tragac
Expert
Kao Ibarska izmedju Lipovice i Stepojevca, što je nekih 20ak km
@forest
Приметио сам ове небулозе са ограничењима брзине између Мерошине и Прокупља, кад сам недавно путовато туда. Чисто да бих упоредио, следећи пут сам ишао преко Крушевца и Блаца и моје искуство је да је у тренутној ситуацији Појате - Белољин 10-ак минута брже преко Крушевца него преко Прокупља, притом је преко Крушевца 20 км краће и нема путарине, а пут је солидног до одличног квалитета. Такође, пролазак кроз Крушевац је мало лаганији него кроз Прокупље, а и то ће се побољшати када заврше комплетан аутопут до Крушевца и везу од петље Крушевац - исток до Бивоља.
Највероватније због раскрсница. Колико видим, после сваког ограничења има нека раскрсница.Kome prijaviti "nebuloze" u vezi sa saobracajnom signalizacijom??? Ko je nadlezan za to?
Na rekonstruisanoj deonici magistralnog puta Merosina Prokuplje uveden je sumanuti broj ogranicenja brzine bez ikakvog logicnog smisla i osnova. Magistrala na kojoj je uvek bilo ogranicenje 80km/h je pretvorena u ja ne znam sta? lokalni put sa ogranicenjem od 50km/h na najvecem delu?!?!!?!
Posebno sumanuto ovo sto sam prikazao na slici, izmedju sela Nova Bozurna i Jug Bogdanovca kada se ide iz pravca Prokuplja prema Nisu samo na ovoj deonici na duzini od 1.3km postoji 6 razlicitih ogranicenja brzine!!!! Jos sumanutije je sto su u suprotnom smeru drugacija ogranicenja?!?!?!, pa npr na ovom delu od par stotina metara gde je ogranicenje 80km/h- bas tu je iz suprotnog smera ogranicenje 50km/h. Pritom ovo ogranicenje od 80 je bas tu gde pocinje krivina, a u suprotnom smeru dobijete 50 kada izadjete na pravac Pritom nigde nisam video na magistralnim putevima da se tako posebne brzine ogranicavaju po smeru, nego ako je negde ogranicenje 50 onda je 50, ako je negde 80 onda je 80, a ne u jednom smeru jedna brzina u drugom druga.
Ovo na slici su ogranicenja u jednom smeru. Znaci ako idete iz Prokuplja prema Nisu doceka vas ovo na svega 1.3km puta.
Pogledajte prilog 175818
Највероватније због раскрсница. Колико видим, после сваког ограничења има нека раскрсница.
Па ретко на којој „магистрали“ је у потпуности 80 km/h ограничење. Крени ка Чачку, Новом Пазару, Краљеву, Зрењанину, Вршцу итд. видећеш да је пред већину раскрсница (значи не на свим) смањено ограничење брзине на 60 или 50 km/h.Pa ako tako gledas ne bi nigde ni na jednoj magistrali mogli da imamo 80km/h ogranicenje. Izuzev ovog jednog velikog sva ostala ukljucenja su prema maltene seoskim putevima gde niko ne ide osim traktori.
За путеве ван насељених места тешко да ће се повећати општа брзина јер има доста путева који су у лошем стању, а немају тачно одређена ограничења у складу са стањем пута.Mогли би за почетак да повећају опште ограничење ван насељених места на 90 км/ч, а на мотопутевима 110 км/ч, као што је у Хрватској.
Па ретко на којој „магистрали“ је у потпуности 80 km/h ограничење. Крени ка Чачку, Новом Пазару, Краљеву, Зрењанину, Вршцу итд. видећеш да је пред већину раскрсница (значи не на свим) смањено ограничење брзине на 60 или 50 km/h.
To je valjda normalno, mada se ne poštuje.Па ретко на којој „магистрали“ је у потпуности 80 km/h ограничење. Крени ка Чачку, Новом Пазару, Краљеву, Зрењанину, Вршцу итд. видећеш да је пред већину раскрсница (значи не на свим) смањено ограничење брзине на 60 или 50 km/h.
