Šta je novo?

Metro

shmeksi":2ld3xyzj je napisao(la):
p.s. sad me podseti 2012 sa ovom 1976. godinom na visinu finansija sa kojom su Austrijanci krenuli da grade svoj metro. Svi navode da su oni krenuli sa 100 miliona dolara, ali se malo zaboravlja da se ta brojka prilagodi današnjem dolaru što može iznositi od 305 miliona dolara do 758 miliona (u zavisnosti od kriterijuma koji se uzima), evo linka za proveru, http://www.measuringworth.com/uscompare/
Та цифра се увек наводи у контексту тога да смо ми, у исто то време, са 200 милиона ИСТИХ ТИХ долара, направили трамвај и још пар крпица. Ко је паметније потрошио своје новце? И зашто људи који су учествовали у доношењу те одлуке и даље имају место за столом где се доносе одлуке?
 
Znam Đorđe, nego samo sam želeo da ukažem na taj momenat u priči, a naših 200 miliona dolara je samo još gora so na ranu.
 
Gradonačelnici: Dolaze nam bolji dani
E. V. N, 30.12.2009 20:43:04 Ocena: 3.67 (Glasova: 6) Komentara: 0

BEOGRAD - Dragan Đilas
SAMO METRO IZMAKAO
1. Najavio sam da ćemo do kraja godine doneti odluku o tipu metroa koji ćemo graditi i sebe smatram odgovornim što ona nije doneta. Nisam dozvolio da se to pitanje politizuje, već da struka donese odluku. O tome kakav će metro da se gradi u Beogradu odlučiće grad, uz saradnju Nacionalnog saveta za infrastrukturu.
2. Beograd neće čekati da prođe kriza. Nastavićemo sa socijalnim davanjima, posebno za naše najmlađe i najstarije sugrađane. Sredstva će biti uložena i u turizam, privredu, a pre svega u poljoprivredu.
Do aprila otvorićemo sedam vrtića. U Kaluđerici se gradi novi dom zdravlja, a u Zemun polju dom zdravlja otvaramo već u januaru.
Biće završene osnovne škole u Borči, (Centar 3) i osnovna škola u Kaluđerici.
Krajem iduće godine biće gotova petlja na Carevoj ćupriji. Pri kraju su radovi na konstrukciji koja će vozila voditi sa nadvožnjaka prema Banovom brdu, a započeta je i izgradnja konstrukcije iznad samog toka Topčiderke. U toku naredne godine počeće da se gradi petlja u Radničkoj ulici.www,.novosti rs.
 
"1. Najavio sam da ćemo do kraja godine doneti odluku o tipu metroa koji ćemo graditi i sebe smatram odgovornim što ona nije doneta. Nisam dozvolio da se to pitanje politizuje, već da struka donese odluku. O tome kakav će metro da se gradi u Beogradu odlučiće grad, uz saradnju Nacionalnog saveta za infrastrukturu."

Auh, kakva demagogija.... :violina: pa da se struka nešto pita, donela bi odluku "na keca"...
 
Pa mislim da je samo potvrdio da je odluka o Metrou krupno političko pitanje,i da nije mogao da donese jednostranu odluku upravo zbog odnosa u koaliciji ili dva tabora, šteta bi bila velika,i kaže još pregovaramo i konsenzus je izlaz,ali "čiji"će stručnjaci doneti odluku? e tome i dalje pregovarju....
 
Samo tražim da se poštuje red

Kad je metro u pitanju, ne želim da on bude politička tema, već da oko toga svi postignemo dogovor. Znamo da će biti nezavisni šinski sistem, ali svi zajedno treba da odlučimo koja će vrsta metroa biti. Organizujemo posetu Beču za predstavnike svih stranaka, pa ćemo na licu mesta moći da vidimo šta Beogradu najviše treba. (izvod iz intervjua) www.blic rs
 
Opozicija u gradskom parlamentu bila je protiv usvajanja programa Direkcije.

- Plan nije dovoljno jasan jer, primera radi, nema podataka o tome dokle se stiglo sa dokumentacijom u pogledu metroa. Mi još ne znamo o kom metrou je reč: lakom ili teškom. Nama nisu potrebni stručnjaci iz inostranstva da nam kažu šta je za nas najbolje - rekao je Andreja Mladenović iz DSS-a. On smatra da je potrebno uraditi strategiju saobraćaja u Beogradu koja bi bila sveobuhvatno rešenje u kome bi bili: mostovi, obilaznica i sve ono što čini tu oblast www.danas rs.
 
