Šta je novo?

Leva obala Beograda -Borča- Ovča-Krnjača-Kotež Padinska Skela-Kovilovo-Ritovi

Osim dela SMT, jednog TC i nekoliko srušenih starih kuca, da bi se napravile zgrade i tako povecao kapacitet stanovanja u ovom delu Beograda...Leva obala Dunava je ostala po svemu drugom zaglavljena u 1970. godini. Počev od putne infrastrukture, koja je ovdano zrela za rekonstrukciju u skladu sa trenutnim saobraćajem i njegovim poboljšanjem, nemanja kanalizacije, pa dalje...Spisak je dug.
 
Osim dela SMT, jednog TC i nekoliko srušenih starih kuca, da bi se napravile zgrade i tako povecao kapacitet stanovanja u ovom delu Beograda...Leva obala Dunava je ostala po svemu drugom zaglavljena u 1970. godini. Počev od putne infrastrukture, koja je ovdano zrela za rekonstrukciju u skladu sa trenutnim saobraćajem i njegovim poboljšanjem, nemanja kanalizacije, pa dalje...Spisak je dug.
И ту би помогло стварање општине Дунавски венац а Палилули припојити део Звездаре и тиме растеретити исту.
 
Osim dela SMT, jednog TC i nekoliko srušenih starih kuca, da bi se napravile zgrade i tako povecao kapacitet stanovanja u ovom delu Beograda...Leva obala Dunava je ostala po svemu drugom zaglavljena u 1970. godini. Počev od putne infrastrukture, koja je ovdano zrela za rekonstrukciju u skladu sa trenutnim saobraćajem i njegovim poboljšanjem, nemanja kanalizacije, pa dalje...Spisak je dug.
Zgrade se grade i to svuda, ali nigde kao kvart ili planski, nego kao na Vracaru.
 
Za početak, treba da se obnove saobracajnice. Neke deonice da se prošire (čitajte od ,,Putnika" do ,,Šopija"), neke raskirsnice da se ukinu, neke da se otvore, negde kružni tokovi, na još jednom mestu u Krnjači povezati direktno Zrenjaninski put i SMT, žute trake za javni prevoz na Zrenjaninskom putu, prelazak tramvaja koji ne mora da ide Zrenjaninskim putem, može nezavisno, da ga ništa ne usporava da prolazi kroz naselja...Ja sam večiti optimista, ali to ne verujem da može da bude za 20 godina.
 
Za početak, treba da se obnove saobracajnice. Neke deonice da se prošire (čitajte od ,,Putnika" do ,,Šopija"), neke raskirsnice da se ukinu, neke da se otvore, negde kružni tokovi, na još jednom mestu u Krnjači povezati direktno Zrenjaninski put i SMT, žute trake za javni prevoz na Zrenjaninskom putu, prelazak tramvaja koji ne mora da ide Zrenjaninskim putem, može nezavisno, da ga ništa ne usporava da prolazi kroz naselja...Ja sam večiti optimista, ali to ne verujem da može da bude za 20 godina.
А зашто не и подвожњаци (денивелисане раскрснице) на Зрењанинцу где су већа раскршћа?
 
Naravno, gde može, od toga će samo da bude bolje. Kada se radi, neka se radi za što duže. I ova strana se širi.
Bilo bi idealno da se uradi bulevar koji bi spajao Zbeg, Borču 3, staru Borču, Krnjaču i Kotež. Rasteretio bi se dosta Zrenjaninac. Ovom delu nedostaju putevi najvise i da se resi kompletan lom duz Zrenjaninca.
 
Плус око тог новог булевара уредити блокове за планску градњу иградњом пратеће инфраструктуре.
 
Плус око тог новог булевара уредити блокове за планску градњу иградњом пратеће инфраструктуре.
Bas tako, jer bi novi bulevar odmah privukao sve da sto pre izgrade kvadrate bez ikakvog reda.
Cak i oko Zrenjaninca ima mesta za nove blokove, ali pre toga treba izmestiti onaj lom.
 
Bas tako, jer bi novi bulevar odmah privukao sve da sto pre izgrade kvadrate bez ikakvog reda.
Cak i oko Zrenjaninca ima mesta za nove blokove, ali pre toga treba izmestiti onaj lom.
Срећа са Зрењанинским путем је да због конфигурације терена може у односу нпр. на Смедеревски пут да се лакше изврши проширење па и експроприација земљишта. А рецимо Борчи поред булевара недостаје и пешачка зона и бици стазе које би могле да иду до Дунава. А од пројекта ЧАПЉА нема наравно још увек ништа.
 
Срећа са Зрењанинским путем је да због конфигурације терена може у односу нпр. на Смедеревски пут да се лакше изврши проширење па и експроприација земљишта. А рецимо Борчи поред булевара недостаје и пешачка зона и бици стазе које би могле да иду до Дунава. А од пројекта ЧАПЉА нема наравно још увек ништа.
Borča 3 ima i staze i stazice, a tu je i šetalište kod bsk-a, duga staza odlicna za trcanje i bajs. Ali u ostalim delovima nedostaju te stvari.
Slazem se, Zrenjaninski moze tako lepo da se uredi i ima prostora za sve.
 
Београд преко Дунава има већи потенцијал за унапређење инфраструктуре и квалитета живота од Врачара, Звездаре и Вождовца. И није пуно потребно да се уради за почетак.
 
Vrh