Šta je novo?

Metro

Evo mala ekskluziva za BB iz Beča ( verovatno i ekskluziva za Austriju 😆 ). Glava od krtice, koja se polako sklapa na Matzleinsdorfer Platz-u, za kopanje tunela u smeru ka Seestadt. Naravno, glava je ✨lila ramonda✨ boje jer je to boja U2 linije. Ponekad sa prozora vidim kran kako spušta delove, izgleda prilično impresivno.
Za ljubitelje novog beogradskog metroa, ova stanica se gradi već 5 godina - a gradiće se još 4, kada je za 2028. najavljeno puštanje linije. Odlaganja za sada neće biti, jer se sve radi po planiranom tempu.
Mogu postavljati povremeno i slike gradilišta ispod stana, mislim i da jesam par puta već. Žao mi što nisam slikao svaki dan, pa da se vidi ubrzani napredak.
Zbog samog saobraćajnog čvorišta, radovi su onda uključili i rekonstrukciju S-Bahn stajališta, a trenutno se radi i spajanje metro stanice sa podzemnim tramvajskim stanicama. I ima još ihahaj tu da se radi.
1000025930.jpg
 
Evo ja prelažem crveno - plavo - belu glavu, Garantovano pobeđujemm na konkursu. :D
I daj neku ticu, tipa jastreb. Ja reko za BG - NS 'Zmaj', jer taj neki radikalski pesnik koga ni Laza Kostić ni ja ne volemo stvarno živeo i u BG i u NS, al' oni avaj provalili mene - da sam neiskren - pa nazvali vlak po Sokolu sinjem.
 
Чудо није сад искоришћено за кампању. У ствари, АВ је имао већ своју драму у УН.
Па добро на следећим ћемо свенародно бирати боју главе кртице.
 
Ово није од оних који планирају градњу. Ово је неко ко протестује и тражи измене.
 
U pravu ste momci, sad sam trazio sta sam to lajkovao.. Ludom radovanje
Inicijalno mi je deovalo kao da je zvanicno.. ali izgleda da nije
1716805686799.png
 
jel kopaju ili ne?
Kopaju kopaju već godinu dana, samo koriste neku stelt krticu u naprdnoj tehnologiji, zato mi obični smrtnici ne vidimo ništa i nije bilo čak ni fotografija iz tunela tokom prošlogodišnje kampanje :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Evo izveštaja sa današnjeg predavanja o BG Metrou na ETF-u:

-Vremena za pitanja nije bilo, šatro morali da napustimo amfiteatar zbog predavanja

-Mladenović kaže da trenutno rade na idejnom rešenju za povezivanje stanice Sajam i Mostar sa Prokopom

-Skoro je završena kompletna izrada projekta linije 1, tako da nakon toga može da se krene sa građevinskim radovima, pripremni radovi za gradnju depoa su pri kraju i u junu će biti kompletirani

-Gotovo je izvesno da će se ekstenzija linije 2 uvrstiti odmah u finalni projekat, tako da će poslednje stajalište biti BIO4 Kampus

-BG:Voz od Zemun polja do Aerodroma zaključno sa 2026, priča o ukupno 7 linija BG:Voza kad se ceo sistem završi, produžavanje kraka od Mladenovca/Lazarevca do Makiša, kako bi se omogućilo presedanje na metro

-Zbog Nacionalnog stadiona i celokupnog EXPO kompleksa, planira se ekstenzija linije 2 ka Aerodromu

-Pohvalio je građane koji su izvojevali drugi krak linije 1 ka Petlovom brdu

-Kaže da je greška što linije nisu nazvali po bojama, jer se sad u javnosti vuče narativ da je linija 1 najbitnija i da se pogrešno priča da vodi iz nigde u nikud, sve tri linije su podjednako važne i praktično se naslanjaju i na Jovinov plan metroa, i na GUP iz '72...

I najvažnije za kraj: Prva faza, prve linije gotova do kraja 2028. Testiranja 2029, prvi putnici krajem 2029, kompletna prva linija do 2031. 😂
 
Evo izveštaja sa današnjeg predavanja o BG Metrou na ETF-u:

-Vremena za pitanja nije bilo, šatro morali da napustimo amfiteatar zbog predavanja

-Mladenović kaže da trenutno rade na idejnom rešenju za povezivanje stanice Sajam i Mostar sa Prokopom

-Skoro je završena kompletna izrada projekta linije 1, tako da nakon toga može da se krene sa građevinskim radovima, pripremni radovi za gradnju depoa su pri kraju i u junu će biti kompletirani

-Gotovo je izvesno da će se ekstenzija linije 2 uvrstiti odmah u finalni projekat, tako da će poslednje stajalište biti BIO4 Kampus

-BG:Voz od Zemun polja do Aerodroma zaključno sa 2026, priča o ukupno 7 linija BG:Voza kad se ceo sistem završi, produžavanje kraka od Mladenovca/Lazarevca do Makiša, kako bi se omogućilo presedanje na metro

-Zbog Nacionalnog stadiona i celokupnog EXPO kompleksa, planira se ekstenzija linije 2 ka Aerodromu

-Pohvalio je građane koji su izvojevali drugi krak linije 1 ka Petlovom brdu

-Kaže da je greška što linije nisu nazvali po bojama, jer se sad u javnosti vuče narativ da je linija 1 najbitnija i da se pogrešno priča da vodi iz nigde u nikud, sve tri linije su podjednako važne i praktično se naslanjaju i na Jovinov plan metroa, i na GUP iz '72...