Struka ce da odredi i zato vode poslanike od kojih je veliki deo dramaturzi,pravnici i ostale struke koje imaju veze sa metroom kao ja sa posumljavanjem meseca.Stvarno su poltroni totalni...


P.S.Odoh da kupim politiku,novosti i blic pa da vidim sta lupa ovaj cova oko metroa svojim ocima.
 
Pa progodno im je da se šetkaju ,mada svi znamo da se odluka donosi na vrhu a ne od ustisaka gradskih odbornika e jeste baš će uz Bečku kafu odbornici da se međusobno dogovore i naprave konsenzus,kao da do sada nisu imali mišljenje šefova stranaka,pa zato i nisu doneli odluku....ono kao demokratija na delu..slatko..pa će uzrujani novinari da ih slikaju po vagone...dok će oni koji su projektovali Beogradski Metro,profesori sa Građevine,Arhitekture i Saobraćajnog da se bave nekim relax temama uvođenje gps-a po autobuse i sl.
 
Šest traka voze Srbijom
Tatjana SPALEVIĆ, 30.12.2009 18:51:03 Ocena: 4.41 (Glasova: 22) Komentara: 2

Raste novi most na Beškoj

PUTARI će u narednih godinu dana "zasukati rukave" i Srbija će dobiti novih 111 kilometara autoputa na najvažnijem svom i evropskom pravcu. Ministar Milutin Mrkonjić za "Novosti" obećava da će severni deo drumskog Koridora 10 biti kompletiran, uključujući i takozvani ipsilon krak, koji će spojiti Suboticu sa graničnim prelazom "Kelebija".
- Uz već izgrađene deonice, vozači će do karaja 2010, na severu od Horgoša i Kelebije, i na zapadu od Batrovaca, pa preko Beograda - Niša - Leskovca krstariti Srbijom u šest traka - kategoričan je Mrkonjić.
Nastavljaju se radovi i na obilaznici oko Beograda, a od marta "napadaju" i deonice od Leskovca ka makedonskoj granici i od Niša ka bugarskoj. Deo se završava u 2011. a Koridor 10 će biti kompletiran do 1. maja 2012. godine.
- Novac je obezbeđen. Izgovora više nema - kaže ministar i najavljuje otvaranje gradilišta na autoputu Beograd - južni Jadran, a mašine će zabrujati i na srpskim prugama.

Severni krak

- Posao koji mora da se završi u 2010. godini je severni krak Koridora 10 - ističe Mrkonjić za "Novosti". - Iz budžeta smo izdvojili četiri milijarde dinara. Domaće putarske firme dale su ponudu i spremne su da finansiraju deo radova sa još sedam milijardi, koje će im država vratiti u 2011. godini. Dakle, posao na preostalih 87 kilometara leve trake od Horgoša do Novog Sada i ipsilon kraku od 24 kilometra počinje u martu i završava se u decembru 2010. godine.

Obilaznica

- Na obilaznici oko Beograda na delu od Batajnice do Dobanovaca u dužini od 10 kilometara, u toku je eksproprijacija, koja mora da bude završena do marta.
- Radovi vredni 115 miliona evra finansiraju se kreditom Evropske investicione banke (EIB). Posao kreće u aprilu 2010. a ovaj deo obilaznice u punom profilu autoputa biće završen u oktobru 2011. godine. Procenjena vrednost radova na delu od Orlovače do Bubanj potoka u dužini od 12,8 kilometara je 180 miliona evra. Izgradnja počinje na jesen 2010, u oktobru, a deonica treba da bude puštena u saobraćaj do 1. maja 2012. - kaže Mrkonjić.

Levosoje

Za izgradnju autoputa od Grabovnice (kod Leskovca) do Grdelice, u dužini od 5,6 kilometara, neophodno je 38 miliona evra. Mašine će zabrujati u julu, a rok izgradnje je godinu dana. Od Gornjeg polja do Caričine doline (12 kilometara), zbog teške konfiguracije terena posao može da se završi za 22 meseca. Startuje se u avgustu 2010.
Putare težak posao čeka i na sledećoj deonici ka makedonskoj granici od Caričine doline do Vladičinog Hana. Vrednost tih 14,4 kilometra procenjena je na 200 miliona evra. Početak radova planiran je za avgust 2010, a završetak - 1. maj 2012.
Vladičin Han i Donji Neradovac, sa 123 miliona evra zajma Svetske banke, povezaće autoput dužine 26,3 kilometra. Izgradnja bi trebalo da krene tokom maja 2010, a vozačima će nova trasa biti na raspolaganju od 31. decembra 2011. godine. Do tada će biti završena i deonica od Donjeg Neradovca do Levosoja, dužine 15,8 kilometara. Radovi, koji počinju u julu, koštaju 87,7 miliona evra, a finansiraće se iz "Helenik plana". To je donacija Grčke, na koju Srbija čeka nekoliko godina.

