Nadvožnjaci i petlja su rađeni za pun profil, ali sigurno neće raditi drugu polovinu dok se ne poveća obim saobraćaja. A sa zabranom robe i teretnjaka na svakih nekoliko meseci, obim se smanjuje.A jel u planu druga strana autoputa ili ovako planiraju da ostave?
@Steva U potpunosti potpisujem tvoj komentar uz dodatak da je ovde u pitanju I jedini problem, velika disproporcija izmedju velicine projekta I pridavanja znacaja tom projektu koji vast I predsednik koristi kao samopromociju. Naravno da se taj animozitet razvio u drzavi u kojoj se malte ne slavi I otvaranje pesackog prelaza.Evo kada se sleglo ovo malo, da napišem i ja koju - ovo svakako nema veze sa auto putem ali ne mislim ni da je baš "polu autoput" a ni da je magistrala. Ovo je praktično brzi put po modelu koji se primenjuje širom Evrope sa 2+1 trake po smeru koje se naizmenično menjaju sa denivelisanim petljama i pristupom samo za vozila koji mogu ići više od 60kmh.
Što samo po sebi nije loša stvar nego itekako vrlo racionalni format puta za taj pravac, ne bi imao ništa protiv da ga tako reše sve do administrativnog prelaza sa denivelisanim pravcima. Time bi imali verovatno prvi formirani moto put od početka do kraja, ovaj put ne bi smeo onda da bude pod naplatom.
Da se podsetimo kako je bilo:
Pogledajte prilog 168598
Kako je sada:
Pogledajte prilog 168599
Izgrađen odavno.btw kakva je perspektiva da se na kosovu i albaniji izgradi autoput do luke...
. . ne bi imao ništa protiv da ga tako reše sve do administrativnog prelaza sa denivelisanim pravcima. Time bi imali verovatno prvi formirani moto put od početka do kraja, . .
Pogledajte prilog 168599
Za većinu planiranih budućih autoputeva i brzih cesta (npr. Sombor - Kikinda, Mačkat - Kotroman, Kraljevo - Raška - Novi Pazar, Beograd - Zrenjanin - Novi Sad, Pančevo - Vršac, Vožd Karađorđe...) bi ovakav polu-autoput bio sasvim dovoljan, bar za početak. Ono što bi država mogla da uradi, jeste da ekspropiše zemlju za pun autoput i da se prvo napravi jedna traka koja se pusti kao polu-autoput u ovom formatu 2+1 sa naizmjeničnom trećom trakom svakih nekoliko kilometara. A u nekoj kasnijoj fazi, kada bude dovoljno novca i kada poraste obim saobraćaja, dogradi još jednu traku autoputa.
Na žalost, u to brojanje saobraćaja imam sve manje poverenja, što mi dokazuje upravo ovaj primer.
Na žalost, u to brojanje saobraćaja imam sve manje poverenja, što mi dokazuje upravo ovaj primer.
Nema teorijske šanse da parče od X do Merošine ima veći protok od Merošina - Prokuplje, jer masa ljudi odatle ide u Niš a ne na autoput.
Ipak, koliko god veliki, taj obim saobraćaja je vrlo prosečan za Srbiju.
Zakrčenja gradskih zona su postala normalna u svim malo većim gradovima. Ima mnogo denica sa oko 7.000 vozila na dan.
Ali to nije bitno za ovu priču, neophodan je bolji put.
O ostalim stavkama neću da trošim reći, samo ukratko.
Bolji je motoput 2x2 trake od 3.2m, svuda gde može, a gde su veliki mostovi i tuneli samo 1x2.
nego poluatoput 1x3 trake od 3,5m.
Glavna ulica u Prokuplju sramota nad sramotama. Kroz jedan Ćićevac je prolazilo toliko vozila, pa je sve bilo uređeno.
...i to da ne otvaram diskusiju o tome što je dobra deonica rekonstruisana, loša čeka a put Merošina - Niš koji je u raspadu niko i ne pominje.
Mislim da sve više ljudi koristi put preko Bujanovca jer je autoput do blizu administrativne linije a tih desetak kilometara je loš samo u delu od Bujanovca do sela Lučane je lošiji put.