Čuo sam daje Đilas za metro koji bi išao ispod Nemanjine i prešao preko budućeg mostakoji će se nastaviti na ulicu Zorfana Đinđića. Ovo je mnogo bolje rešenje nego da metro ide preko Brankovog mosta. Negde sam video i to je dobro, da je oko zel st. i Korunovićeve pošte, koja će biti obnovljena, planiran veliki saobraćajni prsten u čijoj sredini će biti stara stanica i obnovljena pošta. Zrakasto od topg prste ići će Savska (trasa ka stanici) i Savska (trasa od stanice), Nastavak Nemanjine koji će ići ka novom mostu (metro pod zemljom) zatim nova proširena Karađorđeva ulica, Balkanska i na kraju Nemanjina ka Slaviji
U st BG metro će ići pod zemljom a na novom ne po površini zemlje već na stubovima (vidi slike Borisov post 109. Putovanje metroom koji je na stubovima izvanredno je prijatno, izugradnja stubova je mnogo jeftinija od kopanja tunela a dobija se slobodan protor na površini tla kao da je građen teški metro.