Dimitrovgrad

Novi autoput od Niša, tačnije Proseka, do Dimitrovgrada podeljen je u pet sektora. Iz kredita EIB u iznosu od 145 miliona evra, od marta 2010. do novembra naredne godine, gradiće se deonica Prosek - Crvena Reka.
- Iz kredita i donacije za kompletiranje Koridora 10, odnosno izgradnju ukupno oko 250 kilometara, obezbedili smo 1,1 milijardu evra - zaključuje Mrkonjić i dodaje: - Srbija je donela pravu odluku kada je kao prioritet izdvojila koridor, koji je opravdao poverenje, jer ga podržavaju Evropa i međunarodne finansijske institucije. Ono što smo do sada planirali je i urađeno, ali je još važnije da smo srpsku operativu podigli na noge i osposobili je da ponovo realizuje velike projekte kao što su autoputevi.

Južni Jadran

Da projekat koji će drumom povezati Srbiju i Crnu Goru nije zaboravljen najbolje govori usvojeni budžet. Kako je i obećao ministar Mrkonjić, iz državne kase za prve kilometre ovog autoputa izdvojeno je dve milijarde dinara. Radovi kreću u martu, a kako je ovaj autoput deo budućeg evropskog multimodalnog koridora Temišvar - Beograd - Bar - Bari, lakše će se doći do kredita. Srbija kreće u ovaj projekat svojim novcem na deonici od Obrenovca do Lajkovca. Ministar Mrkonjić najavljuje da će trasa od Beograda do Ljiga u dužini od 77,12 kilometara biti završena do kraja mandata ove vlade.

Železnica

Za 2010. planirano je da se izvedu radovi vredni oko 200 miliona evra, dok će se u naredne tri godine u železnički Koridor 10 sliti ukupno 1,1 milijarda evra. Od toga, Srbija trenutno ima 850 miliona evra garancija za rekonstrukciju železnice. Koridor 10 biće pokriven dvokolosečnom prugom, vozovi će saobraćati brzinom od 160 kilometara na sat, a završiće se i elektrifikacija pruge Niš - Dimitrovgrad.
- Putovanje kroz Srbiju bi se skratilo za tri sata - tvrdi Mrkonjić. - Svaki minut manje, donosi uštedu u teretnom saobraćaju od tri miliona evra.

Ruski kredit

Od ukupno 600 miliona dolara ruskog kredita, u beogradski železnički čvor biće utrošeno 200 miliona. To znači da bi ove godine konačno trebalo da se nastavi izgradnja nove železničke stanice "Beograd - Centar" u Prokopu. Sa 200 miliona Rusi će kreditirati i izgradnju pruge Valjevo - Loznica, a isto toliko novca ide i u rekonstrukciju barske pruge.
- Razvojna šansa Srbije je u oslobađanju savskog amfiteatra odnosno izmeštanju glavne železničke stanice u Prokop - ističe Mrkonjić. - U Prokop je do sada uloženo od 40 do 50 miliona evra.

ZEMUN – BORČA
Ove godine počeće realizacija i projekta Zemun - Borča, koji je definisan ugovorom sa kineskom Eksim bankom. Prema rečima Verice Kalanović, ministra za Nacionalni investicioni plan, 85 odsto novca obezbeđeno je iz zajma, a 15 odsto iz budžeta NIP. Za "kineski most" bi uskoro trebalo da se potpiše izvođački ugovor. Cena je 170 miliona evra.
- Žao mi je što građani Beograda u 2010. neće videti stubove, ali biću vrlo srećna ako napravimo takvu pripremu da ti stubovi budu vrlo vidljivi u 2011. - kaže, za "Novosti", ministarka Kalanović.

http://www.novosti.rs/code/navigate...aka voze Srbijom&kword_add=koridor 10, putari
 
Jeste ulažemo u Barsku prugu,dok nam se Milo beči.....a imamo Dunav do Konstance tri puta jeftiniji transport....
 