I najvažnije za kraj: Prva faza, prve linije gotova do kraja 2028. Testiranja 2029, prvi putnici krajem 2029, kompletna prva linija do 2031. 😂
Znači ni reči o liniji 3. Super.
 
Kako to sada ekstenzija linije 2 da ide do biokampusa?

Zar ne treba linija 3 da ide do biokampusa?
 
Ok a pomenuo si ekstenziju linije 2 ka aerodromu, valjda je linija 3 ta koja treba da bude produžena ka aerodromu?
 
E tu je pomenuo da postoji mogućnost da se i kod jedne i kod druge linije da se uradi ekstenzija, pošto su obe poprilično blizu samom aerodromu, nekih 5-6km, ako me sećanje dobro služi, što nije neka distanca, kad se uzme u obzir da krtica dnevno prokopa 10m. Na mapi koju nam je pokazao, ucrtane su ekstenzije ka aerodromu za obe linije, kao i ekstenzije linije 3 ka Miljakovcu.
 
Evo izveštaja sa današnjeg predavanja o BG Metrou na ETF-u:

-Vremena za pitanja nije bilo, šatro morali da napustimo amfiteatar zbog predavanja
Klasični neogebelsovski manir SNS-a. Ni vrhovni poglavar sekte 7 meseci nema vremena za intervju sa Nemanjom Šarovićem na KTV, ali zato ima vremena za tolk šou sa Karleušom :poop:
-Mladenović kaže da trenutno rade na idejnom rešenju za povezivanje stanice Sajam i Mostar sa Prokopom
Sajam realno teško, suviše je udaljen, a stanica Mostar bi mogla dobiti podzemni prolaz sa račvanjem, jedan hodnik do Prokopa, drugi do dvorišta KCS. Ko danas putuje busom ili trolom do stajališta Višegradska/Miloša Pocerca, njemu treba još oko 5-10 minuta pešice do ulaza u klinički centar, nekih 5 minuta bi mu trebalo i direktnim prolazom od stanice Mostar, razdaljina je ista mereno na Gugl Mapsu, oko pola kilometra, s tim što u ovom drugom slučaju ne bi bilo zadržavanja zbog prelaska ulice sa semaforima.
Šta god da je rekao Mladenović ne treba uzimati zdravo za gotovo, jer dotični se baš ne ističe ni po svojoj sposobnosti, a još manje iskrenosti.
-Skoro je završena kompletna izrada projekta linije 1, tako da nakon toga može da se krene sa građevinskim radovima, pripremni radovi za gradnju depoa su pri kraju i u junu će biti kompletirani
Kada je u novembru 2021. započelo nasipanje Makiša, tada su još radili idejni projekat. Jel sada govorio o glavnom projektu prve linije? Mislim da bi 10 dresiranih šimpanzi pre njih 100 zaposlenih u BMV završilo projektovanje, i to bez hiljada evra plate. Jel ostaje pri svojoj najnovijoj bajci da će izgradnja prvih stanica početi do kraja ove godine? Da li je stvarno izvalio da građevinski radovi mogu krenuti i pre potpisanog ugovora?
-BG:Voz od Zemun polja do Aerodroma zaključno sa 2026, priča o ukupno 7 linija BG:Voza kad se ceo sistem završi, produžavanje kraka od Mladenovca/Lazarevca do Makiša, kako bi se omogućilo presedanje na metro
Ovo za BG Voz možda bidne al ne mora da znači, a ovi ostali rokovi nemaju veze sa mozgom, da dovedu 5 krtica da buše istovremeno, a ne te 2 koje još nisu ni naručene, a kamoli sastavljene. BG Voz do Makiša bi mogao jedino tunelom Straževica, a tu je tokom epskog remonta pruge Jajinci-Mala Krsna pokradeno pola infrastrukture da od onda ni putnički vozovi za Požarevac ne mogu da krenu, pitanje da li tehnički mogu i da skrenu od Resnika prema Makišu.
-Zbog Nacionalnog stadiona i celokupnog EXPO kompleksa, planira se ekstenzija linije 2 ka Aerodromu
Kada bi imao 2 linije metroa i jednu liniju prigradske železnice, aerodrom Nikola Tesla bi pored londonskog Hitroua verovatno bio najbolje povezan sa gradom od svih aerodroma u Evropi. Sada je povezan najgore, jer nema ništa osim antibiotik sporaća A1, 72, 600 i 607. Ako bi obe linije M2 i M3 bile produžene do aerodroma, nema potrebe za bušenjem, tu ima sasvim dovoljno slobodnog prostora za nadzemnu pokrivenu estakadu kao u Sofiji.
-Kaže da je greška što linije nisu nazvali po bojama
Ubedljivo najnebitnije pitanje od svih, kao i vizuelni izgled stanica. Ko zna, možda raspišu konkurs i za boju pojedinih linija, da gurnu još koje milionče u džep svojih partijskih vojnika. Izgleda da mi imamo viška budžeta za metro, zato se ovako ubrzano i "gradi".
I najvažnije za kraj: Prva faza, prve linije gotova do kraja 2028. Testiranja 2029, prvi putnici krajem 2029, kompletna prva linija do 2031. 😂
Malo SF humora za kraj :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Vrh