Šta je novo?

Magistrala/autoput Nis-Pristina

Taj most je napravljen 1996 kao deo te južne obilaznice, a onda prespojen na Dobričku ulicu koja je obicna ulica od 5 metra širine:rolleyes:
Nije da ne koristi uopste ali daleko od onog što bi trebalo da bude.
Opcija obilska grada, jedina prava, je sa severne strane. Projekat obilaznice je uradjen jos 1986te, inoviran 2009te. Gledao sam oba ta projekta, ovaj iz 1986 je isti kao i za sadasnji planirani autoput, a ovaj iz 2009 je iskljucivao dugacak tunel Racunkovo brdo, put je išao malo severnije, ali imao dosta mostova.
Nema drugog rešenja za Prokuplje osim izgradnje planiranog autoputa. Konfiguracija grada je takva da je nemoguće zaobići grad na drugačiji način. Glavna gradska ulica je magistralni put kompletno od ulaska do izlaska iz grada - tako nešto nije slučaj ni u jednom gradu u Srbiji. Deo glavne ulice je zatvoren i pretvoren u pešačku zonu upravo sa pričom da će uskoro krenuti obilaznica da se gradi - tada je to Velja Ilić obećavao. Posle se i Mrkonjić tu muvao po gradu i stvarno 2009te dok je on bio ministar je urađena ta prepravka projekta. Ali kao što vidimo načekaćemo se. Ja se samo nadam kada završe projekat da će krenuti da grade odmah kompletno sve deonice ka Pločniku... ako budu gradili jednu po jednu, neće stići do Pločnika ni za 20 godina :ROFLMAO:

Evo za onog forumaša koji kaže da je postojeća deonica prazna i da nema saobraćaja, juče sam prošao.

Pogledajte prilog 207985

Pogledajte prilog 207987


Pogledajte prilog 207986
Nisam znao da su i po prvobitnom planu za zaobilaznicu bili predviđeni tuneli i mostovi. Mislio sam da je projekat bio jednostavniji jer je u pitanju bila magistrala. Ako imate neku kartu ranijih projekata, podelite je.
 
Taj most je napravljen 1996 kao deo te južne obilaznice, a onda prespojen na Dobričku ulicu koja je obicna ulica od 5 metra širine:rolleyes:
Nije da ne koristi uopste ali daleko od onog što bi trebalo da bude.
Opcija obilska grada, jedina prava, je sa severne strane. Projekat obilaznice je uradjen jos 1986te, inoviran 2009te. Gledao sam oba ta projekta, ovaj iz 1986 je isti kao i za sadasnji planirani autoput, a ovaj iz 2009 je iskljucivao dugacak tunel Racunkovo brdo, put je išao malo severnije, ali imao dosta mostova.
Nema drugog rešenja za Prokuplje osim izgradnje planiranog autoputa. Konfiguracija grada je takva da je nemoguće zaobići grad na drugačiji način. Glavna gradska ulica je magistralni put kompletno od ulaska do izlaska iz grada - tako nešto nije slučaj ni u jednom gradu u Srbiji. Deo glavne ulice je zatvoren i pretvoren u pešačku zonu upravo sa pričom da će uskoro krenuti obilaznica da se gradi - tada je to Velja Ilić obećavao. Posle se i Mrkonjić tu muvao po gradu i stvarno 2009te dok je on bio ministar je urađena ta prepravka projekta. Ali kao što vidimo načekaćemo se. Ja se samo nadam kada završe projekat da će krenuti da grade odmah kompletno sve deonice ka Pločniku... ako budu gradili jednu po jednu, neće stići do Pločnika ni za 20 godina :ROFLMAO:

Evo za onog forumaša koji kaže da je postojeća deonica prazna i da nema saobraćaja, juče sam prošao.

