Kako je lasno pobožnom Andreji na mrtvoga se pozivati!sve tri linije su podjednako važne i praktično se naslanjaju i na Jovinov plan metroa, i na GUP iz '72...
Da, pričao je o glavnom projektu. Nije specificirao da bi počelo do kraja godine, ali je za krticu rekao da treba 12 meseci da se napravi, pametni će zaključiti da od početka gradnje nema još ništa. Pominjao je tu još neke tehnikalije oko lokacija gde će krtice ulaziti, koliko komada će ih biti... Reče da će biti tri krtice za prvu liniju, nije mi jasno jel pogrešio, pošto po njegovom, jedna kreće od Pančevca, druga od Belih voda, a treća se koristi za deo od Pančevca do Mirijeva, nije mi jasno, zašto ne bi koristili ove iz prve faze prve linije?Jel sada govorio o glavnom projektu prve linije?
Sada je povezan najgore, jer nema ništa osim antibiotik sporaća A1, 72, 600 i 607. Ako bi obe linije M2 i M3 bile produžene do aerodroma, nema potrebe za bušenjem, tu ima sasvim dovoljno slobodnog prostora za nadzemnu pokrivenu estakadu kao u Sofiji.
Pa oni već i red vožnje za prvu liniju imaju, jel to moguće? Baš bih voleo da vidim detaljnu minutažu polazaka sa oba terminusa od 05:00 do 24:00. Takt od 2 minuta je sigurno samo za vršni period 6-9 ujutru i 15-18 popodne, kada sam bio u Sofiji malo sam bacio pogled na red vožnje njihovog metroa, tamo je minimalni interval između vozova 3,5 minuta. Puna kapa ako ovde tokom špica bude vozio na 2-5 minuta, a između špiceva 5-8 minuta, pre 6 ujutru i posle 22 uveče neka bude i na 10 minuta, prodisaćemo.Radno vreme od 5h do 00h, tako je stajalo na prezentaciji.
Da, pričao je o glavnom projektu. Nije specificirao da bi počelo do kraja godine, ali je za krticu rekao da treba 12 meseci da se napravi, pametni će zaključiti da od početka gradnje nema još ništa. Pominjao je tu još neke tehnikalije oko lokacija gde će krtice ulaziti, koliko komada će ih biti... Reče da će biti tri krtice za prvu liniju, nije mi jasno jel pogrešio, pošto po njegovom, jedna kreće od Pančevca, druga od Belih voda, a treća se koristi za deo od Pančevca do Mirijeva, nije mi jasno, zašto ne bi koristili ove iz prve faze prve linije?
Za divno čudo, sam je priznao da je naš Aerodrom jedan od retkih u svetu koji je isključivo povezan autobusom.
Što se tiče tehničkih tema, veoma malo su pričali o istima, što je dobar pokazatelj ozbiljnosti oko ovog projekta. Pričalo se malo o rešenjima elektronaponske mreže, malo o samim kompozicijama i GoA4 sistemu automatizacije, a pored toga rečeno je da se trenutno planira da kompozicije idu sa najmanjim taktom od 90s, po njihovom veruju da ispod toga neće ni biti potrebe, iako sam GoA4 i Alstom kompozicije mogu da se poteraju i na taktu od 60s, to je kao trenutno zabeleženi rekord. Radno vreme od 5h do 00h, tako je stajalo na prezentaciji.
Evo i malo promo materijala:
Ovde nije pitanje da li tehnički mogu, već da li uopšte treba da idu ove dve linije naokolo do Makiša, umesto direktno na Vuk ili Prokop. Ovo je samo pokušaj da se opravda ionako besmislena prva linija.BG Voz do Makiša bi mogao jedino tunelom Straževica, a tu je tokom epskog remonta pruge Jajinci-Mala Krsna pokradeno pola infrastrukture da od onda ni putnički vozovi za Požarevac ne mogu da krenu, pitanje da li tehnički mogu i da skrenu od Resnika prema Makišu.
Ovde nije pitanje da li tehnički mogu, već da li uopšte treba da idu ove dve linije naokolo do Makiša, umesto direktno na Vuk ili Prokop. Ovo je samo pokušaj da se opravda ionako besmislena prva linija.
Samo bih predložio da obrnu ovo "Gradimo METROpolu" u "Gradimo poluMETRO".
Pričaju samo po televizijama da grade, u stvarnosti i dalje ne grade ništa. Čak ni depo.Samo bih predložio da obrnu ovo "Gradimo METROpolu" u "Gradimo poluMETRO".
Vidi, boga ti, kako dalekovido su ove datume upisali rukom! Malo da se brisne i taj isti pano i isti Mali može opet da priča iste stvari, samo sa update-ovanim datumima!Pogledajte prilog 200220da se podsetimo na datume pazi bogati nema ni jednog u 2024 a brzo će i otvaranje sta je to 4 godinice
Radno vreme 5-00h je prekopirano vreme pariskog metroa što je i logicno ako će RATP da upravlja beogradskim metroom.
Metro: 5:30 a.m. - 1:15 a.m. (2:15 a.m. on Friday and Saturday nights, and on the eve of bank holidays)