Šta je novo?

Metro

Prva faza M1 u Sofiji je bila Slivnica(spojena sa depoom Obelja)-Ljulin-Zapaden Park-Vardar-Konstantin Veličkov, ukupno 5 stanica koje su puštene u saobraćaj 28. januara 1998. Svakako bismo i se i mi ovde brže vozili metroom kada bi se prvo pustila neka kraća faza od one najavljene Železnik-Dunav, možda Železnik-Savski Trg, ili čak planirana faza do Dunav Stanice ali da se u okviru nje prvo urade najbitnije stanice Trgovačka, Banovo Brdo, Sajam, Trg Republike i Dunav, manje prometne stanice između njih bi se polako dovršavale pod saobraćajem, tako je i Vukov Spomenik završen tek 3 godine nakon što je Beovoz pušten do Pančeva, svi vozovi su do tada prolazili kroz podzemno gradilište bez zaustavljanja.

Ali da bi završili išta, pa i tu iskarikiranu mini fazu Železnik-Makiš, moraju prvo da je započnu. A nisu je započeli, i pitanje kada će i da li će uopšte. Još nema ugovora o izgradnji prve faze prve linije, a od ugovora za depo projurilo već 9 meseci? Kamo lepe sreće da su i sa projektom metroa tako ekspeditivni kao sa surčinskim vašarom.
 
Čak i započinjanje hipotetičke komične deonice Železnik - Makiš pre 40 godina bi bilo bolje nego ovo cupkanje u mestu, cepidlačenje i čekanje da se poravnaju zvezde, da se skupi poslednji dinar za poslednju stanicu 10 km dalje i da se nabavi poslednji paket pločica za WC na stanici u Mirijevu (ili gde god).
 
Vrh