orion":kr64fx3i je napisao(la):
Међутим имао сам прилику да се возим у Атини у класичном градском аутобусу који вози 80 на сат и ту кофери лете на све стране тако да ни то није баш оптимално решење.
Путнични аутобус који у коме би путници седели а пртљаг био у пртљажнику би безбедно могао да иде 80 на сат.
Pa IK-107 nije klasični gradski autobus, i nikakav problem ne bi bio da vozi 80 km/h, a s druge strane, putnički autobus je previše za liniju na kojoj ni minibus ne može da se napuni.
Sasvim bi u redu bilo da se posebnom odlukom odobri liniji A1 da vozi brže.
Evo, na primer, linije ITS2 imaju redove vožnje koji nisu menjani još od 70-ih, i za njih je takođe uvedeno da ne smeju da voze preko 50 km/h, ali se toga niko ne drži, jer prosto ne bi mogao da stigne vreme. Voze zglobovi 70-80 redovno.
E, sad, tu je to prećutno odobreno, ali je zvanično dozvoljeno 50. Za sprinter linije ne bi tako trebalo, već da u posebnoj odluci stoji da smeju da idu 80 km/h na putevima na kojima je to dozvoljenio (tu mislim na E linije i na liniju A1).