Šta je novo?

linija A1 Aerodrom-Slavija

ddmMD.jpg


Neprihvatljivo.
 
To stajalište bi trebalo da bude negde kod Opštine NBG, a autobusi bi trebalo da se zaustavljaju i kod SC i Studenjaka
 
Stanice ove linije su Slavija, Ž.stanica, Fontana, Aerodrom
 
Minibus do aerodroma poskupljuje na 300 dinara

Cena minibus prevoza od centra grada do aerodroma (Linija A1 Slavija - Aerodrom) iznenada je povećana pre nekoliko dana. Nova cena od 300 dinara nije najavljena nijednim zvaničnim saopštenjem gradske uprave koja je zadužena za njeno formiranje...

Ranko Kovačević, direktor grupe nam je potvrdio da je došlo do korekcije cene prevoza do aerodroma sa 250 na 300 dinara na osnovu načelne (usmene) saglasnoti Gradskog veća, odnosno Direkcije za javni prevoz...

"Cena od 250 dinara je nerentabilna sa ovim brojem putnika. Kada smo se dogovarali sa aerodromom ("Nikola Tesla") i sa Direkcijom (za javni prevoz) procene su bile znatno drugačije, a cena od 250 dinara je bila dogovorena samo u probnom periodu. Sadašnji broj putnika je veoma mali, pa čak i sa povećanjem cene na 300 dinara zarade verovatno ne bi bilo", rekao nam je Kovačević.

U Direkciji za javni prevoz su nam odgovorili da je zahtev za povećanjem cene prevoza u proceduri. Pošto je prevoznik samostalno podigao cenu karata pre odobrenja zahteva jutros mu je naloženo da cenu vrati na 250 dinara dok se ne završi neophodna procedura i ne izda odobrenje.

Prevoznik smatra da je ova linija neophodna gradu, aerodromu i putnicima, tako da se nada da neće doći do njenog gašenja, ali je dodao i da ne isključuje mogućnost gašenja linije ukoliko se sitacija ne promeni.

...dnevno se proda oko 400 karata na oko 90 polazaka, što znači da nema čak ni četiri putnika po polasku...

U "Grupi privatni autoprevoznici" su nam rekli da će oni dati inicijativu Direkciji za javni prevoz da se izvrši korekcija postojeće linije tako što bi se dodalo još neko stajalište (na primer kod hotela Hyatt) i što bi se početna stanica u gradu pomerila sa Slavije ili kod crkve Svetog Marka ili na Trg Republike. Oni smatraju da bi korekcija linije značajno doprinela povećanju njene popularnosti i da bi i njima bilo lakše da je održavaju kada bi imali više putnika.

Izvor: http://www.aviokarta.net
 
Не разумем зашто ова линија мора ићи брзином 50 на сат аутопутем. Ем је превише споро, ем прави колапс и опасне ситуације а не може се поредити градски аутобус који натрпа 300 путника и мота се по уличицама и минибус са неколико путника који саобраћа аутопутем. Знам да је због безбедности законски 50 ограничење за градске аутобусе али овде то ограничење доприноси небезбедности и нефункционалности.
 
Не могу да се закунем али ми се чини да је цена већ била 300 динара 14. маја када сам пратио брата на аеродром. А чиста је истина и то да је мини бус неразумно спор на аутопуту.
 
To sa 50 km/h za sve linije koje spadaju pod gradske ili neki oblik gradskih linija je dosta poremetilo i razne druge linije i pisalo se o tome i po štampi. Npr. i mnoge prigradske linije koje idu autoputem su imale ograničenje 80 km/h a sad im je smanjeno na 50. Tako je planirano vreme putovanja na liniji 581 od Beograda do Lazarevca zvanično 1h i 15 min, međutim, sa ovim ograničenjem, to je gotovo neizvodljivo. Pre je moglo da se stigne za predviđeno vreme. Tu bi trebalo da se pokrene neka inicijativa. Trebalo bi ukinuti ograničenja za gradske autobuse, jer je sada ionako za sve učesnike u saobraćaju u gradu ograničenje 50 km/h.
 
Ja sam pre neki dan otišao do aerodroma za 300 din a vratio se za 250 ...
Baš sam se iznenadio, prijatno.

A neprijatno mi je bilo ono krstarenje autoputem od 50 km/č.
Ne postoji nikakvo opravdanje da se autoputem vozi 50 km.
To je nebezbedno i ugrožava normalan saobraćaj.
On bi morao da vozi zaustavnom trakom jer se kreće neprilagođeno uslovima vožnje, tj autoputem.
 
Jel bese 60km/h maksimum brzine autoputem u naseljenim mestima?U svakom slucaju kada se izgradi obilaznica taj put se nece vise racunati kao autoput vec kao ne znam ni ja sta.
 
na autoputu kroy bg je ograničenje 80.


pri tome 80 niko ne vozi. pogotovu od zmaja do aerodroma.


zato je brzina od 50kmh na tom delu puta jako nebezbedna. dovoljno je jedan magarac koji ne proceni dobro brzinu kombija i da napravi kuršlus.
 
ту је нормално да се иде 120 до 140, тако да све испод 100 спада у јако небезбедну вожњу
 
Baš sada gledam red vožnje za ovu liniju i 72.
Let će da mi bude u 6:00, kako da dodjem na aerodrom oko 4:00-4:30 (moraš biti 1.30-2 h pre poletanja) ako je prvi polazak A1 u 4:20, a 72 prvi polazak je u 4:40.

