I daj neku ticu, tipa jastreb. Ja reko za BG - NS 'Zmaj', jer taj neki radikalski pesnik koga ni Laza Kostić ni ja ne volemo stvarno živeo i u BG i u NS, al' oni avaj provalili mene - da sam neiskren - pa nazvali vlak po Sokolu sinjem.Evo ja prelažem crveno - plavo - belu glavu, Garantovano pobeđujemm na konkursu.
Kopaju kopaju već godinu dana, samo koriste neku stelt krticu u naprdnoj tehnologiji, zato mi obični smrtnici ne vidimo ništa i nije bilo čak ni fotografija iz tunela tokom prošlogodišnje kampanjejel kopaju ili ne?
Znači ni reči o liniji 3. Super.Evo izveštaja sa današnjeg predavanja o BG Metrou na ETF-u:
-Vremena za pitanja nije bilo, šatro morali da napustimo amfiteatar zbog predavanja
-Mladenović kaže da trenutno rade na idejnom rešenju za povezivanje stanice Sajam i Mostar sa Prokopom
-Skoro je završena kompletna izrada projekta linije 1, tako da nakon toga može da se krene sa građevinskim radovima, pripremni radovi za gradnju depoa su pri kraju i u junu će biti kompletirani
-Gotovo je izvesno da će se ekstenzija linije 2 uvrstiti odmah u finalni projekat, tako da će poslednje stajalište biti BIO4 Kampus
-BG:Voz od Zemun polja do Aerodroma zaključno sa 2026, priča o ukupno 7 linija BG:Voza kad se ceo sistem završi, produžavanje kraka od Mladenovca/Lazarevca do Makiša, kako bi se omogućilo presedanje na metro
-Zbog Nacionalnog stadiona i celokupnog EXPO kompleksa, planira se ekstenzija linije 2 ka Aerodromu
-Pohvalio je građane koji su izvojevali drugi krak linije 1 ka Petlovom brdu
-Kaže da je greška što linije nisu nazvali po bojama, jer se sad u javnosti vuče narativ da je linija 1 najbitnija i da se pogrešno priča da vodi iz nigde u nikud, sve tri linije su podjednako važne i praktično se naslanjaju i na Jovinov plan metroa, i na GUP iz '72...
I najvažnije za kraj: Prva faza, prve linije gotova do kraja 2028. Testiranja 2029, prvi putnici krajem 2029, kompletna prva linija do 2031.
Pričao je kratko i o njoj, ali kao još je u koncept fazi, pokazao nam je predloženu trasu iste, stajališta i ovo za BIO4.Znači ni reči o liniji 3. Super.
Dalje od ovoga nije ni bilo potrebe da pišeš.-Vremena za pitanja nije bilo, šatro morali da napustimo amfiteatar zbog predavanja
Nisam znao da je potrebno pesku na Makišu potrebno godinu dana da odleži da bi mogao da se testira.I najvažnije za kraj: Prva faza, prve linije gotova do kraja 2028. Testiranja 2029, prvi putnici krajem 2029, kompletna prva linija do 2031.
Klasični neogebelsovski manir SNS-a. Ni vrhovni poglavar sekte 7 meseci nema vremena za intervju sa Nemanjom Šarovićem na KTV, ali zato ima vremena za tolk šou sa KarleušomEvo izveštaja sa današnjeg predavanja o BG Metrou na ETF-u:
-Vremena za pitanja nije bilo, šatro morali da napustimo amfiteatar zbog predavanja
Sajam realno teško, suviše je udaljen, a stanica Mostar bi mogla dobiti podzemni prolaz sa račvanjem, jedan hodnik do Prokopa, drugi do dvorišta KCS. Ko danas putuje busom ili trolom do stajališta Višegradska/Miloša Pocerca, njemu treba još oko 5-10 minuta pešice do ulaza u klinički centar, nekih 5 minuta bi mu trebalo i direktnim prolazom od stanice Mostar, razdaljina je ista mereno na Gugl Mapsu, oko pola kilometra, s tim što u ovom drugom slučaju ne bi bilo zadržavanja zbog prelaska ulice sa semaforima.-Mladenović kaže da trenutno rade na idejnom rešenju za povezivanje stanice Sajam i Mostar sa Prokopom
Kada je u novembru 2021. započelo nasipanje Makiša, tada su još radili idejni projekat. Jel sada govorio o glavnom projektu prve linije? Mislim da bi 10 dresiranih šimpanzi pre njih 100 zaposlenih u BMV završilo projektovanje, i to bez hiljada evra plate. Jel ostaje pri svojoj najnovijoj bajci da će izgradnja prvih stanica početi do kraja ove godine? Da li je stvarno izvalio da građevinski radovi mogu krenuti i pre potpisanog ugovora?-Skoro je završena kompletna izrada projekta linije 1, tako da nakon toga može da se krene sa građevinskim radovima, pripremni radovi za gradnju depoa su pri kraju i u junu će biti kompletirani
Ovo za BG Voz možda bidne al ne mora da znači, a ovi ostali rokovi nemaju veze sa mozgom, da dovedu 5 krtica da buše istovremeno, a ne te 2 koje još nisu ni naručene, a kamoli sastavljene. BG Voz do Makiša bi mogao jedino tunelom Straževica, a tu je tokom epskog remonta pruge Jajinci-Mala Krsna pokradeno pola infrastrukture da od onda ni putnički vozovi za Požarevac ne mogu da krenu, pitanje da li tehnički mogu i da skrenu od Resnika prema Makišu.-BG:Voz od Zemun polja do Aerodroma zaključno sa 2026, priča o ukupno 7 linija BG:Voza kad se ceo sistem završi, produžavanje kraka od Mladenovca/Lazarevca do Makiša, kako bi se omogućilo presedanje na metro
Kada bi imao 2 linije metroa i jednu liniju prigradske železnice, aerodrom Nikola Tesla bi pored londonskog Hitroua verovatno bio najbolje povezan sa gradom od svih aerodroma u Evropi. Sada je povezan najgore, jer nema ništa osim antibiotik sporaća A1, 72, 600 i 607. Ako bi obe linije M2 i M3 bile produžene do aerodroma, nema potrebe za bušenjem, tu ima sasvim dovoljno slobodnog prostora za nadzemnu pokrivenu estakadu kao u Sofiji.-Zbog Nacionalnog stadiona i celokupnog EXPO kompleksa, planira se ekstenzija linije 2 ka Aerodromu
Ubedljivo najnebitnije pitanje od svih, kao i vizuelni izgled stanica. Ko zna, možda raspišu konkurs i za boju pojedinih linija, da gurnu još koje milionče u džep svojih partijskih vojnika. Izgleda da mi imamo viška budžeta za metro, zato se ovako ubrzano i "gradi".-Kaže da je greška što linije nisu nazvali po bojama
Malo SF humora za krajI najvažnije za kraj: Prva faza, prve linije gotova do kraja 2028. Testiranja 2029, prvi putnici krajem 2029, kompletna prva linija do 2031.