Šta je novo?

linija A1 Aerodrom-Slavija

Meni bi prihvatljivo bilo da cena bude 300 dinara, a da vozi sprinter, ali 300 dinara za IK-107 je krajnje ponižavajuće, i to za ovaj sa plastičnim sedištima.
Znači, 300 dinara košta samo to što je linija ekspres, udobnost ne košta, jer je nema. Mnogo je udobniji svaki autobus sa linije 72.
 
Jedan od problema ove linije je i užasan raspored polazaka koji je prilagođen prevozniku, a ne putnicima.

Npr. u 22:55 sleće avion iz Ciriha.
U 23:05 iz Kopenhagena.
U 23:10 iz Brisela.

Prvi minibus na koji putnici iz ovih aviona mogu da stignu je u ponoć. Neko ko stigne iz Ciriha i provede desetak minuta u papirologiji i čekanju kofera mora da čeka preko 50 minuta na autobus.

A preko dana nije ništa neobično da busevi idu prazni jer idu na 20 minuta i kad nikome ne treba - npr. između 10:45 i 11:55 nema dolazaka, a između 9:50 i 11:05 nema polazaka..
 
kako nema :O
BUCHAREST 09:15 09:15
ISTANbUL 09:25 09:25
ZURICH 09:30 09:30
DUBLIN 10:00 10:00
ATHENS 10:15 10:15
MINSK
(via BUDAPEST) 10:20 10:20
LONDON HEATHROW 10:40 10:40
 
hm.. onda se ja nisam najbolje snašao sa pregledom letova :)

u svakom slučaju, mislim da je takt od sat vremena posle 10 uveče itekako loš..
 
medjutim":29znp8xp je napisao(la):
Jedan od problema ove linije je i užasan raspored polazaka koji je prilagođen prevozniku, a ne putnicima.


Prvi minibus na koji putnici iz ovih aviona mogu da stignu je u ponoć. Neko ko stigne iz Ciriha i provede desetak minuta u papirologiji i čekanju kofera mora da čeka preko 50 minuta na autobus.

A preko dana nije ništa neobično da busevi idu prazni jer idu na 20 minuta i kad nikome ne treba - npr. između 10:45 i 11:55 nema dolazaka, a između 9:50 i 11:05 nema polazaka..

POtpuno se slazem, i ja sam sleteo u to vreme, nisam mogao da cekam sledeci A1, uzeo sam rentakar. Nije velika mudrost uskaditi red voznje, bilo je idrugih putnika, par stranaca, koje su taksiti opeljesili
 
Минибус А1 ударио на аеродрому Никола Тесла амбасадора Босне. Тврдој босанској глави скоро ништа !

POVREĐEN AMBASADOR BIH NA AERODROMU: Škrbić za Kurir: Udarac je bio silovit, autobus je išao brzo!
CRNA HRONIKA22:07, 04.03.2014.Autor: SRNA

Minibus me je udario prednjim desnim delom i odbacio nekoliko metara na asfalt, kaže Ranko Škrbić i dodaje da će rehabilitacija trajati nekoliko meseci
Ambasador Bosne i Hercegovine u Srbiji Ranko Škrbić lakše je povređen kada je na njega naleteo autobus ispred zgrade aerodroma “Nikola Tesla” u Beogradu, saznaje Srna.

http://www.kurir-info.rs/autobus-udario ... ak-1257989
 
Мислим да би било најбоље да линију А1 покрива класичан путнични аутобус који би имао возача и кондуктера који би водио рачуна о томе да се пртљаг убацује у пртљажник.
Више пута сам овде писао да је аутобус који вози 50 на сат велика опасност на аутопуту и иза тога стојим и даље. Међутим имао сам прилику да се возим у Атини у класичном градском аутобусу који вози 80 на сат и ту кофери лете на све стране тако да ни то није баш оптимално решење.
Путнични аутобус који у коме би путници седели а пртљаг био у пртљажнику би безбедно могао да иде 80 на сат.
 
