Šta je novo?

linija A1 Aerodrom-Slavija

Како не, на њој саобраћају нови икарбуси 118ице. Никад нисам видео други аутобус, једино можда некад западне н серија..
 
Pičio je i onaj sajamski primerak IK-218N koji je jako lepo urađen unutra i ima tapacirana sedišta.
 
мој закључак, на основу онога што сам видео, је да на 72 возе најбољи аутобуси
 
ni ti na 72 nisu nikakvi (unutra), to sam shvatio kada sam se vratio iz Barselone i video koja je razlika između te dve gradske linije koje voze do aerodroma
 
По сајту гспбеоград.нет на линији 72 саобраћају 4 возила
г.б 1371, 1372, 1373 и четврто возило се мења.
Значи од 4 возила 3 су најновији икарбуси 118 2012. годиште..
 
*ИК-218Н односно А :D
1359ns4.jpg
 
linija 72 jeste najbolja i moja omiljena linija! Jos skoro da nikada nema ni guzve. A ta linija i treba da bude takva jer ide od aerodroma. Medjutim, niko ne informise strance da to postoji, pa nasi stranci neretko bivaju meta pokvarenih taksista i linije A1 koja je daleko skuplja od ovog autobusa.

Dalje, mislim da ova linija treba da se proglasi prvom zonom celom duzinom, i da se dele nedeljne karte na aerodromu. (vise za temu o naplati)
 
Linija 72 nije bas pogodna za turiste. Prvo njena trasa ce nekog ko nije bio u Beogradu malo da dezorijentise (a tome da nije pogodna za neki prvi utisak o gradu da ne pricamo), drugo njen terminus nije negde gde bi bilo logicno za turistu (npr. Terazije ili Trg Republike) vec Zeleni venac, tj. ako si u nepoznatom gradu samo ti jos fali da izadjes iz busa sa koferima u taj haos. "Skupoca" linije A1 nije problem za strance jer kod njih kuci verovatno obicna karta za prevoz kosta toliko.
 
@gorstak89: u ITS1 ukinuta je zona 2, tako da je 72-ka celom dužinom u zoni 1. Linija A1 po meni nije preskupa, s obzirom na to da ide na 20 minuta i noću, veoma je zgodna.
 
Linija 72 je grozna sa vracanja sa aerodroma, sa nekog puta. pored toga sto je besplatna (samo ako imate markicu) ne postoji neki veci benefit uzimanja iste. osim ako bas ne zivite na surcinskom putu. do zelenog venca putuje preko 40 min, sto je ravno duzini nekih avio balkanskih linija! ako putujete sa koferima, sto je uobicajno, moracete da ih sklanjate od drugih ljudi, i da stalno bacate pogled na njig, itd... stanica ima previse! linija je mogla da bude uradjena kao expres, a ne da staje na bas svakoj stanici!!! linija 72 je super ako radite na aerodromu ili kargo-centru, pa vam je potrebna svaki dan!
inace slobodno sacekajte A1, mnogo je komfornija, i nije skupa 300 din, ako se ne varam!?
 
Pa 72 nije ni zamisljena kao linija za putnike, vec za radnike
 
треба да се уведе 72Е за путнике која би ишла следећом трасом:
Трг републике-Зелени венац-Шест каплара-Општина НБГ-Студентски град-ЖС Тошин Бунар-Николе Добровића-Љубинке Бобић-Ледине-Викенд насеље-Аеродром (укупно 11 стајалишта наспрам садашњих 29)
 
JohnnyLee":1yfazbcx je napisao(la):
треба да се уведе 72Е за путнике која би ишла следећом трасом:
Трг републике-Зелени венац-Шест каплара-Општина НБГ-Студентски град-ЖС Тошин Бунар-Николе Добровића-Љубинке Бобић-Ледине-Викенд насеље-Аеродром (укупно 11 стајалишта наспрам садашњих 29)

Ledine i Vikend naselje su apsolutno nepotrebne za liniju koja ide na aerodrom!
 
astrodule":1mz6dx8w je napisao(la):
Ledine i Vikend naselje su apsolutno nepotrebne za liniju koja ide na aerodrom!

ако иде садашњом трасом, мора да стане на једно од тих стајалишта да би се омогућило преседање на правац 600

sasa901":1mz6dx8w je napisao(la):
koliko je karta za a1 ?