On nije na granici, nego je kompletno za ludnicu.Na granici za ludnicu.
Šta je čovek loše rekao?Evo dokle nase ludilo ide. Opozicionar iz Prokuplja, rodjeni Prokupcanin kritikuje izgradnju autoputa i smatra da je nepotreban! Pazljivo procitajte tekst pa zakljucite koliko je covek kontradiktoran. Na granici za ludnicu. On je za razvoj Toplickog okruga - ali protiv autoputa
https://prokupljepress.rs/2023/10/14/auto-put-korupcije-i- heroina/
Šta je čovek loše rekao?
Na ovom putu je do kraja ogoljen sistem korupcije i lopovluka ovog sistema. Na drugom mestima smo na kraju, bez obzira na konačnu cenu, dobijali gotov proizvod. Ovde je zaista negde iscurelo pola.
Stav da je važno samo da se gradi, doveo nas je u ovakvu situaciju da cena raznih projekata enormno raste, da nemamo uvid za šta sve idu pare i gde završavaju... Za to para koje su otišle neznano gde, stvarno se moglo pomoći tom kraju, smanjiti odliv ionako smanjene populacije.
E sad, što je neko obećao Briselu da će toj, nazovimo je državi (za koju još samo nije priznao da ju je priznao), izgraditi najbližu i najlakšu vezu sa Evropom, druga je stvar.
Putevi nam trebaju i svakom kraju su od životne važnosti, ali da li je svaki pravac koji se gradi, trebalo da bude baš auto-put? Mnogo bi se para uštedelo, a to bi na drugoj strani omogućilo još kilometara novih i nekome vezu sa svetom, da su neki od tih puteva nižeg nivoa, a ništa manje protočnosti, korisnosti i bezbednosti. Ali, nekome tako odgovara, jer što je investicija zamašnija, veći je i prostor za ulepljivanje prstiju. A na te prste, koliko vidimo na tom putu, zalepiše se desetine kilometara drugog kolovoza.
SAMO NEK SE GRADI!
Kada kroz nekoliko decenija nove generacije budu oduživale svu ovu megalomaniju, neki će možda tek svhvatiti da je sve to bio naš novac, naša budućnost za koje nismo imali nikakvu kontrolu trošenja.
Šta je čovek loše rekao?
Na ovom putu je do kraja ogoljen sistem korupcije i lopovluka ovog sistema. Na drugom mestima smo na kraju, bez obzira na konačnu cenu, dobijali gotov proizvod. Ovde je zaista negde iscurelo pola.
Stav da je važno samo da se gradi, doveo nas je u ovakvu situaciju da cena raznih projekata enormno raste, da nemamo uvid za šta sve idu pare i gde završavaju... Za to para koje su otišle neznano gde, stvarno se moglo pomoći tom kraju, smanjiti odliv ionako smanjene populacije.
E sad, što je neko obećao Briselu da će toj, nazovimo je državi (za koju još samo nije priznao da ju je priznao), izgraditi najbližu i najlakšu vezu sa Evropom, druga je stvar.
Putevi nam trebaju i svakom kraju su od životne važnosti, ali da li je svaki pravac koji se gradi, trebalo da bude baš auto-put? Mnogo bi se para uštedelo, a to bi na drugoj strani omogućilo još kilometara novih i nekome vezu sa svetom, da su neki od tih puteva nižeg nivoa, a ništa manje protočnosti, korisnosti i bezbednosti. Ali, nekome tako odgovara, jer što je investicija zamašnija, veći je i prostor za ulepljivanje prstiju. A na te prste, koliko vidimo na tom putu, zalepiše se desetine kilometara drugog kolovoza.
SAMO NEK SE GRADI!
Kada kroz nekoliko decenija nove generacije budu oduživale svu ovu megalomaniju, neki će možda tek svhvatiti da je sve to bio naš novac, naša budućnost za koje nismo imali nikakvu kontrolu trošenja.