[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573974#p573974:vlb7g5fc je napisao(la):
Blade » Čet Okt 11, 2018 11:32 pm[/url]":vlb7g5fc]To je još jedna tužna slika naše realnosti....
Seoba Srba - Iz Maxija u Lidl.
Ustaj Srbijo, zora sviće, svi u Lidl po piliće.
Ovolika količina alavosti. Gladan može da ima dostojanstvo, alav ne može.
Ovo danas je bio savrsen marketing koji je Lidl profesionalno napravio.
Primarni cilj je bio da se rasiri prica o neverovatnoj jeftinoci. Zna se ko su nosioci tog pokreta - penzioneri koji su upravo primili penzije. Osnovno je bilo izabrati paket proizvoda koji ce izazvati haos, a reklama ce se sama od sebe razvijati. Ludnica, obezbedjenje se onesvescuje, bitka za jeftinocu, rotacija, sirene, marica, hitna pomoc,... TV kanali su se javljali uzivo iz sata u sat i to besplatno za Lidl.
Secer kao proveren proizvod pred zimnicu, banane i sveze meso. Naravno tu je jos par nekih drugih proizvoda koji su snizeni kako bi se kupci prilagodili na nove ukuse. Pitao sam se zasto banane, pile i sveze mleveno meso (svinjsko). Zato sto su to najjeftiniji proizvodi, izuzetne kvarljivosti, ne vredi kupovati velilke kolicine jer su neupotrebljive. Banane neces kupiti 10kg, pokvarice se. Problem svezeg mesa je drugacije prirode. Nemci znaju da se ovi proizvodi ne mogu naknadno zamrzavati vec se koriste iskljucivo za brzu upotrebu jer vec par dana stoje nezamrznuti. Naravno Srbe ne sprecava da to uredno stavljaju u zamrzivac, mozda su mislili da nece tolika kolicina ljudi to raditi. Banane mogu da ponesu i drugu simboliku.
Kad budem kupio par proizvoda procenicu kakav je kvalitet. Po slikama koje sam video na netu nije nista preterano jeftino.
Postigli su cilj, napravili previse galame ni za sta specijalno. Novi trgovinski lanac koji ce, nadam se, pojacati konkurenciju u vise segmenata.