300 динара
 
Što se tiče organizacije saobraćaja do Aerodroma, dovoljne bi bile dve linije:

AE (Airport Express) koja bi saobraćala trasom i koristila sledeća stajališta: Trg republike - Terazije - Slavija - Glavna železnička stanica - Ekonomski fakultet - Šest kaplara - GO Novi Beograd - Terminal 1.

72 koja bi saobraćala od Zelenog venca do Aerodroma i koristila bi sva stajališta.

Na liniji AE bi važio BusPlus sistem i karta bi koštala na primer 100-150 dinara kod vozača i na nepersonalizovanoj kartici, i ne bi važile mesečne i vremenske karte.
Na 72 bi važila postojeća karta od 72 dinara, i važile bi mesečne i vremenske karte.

Linija AE bi saobraćala 24 sata dnevno i to sa noćnim intervalom 30 minuta, i dnevnim 20, a linija 72 danju sa intervalom od 20-ak minuta :)
 
Dobro dosao samo direkcije nema para da stavi jos jednu liniju na teret tj da je subencjonise smatra se da ko ide avionom ima 300 din ako ne ima 72
 
Za povisenu cenu voznje na liniji A1 sa 250 na 300 din kriv je iskljucivo privatni prevoznik koji je nesposoban da razvije pun potencijal te linije pa vozila cesto saobracaju poluprazna.

Kada bi Beobuild™ bio koncesionar postala bi to najprofitabilnija linija u zemlji. A toliko malo je za to potrebno.

- Oznake na stanicama sa redom voznje, to smo vec postavili.
- Oznake na Aerodromu
- Info flajeri i par postera
- Pristojno obuceni vozaci
- Info pult sa osobljem na izlazu iz sale za dolaske, tik ispred divljih taksista
- Dobro rangiran veb sajt sa redom voznje i ostalim informacijama povezan sa vodecim sajtovima za putnike (Tripadvisor, booking ...)
- I za kraj kao sto smo cesto govorili produzetak linije od Slavije do Trga Republike

:gobb:

A posto sam video da su sadasnji privatnici brendirali vozila sa Zlatiborac reklamama mozemo i da ih zadrzimo i dodamo i Jelen pivo pa organizujemo degustaciju prsuta i piva tokom voznje od Surcina do Trga :D
 
Cesto se desi da naidje taksista na slaviji par minuta pred polazak busa i ponudi 250 din po covjeku za 3 ljudi i tako kupe putnike mini busu jer ako pise da dolazi 7i20h a on se pojavi u 7i23h ljude vec panika da nece doci i uzimaju taksi koji im se nudi
Ovoj situaciji prisustvovao sam vise puta Zidar pogledaj mejl
 
FilipKonjarnik":2sn3talg je napisao(la):
Što se tiče organizacije saobraćaja do Aerodroma, dovoljne bi bile dve linije:

AE (Airport Express) koja bi saobraćala trasom i koristila sledeća stajališta: Trg republike - Terazije - Slavija - Glavna železnička stanica - Ekonomski fakultet - Šest kaplara - GO Novi Beograd - Terminal 1.

72 koja bi saobraćala od Zelenog venca do Aerodroma i koristila bi sva stajališta.

Na liniji AE bi važio BusPlus sistem i karta bi koštala na primer 100-150 dinara kod vozača i na nepersonalizovanoj kartici, i ne bi važile mesečne i vremenske karte.
Na 72 bi važila postojeća karta od 72 dinara, i važile bi mesečne i vremenske karte.

Linija AE bi saobraćala 24 sata dnevno i to sa noćnim intervalom 30 minuta, i dnevnim 20, a linija 72 danju sa intervalom od 20-ak minuta :)

својевремено сам овде негде окачио предлог за аеродромске аутобуске линије. 6 експрес линија, у којима би вашио неперсонализовани БусПлус (цена 100-150 РСД), а ако некоме одговарају те линије доплата би постојала на месечну 10%. бусеви, класични соло, с тим да им је унутра распоред седишта другачији због простора за кофере. и на карти су тачно наведене станице на које би стајали бусеви.




е сад, мени ова идеја није више актуелна, већ реогранизација 72, увођење 72Е и изградња пруге до аеродрома
 
Somi303":21473600 je napisao(la):
*ИК-218Н односно А :D
1359ns4.jpg
Kako je to lep bio aftobus a sad ga zapustili pre neki dan se vozio ono krpce skoro ne je video.Za A1 cini mi se da je bilo 250din a sada ko zna deru mnogo
 
Vrh