– Осим обнављања трамвајских шина и контактне мреже, предвиђена је и изградња топловода, те комплетно обнављање водоводних, канализационих и других инсталација. Шине ће дуж читаве улице бити измештене у средину и биће компатибилне за „Light rail transit”, а где год има могућности уредиће се и посебно одвојити паркинг простор. Булевар ће добити и нов коловоз и тротоаре, а предвиђено је и да се старо и болесно дрвеће замени новим садницама – казао је Дрча.
izvor: Beoinfo
ceo text: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1373315
 
Pa valjda su sve tramvajske šine kompatibilne za light rail transit?

mislim... LRT=tramvaj u 90% svojih karakteristika, a mislim da je sinski prevoz jedna od njih...
 
Jesu mislili,ali je ta ideja trenutno van snage,zbog više puta ponovljene izjave Đilasa da će Metro biti "potpuno nezavisan od ostalog saobraćaja,u starom Bg biće ispod zemlje a na novom Bg na stubove "i da "Ineco Španska firma radi na projektu potpuno nezavisnog šinskog sistema" e sve bi to bilo super samo da je još i visokokapacitni ;) ali mart je daleko,ko zna šta će im još pasti napamet :kafa: ali jedno je sigurno Belam se adaptira,bar da ne bi bio Metro koji staje na semafor....a i pominje se ukrštanje ispod Pravnog,pa do Vuka a dalje sa ne pominje do Ustaničke...
 
24 vesti koje bismo voleli da objavimo u 2010.Vladimir W. Litera - 31.12.2009. - 00:08
Glavni grad Srbije definitivno je postao prestonica evropskog turizma...
Milioniti gost Beograda, koji je juče doputovao iz Australije, dobio je od gradskih čelnika prigodne poklone. „Nisam još mnogo video, ali ću sigurno doći opet, nisam ovo očekivao“, izjavio je ovaj Australijanac.

BEOGRAD

1. Tri nova mosta u Beogradu
Gradonačelnik Dragan Đilas je
ispunio obećanje koje je dao prošle godine: most preko Ade je završen
pre roka, a pored mosta Zemun – Borča, koji napreduje po planu,
Beograd će dobiti još jedan most preko Save, ali i tunel ispod Dunava
koji će spajati Dorćol i naselja na levoj obali Dunava.

2. Beograd ugostio milionitog turistu
Glavni grad Srbije defi nitivnoje postao prestonica evropskog turizma.
Milioniti gost Beograda, koji je juče doputovao iz Australije,
dobio je od gradskih čelnika prigodne poklone. „Nisam još
mnogo video, ali ću sigurno doći opet, nisam ovo očekivao“, izjavio
je ovaj Australijanac.

3. Centar grada bez automobila
Odlukom gradskih vlasti centar Beograda od juče je postao
ogromna pešačka zona, a automobilom će se ubuduće moći
samo do granice tzv. kruga dvojke.

4. Zemun–Konjarnik metroom do kraja godine
Prva linija metroa od Zemuna do okretnice u Ustaničkoj biće završena
do kraja 2010. godine. „U toku su kozmetički radovi“, izjavio je
gradonačelnik Beograda.

www.24 sata rs.
 
Zar opet ovakve maštarije za Novu godinu?! :rolleyes:
„U toku su kozmetički radovi“ – A možda je to Maybelline... ♫♪♪♫♫♪♪♪
 
Ma ne to je realno,ali mislili su na L1 Beovoza :D jer,ako budu paravili laki ,Beovoz će biti teški Metro,pa kad presedneš na laki onda vidiš da je to Tramvaj :D
 
Intervju 24 sata: Dejan Vasović, gradski arhitekta
A. Slović - 06.01.2010. - 03:23
Beograd 2020. imaće metro, još dva, tri mosta, obilaznicu...
„Beograd će za 10 godina biti šampion. Postojaće metro, koje god vrste, ali biće ga. Završiće se obilaznica... mostovi, pored ova dva na Adi i mosta Zemun–Borča, možda još jedan kod Vinče ili na špicu Ade Huje. Osposobićemo gradsku železnicu i nadam se da ćemo se navići da je koristimo“, ovako gradski arhitekta Dejan Vasović vidi Beograd 2020. godine.