orion":2v3xbvd7 je napisao(la):
Међутим имао сам прилику да се возим у Атини у класичном градском аутобусу који вози 80 на сат и ту кофери лете на све стране тако да ни то није баш оптимално решење.
Путнични аутобус који у коме би путници седели а пртљаг био у пртљажнику би безбедно могао да иде 80 на сат.
Pa IK-107 nije klasični gradski autobus, i nikakav problem ne bi bio da vozi 80 km/h, a s druge strane, putnički autobus je previše za liniju na kojoj ni minibus ne može da se napuni.

Sasvim bi u redu bilo da se posebnom odlukom odobri liniji A1 da vozi brže.

Evo, na primer, linije ITS2 imaju redove vožnje koji nisu menjani još od 70-ih, i za njih je takođe uvedeno da ne smeju da voze preko 50 km/h, ali se toga niko ne drži, jer prosto ne bi mogao da stigne vreme. Voze zglobovi 70-80 redovno.

E, sad, tu je to prećutno odobreno, ali je zvanično dozvoljeno 50. Za sprinter linije ne bi tako trebalo, već da u posebnoj odluci stoji da smeju da idu 80 km/h na putevima na kojima je to dozvoljenio (tu mislim na E linije i na liniju A1).
 
Nikola '93":kr64fx3i je napisao(la):
I da,izgleda da sad smeju da voze preko 50 km/h...
A kad to nisu smeli? :D

EUKALIPTUS":kr64fx3i je napisao(la):
orion":kr64fx3i je napisao(la):
Међутим имао сам прилику да се возим у Атини у класичном градском аутобусу који вози 80 на сат и ту кофери лете на све стране тако да ни то није баш оптимално решење.
Путнични аутобус који у коме би путници седели а пртљаг био у пртљажнику би безбедно могао да иде 80 на сат.
Pa IK-107 nije klasični gradski autobus, i nikakav problem ne bi bio da vozi 80 km/h, a s druge strane, putnički autobus je previše za liniju na kojoj ni minibus ne može da se napuni.

Sasvim bi u redu bilo da se posebnom odlukom odobri liniji A1 da vozi brže.

Evo, na primer, linije ITS2 imaju redove vožnje koji nisu menjani još od 70-ih, i za njih je takođe uvedeno da ne smeju da voze preko 50 km/h, ali se toga niko ne drži, jer prosto ne bi mogao da stigne vreme. Voze zglobovi 70-80 redovno.

E, sad, tu je to prećutno odobreno, ali je zvanično dozvoljeno 50. Za sprinter linije ne bi tako trebalo, već da u posebnoj odluci stoji da smeju da idu 80 km/h na putevima na kojima je to dozvoljenio (tu mislim na E linije i na liniju A1).
Bio bi veliki problem, sa onim točkovima sumnjam da bi bilo lako kontrolisati ono čudo pri toj brzinu... Da se desi neko s..nje, da vidiš kako bi firma prala ruke i rekla da je pravilo da se vozi 50, ista ta firma koja je i nabila turaže...
 
Koliko se secam,na jednom sajmu je pisalo da je max brzina 67 na sat,mozda moze do 70 i to je to.Vidi se po tome koliko se on dere i muci na 50..
Za sve preko toga,laze brzinomer...
 
Pa koji to motor ima sa 65 konjskih snaga? Šta u njemu nema preko 6,7 tona pun, ne znam šta da radi, mora preko 70 da ide pa kako god?!
 
IK-107 je, generalno, kršina nad kršinama. Po meni je to vozilo nešto najgore što je ikarbus ikada proizveo.

Zašto Banbus ne stavi P 2349 na liniju A1?
 
