da mirno godišnje dograđuje po dve stanice...
 
Na kraju ćemo se mi skupiti sa ašovima i lopatama i početi sami da kopamo :kafa:
 
slažem se sa Homerom. ionako današnja omladina nema gde da isprazni tu suvišnu energiju, osim u tučama. taman im se daju lopate, ašovi i motike pa neka troše energiju
 
Vrh