Šta je novo?

Metro

Bolje je onda da ni ne zapocinjemo metro,ako nameravaju slicno s njim da urade,i da ga ostave i dovedu u stanje u kakvom je prokop,jer je dosta toga zardjalo,zaraslo itd. :(
 
kad je prokop zapocinjan mi (realne) izbore nismo imali - kapiram da nam to nece ukidati u bliskoj buducnosti :D
 
A da je u Beogradu napravljen u vreme dok je SPO bio na vlasti, verovatno bi izgledao ovako :p :

M.jpg
 
Cekajte ljudi, pa to uopste nije losa ideja! :p
M u obliku stilizovane sajkace. :lol: :p
 
sta bi falilo ovako jednostavnom znaku koji je cak i u obliku vozova koji jure na gore:)
 
Mene neverovatno podseća na Mekdonalds.. INače, još jedan dokaz da su Srbi izmislili sve..

Uhhh.. Jeza me prolazi od pomisli da je moglo tako nešto da se desi..
 
da ne bude zabune, ja nisam protiv cirilice, rekao sam to zbog tvog nepotrebnog zgrazavanja
 
Ovo je font "Miroslavljeva cirilica", koji se kod nas "tura" na sve i svasta, pa me polako i nervira, mene podseca na logo firme "Mile Dragic" (pa uostalom i nalazi se na njemu).
Dizajn treba ostaviti profesionalcima, onim malobrojnim pravim.
 
^^koji se kod nas ni za sta ne pitaju. :( :( Ovo M je sve samo ne inventivno i lepo.
 
Super kada utvrdimo dizajn logoa, jos samo treba da izgradimo metro i na konju smo :D
 
U davna vremena, amerikanci su, za potrebe vojske, tražili jeftin i brz način za građenje tunela. Jedno od rešenja je bilo u "bušilici", koja ne bi bušila stene i zemlju već bi ih topila uz pomoć nuklearnog reaktora (mada atomska energija nije jedina opcija).

subterrene1au5.jpg

subterrene2fy4.jpg


Verujem da će neko pre ili kasnije ponuditi komercijalni proizvod, makar za iznajmljivanje.
 
relja":172sho3c je napisao(la):
A da je u Beogradu napravljen u vreme dok je SPO bio na vlasti, verovatno bi izgledao ovako :p :

http://i127.photobucket.com/albums/p152/reljabgd/M.jpg
Kao prvo,ovo je na foru ruskog metroa,pa i da imamo metro ne bi smelo da bude ovako.
A pre toga bi svakako stavio slovo B ,ili jednostavno BEOGRAD (moze i na ENG),cisto da se zna ciji je metro,ali sve to naravno da bude uskladjeno,i to kada uopste budemo imali metro.
 
Čuo sam daje Đilas za metro koji bi išao ispod Nemanjine i prešao preko budućeg mostakoji će se nastaviti na ulicu Zorfana Đinđića. Ovo je mnogo bolje rešenje nego da metro ide preko Brankovog mosta. Negde sam video i to je dobro, da je oko zel st. i Korunovićeve pošte, koja će biti obnovljena, planiran veliki saobraćajni prsten u čijoj sredini će biti stara stanica i obnovljena pošta. Zrakasto od topg prste ići će Savska (trasa ka stanici) i Savska (trasa od stanice), Nastavak Nemanjine koji će ići ka novom mostu (metro pod zemljom) zatim nova proširena Karađorđeva ulica, Balkanska i na kraju Nemanjina ka Slaviji
U st BG metro će ići pod zemljom a na novom ne po površini zemlje već na stubovima (vidi slike Borisov post 109. Putovanje metroom koji je na stubovima izvanredno je prijatno, izugradnja stubova je mnogo jeftinija od kopanja tunela a dobija se slobodan protor na površini tla kao da je građen teški metro.
 
dedinje":zzjdps49 je napisao(la):
Čuo sam daje Đilas za metro koji bi išao ispod Nemanjine i prešao preko budućeg mostakoji će se nastaviti na ulicu Zorfana Đinđića.
Pa to je zapravo stari plan za metro koji je predstavljen 1976. godine. Izgeda da će se ponovo aktivirati.
 
Tačno, to je taj stari plan i sigurno je dobar kad se već drugi put stručnjaci odlučuju za njega. Samo veliko je pitanje kad će biti izgrađen most u produzetku Nemanjine. Svedoci smo da se o onom preko ade intenzivno govori već 20 godina ali još radovi nisu ni počeli. Dalje, mostovi preko Dunava verovatno će imati prioritet u odnosu na ovaj u produzetku Nemanjine. Mozda bi se u prvoj fazi mogao izgraditi most samo za metro a kasnije ga proširiti kolovoznim i pešačkim trakama.
 
U nultoj fazi izgadnje metroa se i trebalo početi prvo sa gradnjom mosta. Metro bi bio na donjem nivou mosta, a automobili i pešaci na gornjem. Taj plan je, da podsetim, gotov već duže vreme.
 
Vrh