A recimo nemam auto, a ne daje mi se 1000-2000 za taksi :)
 
У праву си, мада на линијама 611 и 711 су кршеви који питање да ли и могу да постигну већу брзину. Не само да су спори већ су и слабо уочљиви јер су им светла замазана а сигнализација је најчешће неисправна, бар ће да фали габаритно светло. На овим линијама би требало поставити аутобусе који имају сва места седећа. Сад ће неко рећи да али шта ако не могу сви да седну, али и путнични аутобуси су понекад препуни људи стоје али се вози преко 80, поред тога број путника је готово константан и лако би се могао планирати бољи распоред. Наравно никога није брига што се угрожавају сви који користе аутопут.
Типична слика на аутопуту је градски аутобус који је за собом заробио пар возила посебно сада када је укључење из Новог Сада померено према Добановцима. Е онда креће руски рулет јер се треба престројити у траку у којој се вози преко 120, посебно када то ради шлепер или још горе неки крш кога је шлепер заклонио па нити он види да ли се може укључити нити њега види онај што вози брзом траком.
 
Evo i ovde da pejstujem moj predlog sa druge teme:


mekbejn":t6jzid3w je napisao(la):
Iskustvo iz Stokholma:
Od aerodroma Arlanda do centra grada ima preko 40km.
Načini da se stigne do centra (i nazad)
1. superbrzi voz izgradjen u javno privatnom partnerstvu, ide na 20 minuta, i vožnja traje 20 minuta. Cena: jezivih 25 evra po osobi.
2. Shuttle busevi. Ima javnih, ima privatnih. Idu vrlo često, a vreme do centra grada je oko 45 min. Cena: oko 15 evra po osobi.
3. Javni prevoz, kombinacija lokalnog busa i gradskog voza. Ide se 15ak minuta do mesta Marsta, usklađeno je sa vozom, voz putuje oko 35 minuta do centra. Dakle ukupno oko sat vremena, za cenu oko 12 (dnevna karta koja važi za ceo dan (za sve zone)).
Polasci na 15 minuta.

E sad zamislimo jednu liniju Surčin - Aerodorm - Autoput - Obilaznica - Batajnica (stanica BG:Voza).
Dužina oko 20 km. Da ide na 15 minuta, ili čak pola sata, i vozi do BG:Voza.

Znam, već postoji 72 koji vozi do stanice T. Bunar, ali ako se ne varam, ne postoji veza Surčina i Bataje, preko aerodroma. A taman koristimo i obilaznicu za JGP. Win win :)
 
@Orion
Veruj mi,mogu oni da naguraju i 100 na sat... ;)
Sto se tice konstatnog sedenja,to je nemoguce,onda bi linija morala ici na 5 minuta da bi se zadovoljio kapacitet...
 
kopmania":1nr6wqfr je napisao(la):
Baš sada gledam red vožnje za ovu liniju i 72.
Let će da mi bude u 6:00, kako da dodjem na aerodrom oko 4:00-4:30 (moraš biti 1.30-2 h pre poletanja) ako je prvi polazak A1 u 4:20, a 72 prvi polazak je u 4:40.

A recimo nemam auto, a ne daje mi se 1000-2000 za taksi :)

Узми слободно А1 у 4.20, бићеш пре пет на аеродрому (у то време, пут ће да траје 25-30 минута, максимум). То ти је сасвим довољно времена да обавиш чекирање и све остало.

Јуче поподне сам дошао са аеродрома са А1 и био је баш пун. Приметио сам да је сунђер на неким седиштима исечен и да је бус у целини мусав. Али ме је баш изненадила рута којом је ишао: аутопутем до Сава центра, па у Милентија Поповића, а затим (пази сад) трамвајским шинама све до моста и даље ка буској станици. Не сећам да сам икада видео бус да иде тим шинама, а да не причам да није нигде стао на НБГ-у.
 
kopmania":30ocqdwl je napisao(la):
Baš sada gledam red vožnje za ovu liniju i 72.
Let će da mi bude u 6:00, kako da dodjem na aerodrom oko 4:00-4:30 (moraš biti 1.30-2 h pre poletanja) ako je prvi polazak A1 u 4:20, a 72 prvi polazak je u 4:40.

A recimo nemam auto, a ne daje mi se 1000-2000 za taksi :)

Imas polazak sa Slavije u 3h20, "poslednji" u danu :cool:

RED VOZNJE:
linija.a1-1.png


ekspresni_autobus_A1_aerodrom_slavija_8395.png
 
aaaa da, vidiš nisam video da on ide celu noć :)
 
A šta znači ono što je na autobusima nekih privatnih prevoznika (na liniji 88) pozadi nalepljeno i ograničenje na 50 i na 70? Ja ne znam da u Srbiji igde važi 70 za gradske autobuse u bilo kojim uslovima.
 
@zidar @direktor i ja smo danas u ime UG "Imamo plan" izvršili ažuriranje informatike na info panoima linije A1, na lokacijama: Slavija, Glavna železnička stanica" i Fontana. Takođe su svi panoi detaljno oprani tako da su dovedeni u funkcionalno i uredno stanje.
Akcija je urađena u saradnji sa Direkcijom za javni prevoz (finansije: UG "Imamo plan", dizajn: "UG Imamo plan", rad na terenu: UG "Imamo Plan", ključevi info panoa: Direkcija za javni prevoz + JAT)

Železnilčka stanica pre:
33epxrq.jpg


Železnička stanica posle:
o59xqq.jpg


Slavija:
2mzfsd1.jpg


Fontana:
2vnm70n.jpg
 
Reci lepo da ste sve vi sami uradili a da su budzetske lenstine samo otvorile vrata... video sam vas danas kod fontane...
Svaka cast!

Zovite ako vam nekad zatreba pomoc...
 
U direkciji su jedva saznali ko ima kljuc a C.S.I. je licno prosetao do aerodroma da ga preuzme

akcija-imamo-plan-ug-aerobus-28-08-2012.png
 
Ponos grada vi ste nasega :pob: :gobb:
 
Vrh