GRADNJA - Deo ste tima koji počinje da menja Beograd, koliki je to izazov za vas?
- To je jedan od razloga da svaki dan idem radostan na posao, uprkos svim problemima. Ovaj tim, koji je oformio gradonačelnik, sebi je dao zadatak da gradi Beograd i da napravi uslove za generacije koje dolaze. Posle 30 godina gradi se prvi most, gradiće se i drugi, osposobljava se beogradska železnica, gradi se kanalizacija, obilaznica, rekonstruišu se glavne ulice.
Čime ste trenutno okupirani?
- Obezbeđivanjem uslova za izgradnju mosta Zemun–Borča, kao i izgradnjom dva centralna koloseka u stanici Prokop. Oni će omogućiti da se beogradski voz uspostavi u ritmu koji je jedini prihvatljiv za građane, u ritmu od oko 15 minuta između dve kompozicije.
Uskoro počinje i rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra?
- Rekonstrukcija će biti složenija nego u Požeškoj ulici. Bulevar će praktično biti ponovo napravljen. Uradiće se potpuno nova podzemna infrastruktura; toplovod, vodovod, kanalizacija … Tramvajske šine biće izmeštene u sredinu i biće prilagođene da kasnije mogu da prihvate, ukoliko se donese takva odluka, laki šinski transport.
Bilo je mnogo polemike o tipu metroa koji će se graditi u Beogradu. Dokle se stiglo?
- Nadam se da ćemo ove godine doneti odluku. Konačnu reč daće stručnjaci. Pitanje je i šta Beograd sebi može da priušti. Metro je skup, kako izgradnja, tako i održavanje. Nije problem uzeti kredit i napraviti metro, ali treba posle obezbediti njegovo ispravno funkcionisanje. Teški metro je skuplji, i u izgradnji i u eksploataciji. Treba prvo i da iskoristimo potencijal beogradske železnice koji imamo.
Znači bliži smo „lakom“ metrou?
- Grad se u prošlosti širio na dve strane, ka Batajnici i Konjarniku. Beograd je bio planiran kao linijski grad. Tokom '80. se gradi Banovo brdo, Žarkovo... tako da je grad dobio „trbuh“, i sad je nemoguće uvesti samo jednu liniju metroa, već najmanje dve, a i to ne bi bilo dovoljno. Konačnu reč daće opet stručnjaci.

Hoće li se grad konačno „spustiti“ na reke?
- Hoće, tamo gde može i gde postoji imovinsko-pravni osnov. Za to ima prostora kod Savskog amfiteatra i na Novom Beogradu, u blokovima 45 i 70. Postoje preduslovi da se stara železnička stanica, deo gde se održavaju vozovi, oslobodi i prebaci u Zemun. Izgradnjom železničkih stanica Prokop i Novi Beograd, nove autobuske stanice steći će se uslovi da se oslobodi ovaj veliki potencijal Beograda, ako bude bilo novca.

Moramo smanjiti broj vozila u centu
„Jedan od najvećih zagađivača u centru gradu su vozila, tako da je naš zadatak da to zagađenje smanjimo. Možda izgleda anahrono da grad zida saobraćajnice i mostove, ali to je zato što ih nemamo. Postigli bismo veliki uspeh ako uspemo da steknemo naviku da se manje vozimo kolima u centar grada, a da više koristimo gradski prevoz, koji grad mora da podigne na udoban nivo.

Moramo da „siđemo jedni drugima s glava“
„Najveći urbanistični problem je – nebriga! Nije stvar samo nešto napraviti, već to i održavati. Beograd je uvek bio dobro planiran. Tokom ‘90. su krenuli problemi, počeli smo jedni drugima da se „penjemo na glavu“ nadogradnjom, počela je divlja izgradnja, sve je podivljalo. Te godine su nas sve oštetile, ali oštećenja u izgrađenom gradskom tkivu su dugoročna. Naš posao jeste da ono što je izgrađeno mimo svakog plana uskladimo i ucrtamo u planove.

Budžet grada Beograda je 550 milona, a budžet
Zagreba 900 miliona, a dva puta je manji grad. Ako ostanemo na 550 miliona, nama nema napretka. Stoga moramo puno da radimo.

Beograd ima nezgodu što ima uski tramvaj.
U svetu je uglavnom širine 1,4 metara, a naš je jedan metar, zato je naše tramvaje teže nabaviti, pa su nešto skuplji, a i duži su rokovi isporuke.