@EUKALIPTUS, becks89
Није ствар у томе да ли аутобус може да извуче 80, већ је ствар у томе да је у случају неког наглог кочења вожња небезбедна ако путници стоје а кофери лете на све стране.
Кад кажем путнички аутобус мислим на аутобус који има само простор за седење а одвојен простор за пртљаг, не мора бити на спрат.
Мене код трансфера до аеродрома највише одбија чињеница да морам да улазим и излазим са кофером у градски аутобус.

Изгледа да је заиста и минибус полупразан, али сигуран сам да повећањем броја путника (статистика каже да се ово већ дешава) на самом Аеродрому и побољшањем услуге може да се обезбеди 20-30 путника по тури.

Рецимо да би тај аутобус могао да буде покретна реклама за Air Serbia-u па би и то могао да буде извор прихода.
 
Naravno slažem se, ali isto tako mnogo je manja verovatnoća za naglim kočenje na autoputu. Mnogo veće su ti šanse da u gradu i na 50km/h nastradaš jer je vozač morao naglo da koči, opet nekom glavu da spase... Ali u jednom se slažemo, niti je ova linija dobro urađena, niti ima odgovarajuća vozila!
 
Како се вози на сегменту аутоупута кроз БГ и кад се види колико је на тој деоници ланчаних судара не бих се баш сложио да је вероватноћа наглог кочења малена
 
Jedno je neznanje, a drugo je realno stanje. Gomila priučenih vozača, ne zna govedo da drži rastojanje i onda se izlepe ko kreteni na svako pipanje kočnice ili nedaj bože na treptaj zelenog svetla.
Drugar jedan je sašio kombi otpozadi sa 70 busom, jer je pajser nabo na kočnicu sa treptanjem zelenog svetla. Sad kad ima totalnu štetu na kombiju , valjda će naučiti da vozi ;)
 
becks89":1azrie5c je napisao(la):
Drugar jedan je sašio kombi otpozadi sa 70 busom, jer je pajser nabo na kočnicu sa treptanjem zelenog svetla. Sad kad ima totalnu štetu na kombiju , valjda će naučiti da vozi ;)

ne nego drugar ne zna da vozi....


sad kad bude platio nov kombi, plus kazna, plus zabrana, aljda će naučiti da vozi ;)...



što nije držao propisno rastojanje.
 
Ako je kombi mogao da zakoči mogao je i tvoj drug da je držao rastojanje..
 
Teško da je isti zaustavni put vozila od 5 i od 18t ;)
Neće ništa platiti, da se ne brinete ;)
 
naravno da nije isti zaustavni put.

zato vozač vozila od 18t mora da obrati posebnu pažnju u toku vožnje, i da u skladu sa tim drži propisno rastojanje.


zato vozač vozila od 18t ima posebnu obuku, koju ako se ne varam može da polaže tek posle izvesnog vozačkog staža.


pretpostavljam da drugar ima neko osiguranje koje plaća ako se dogodi neka nesreća...
 
U takvim situacijama se ne staje druže, naravno da je neko imao da ti objasni stvari u praksi, a ne nabubaš ko gde ima prednost, istera te da voziš na autoput i evo ti dozvola. Zbog takve obuke malo malo pa nam ginu "klinci". Ne umeju da procene, ne znaju kako voziti u praksi, ne umeju da se snađu jer jednostavno nisu pripremljeni za neke situacije.Pre nego što nabodeš kočnicu u bilo kojoj situaciji moraš biti svestan vozila iza tebe i proceniti svaku situaciju, najmanji problem u saobraćaju su vozači teretnih vozila. Oni godinama uče da procene situaciju, sposobni su za to, problem su vozači putničkih vozila koji nemaju osećaj ni za gabarit ni za masu vozila pred koja izleću, isecaju, uleću. I tako dok te ne otrese 18t u komadu, ne obraćaš pažnju. Ipak odosmo mnogo dalje od problematike ove teme, da ne širim dalje priču, problem je previše velik ;)
 
Vrh