Pogledajte prilog 207985

Pogledajte prilog 207987


Pogledajte prilog 207986
Dobro bre ljudi, priznao sam grešku, nemojte me razapinjati kao ratnog zločinca
 
Nisam znao da su i po prvobitnom planu za zaobilaznicu bili predviđeni tuneli i mostovi. Mislio sam da je projekat bio jednostavniji jer je u pitanju bila magistrala. Ako imate neku kartu ranijih projekata, podelite je.

Gledao sam davno jedan diplomski rad sa gradjevinskog fakulteta koji je ustvari bio analiza tog projekta iz 1986te. Bukvalno je trasa identicna ovoj sadasnjoj samo je u formi obicnog magistralnog puta. Naravno, most, tunel, most.....
E sada videcemo sta ce se desiti sa novom trasom, nakon ovih najnovijih izmena koje ce uslediti. Zapravo mozda se trase nece ni menjati vec samo tehnicka resenja. U onoj objavi pise da je ustanovljeno da moze jeftinije da gradi, ali i da neka postojeca resenja nisu izvodljiva. Videcemo za 12 meseci 😁
 
Mozemo slobodno da zakljucimo da je drzava odustala od izgradnje ovog autoputa

Untitl5555ed.jpg
 
zar se ne troše pare na eksproprijaciju? mada, ne znam tačan obim eksproprijacije
 
Mozemo slobodno da zakljucimo da je drzava odustala od izgradnje
Država nije zainteresovana za pravac ka Kosmetu iz svima poznatih razloga, a za Toplicu ih boli uvo, nije prioritet. Važno da Bavanište ima zaobilaznicu, koga briga za neku tamo selendru na jugu Srbije. Jedino što može nešto eventualno da preokrene jeste ako trampova administracija zalegne za ekonomsku normalizaciju i infrastrukturalno povezivanje, kao što je bio slučaj u prvom mandatu kada je ova priča i krenula.
 
zar se ne troše pare na eksproprijaciju? mada, ne znam tačan obim eksproprijacije

Esproprijacija je 90% zavrsena. Ali nova informacija je da ce trasa autoputa na nekim delovima biti promenjena. :LOL:

Država nije zainteresovana za pravac ka Kosmetu iz svima poznatih razloga, a za Toplicu ih boli uvo, nije prioritet. Važno da Bavanište ima zaobilaznicu, koga briga za neku tamo selendru na jugu Srbije. Jedino što može nešto eventualno da preokrene jeste ako trampova administracija zalegne za ekonomsku normalizaciju i infrastrukturalno povezivanje, kao što je bio slučaj u prvom mandatu kada je ova priča i krenula.

Kroz Prokuplje je postalo nemoguce proci, ko god je u poslednje vreme prolazio uverio se. Bukvalno nema osobe koja mi nije to prokomentarisala.
 
Esproprijacija je 90% zavrsena. Ali nova informacija je da ce trasa autoputa na nekim delovima biti promenjena. :LOL:



Kroz Prokuplje je postalo nemoguce proci, ko god je u poslednje vreme prolazio uverio se. Bukvalno nema osobe koja mi nije to prokomentarisala.
Jel su u pitanju neka drugačija rešenja, ili je baš neka nova trasa na pojedinim delovima?
 
Jel su u pitanju neka drugačija rešenja, ili je baš neka nova trasa na pojedinim delovima?

To niko ne zna, samo pise U toku realizacije izgradnje auto-puta, detaljnom razradom trase došlo se do saznanja da su moguća unapređenja planiranih tehničkih rešenja koja bi donela značajne uštede sredstava, kao i da neka od ranijih tehničkih rešenja nisu izvodljiva.

Meni je logicno da nece biti nekih drasticnih izmena. Sve ovo je pokrenuto nakon sto su u prvoj polovini godine projektanti bili na terenu da doprojektuju objekte za pun profil ... znaci na tunelima drugu tunelsku cev, na mostovima jos po jedan za drugu traku. Ocigledno je tada uocen neki problem.
 
Vrh