Dejan Vasović, gradski arhitekta

Izvor: 24sata.rs
 
lukpot":hxebyx45 je napisao(la):
- Grad se u prošlosti širio na dve strane, ka Batajnici i Konjarniku. Beograd je bio planiran kao linijski grad. Tokom '80. se gradi Banovo brdo, Žarkovo... tako da je grad dobio „trbuh“, i sad je nemoguće uvesti samo jednu liniju metroa, već najmanje dve, a i to ne bi bilo dovoljno. Konačnu reč daće opet stručnjaci.[/b]
Ovaj čovek pod hitno mora da podnese ostavku ili da bude smenjen. On je neznalica i amater. Ako ima ikakvu diplomu treba mu je oduzeti i preispitati način na koji je došao do nje. Izvinjavam se što sam ovoliko besan ali samo ovaj citat koji sam izdvojio me je doveo do ludila.
Gradski arhitekta koji izjavi da se Beograd od svog nastanka razvijao LINEARNO ili je glup ili je lud ili je neobrazovan ili je sve to. Svako ko se bavi urbanizmom zna da je Beograd grad zrakstog oblika koji se razvijao od centra duž glavnih puteva koji su polazili zrakasto ka susednim gradovima (Obrenovcu, Smederevu, Kragujevcu, Valjevu...).
Gradski arhitekta izjavljuje kako su Banovo Brdo, Žarkovo, Miljakovac i ostala južna naselja nastala osamdesetih je totalna neznalica koja ne vidi dalje od svog nosa ili koja čak i nije iz Beograda. Ne bi me čudilo da dotični gradski arhitekta nikada nije svojom skupom kožnom cipelom kupljenom na teret budžeta kročio na tlo nekih od ovih naselja. Iako su nabrojana naselja danas mahom blokovski proizvod ona su nastajala oko starih naselja poput Rakovice, Železnika, Voždovca, Mirijeva i slično. U svim tim naseljima postoje delovi koji su stariji i od čukundede ovog nadobudnog arhitekte. Beograd nikada nije bio linearan niti je tako ikada planiran. Dokaz da je tako vidi se na mapi.

Užasnut sam neznanjem koje nam vodi glavni grad. Stidim se zbog ovakvih likova. Ovo je strašno!
 
Bilo je samo pitanje vremena kada će gradski arhitekta odvaliti neku glupost. Kao što Belgrey kaže, Beograd nikada nije bio linijski grad (izjava gradskog arhitekte) već grad sa radijalnim/zrakastim urbanim širenjem.

Već sam jednom rekao i ponoviću, funkcija gradskog arhitekte je jedna velika šarena laža koja gradu ničim ne doprinosi, a tek je promašena kada se na nju postave ovakvi ljudi.

Što se tiče cene održavanja teškog metroa, krenimo za početak od ekonomskog razvitka Beograda i platežne moći njegovih građana. Recimo da bi prva linija mogla da proradi neke 2016. ili 2017. godine mislim da je realno očekivati da će prosečna plata u Beogradu tada biti u rasponu između 600 i 700 evra, te da bi cena integrisane mesečne markice od 30 evra bila više nego isplativa kako građanima tako i samom metro sistemu. Grad će valjda početi da se ponaša racionalnije sa budžetom, a možemo očekivati i porast određenih dažbina koje grad naplaćuje te će se i budžet grada povećati.

Normalno, metro sistem će uvek morati da bude subvencionisan, ali neka me neko podseti kolike subvencije grad trenutno daje GSP-u, meni se po glavi vrzma cifra od 70 miliona. Ne treba zaboraviti i da ukoliko dobijemo status kandidata za ulazak u EU možemo prići novim fondovima i moj savet vlasti je da se strpe do 2011. godine sa bilo kakvim donošenjem odluka, a onda kada Srbija postane kandidat za ulazak u EU neka se pregledaju svi mogući finansijski modeli izgradnje i održavanja budućeg metro sistema pa da vidimo.

Mene čisto ovako zanima, koliko vas bi bilo spremno da protestvuje ispred gradske skupštine ukoliko bi plan o LRT bio usvojen kao konačan?
 
Ja bih protestovao,upisi me...Verujem da bi 2012 takodje bio voljan.
 
Ukoliko bi to bio tramvaj koji bi išao Bulevarom u nivou, i ja bih, makar van radnog vremena. :)
Mada, u tom slučaju bi trebalo tražiti i vanredne gradske izbore - ako za ovih nekoliko godina nisu mogli da smisle ništa pametnije, onda neka elektoratu objasne zašto nisu odmah počeli da realizuju nesrećni Belam. :kafa:
 
6a00d4141f3422685e00fa968433ef0002-500pi

Funkcija Gradskog Arhitekte.....
Ma kažem vam ja kamo sreće da krenu u širenje Beovoza umesto Tramvaja...
 
Vrh