Šta je novo?

Leva obala Beograda -Borča- Ovča-Krnjača-Kotež Padinska Skela-Kovilovo-Ritovi

Osim dela SMT, jednog TC i nekoliko srušenih starih kuca, da bi se napravile zgrade i tako povecao kapacitet stanovanja u ovom delu Beograda...Leva obala Dunava je ostala po svemu drugom zaglavljena u 1970. godini. Počev od putne infrastrukture, koja je ovdano zrela za rekonstrukciju u skladu sa trenutnim saobraćajem i njegovim poboljšanjem, nemanja kanalizacije, pa dalje...Spisak je dug.
 
Osim dela SMT, jednog TC i nekoliko srušenih starih kuca, da bi se napravile zgrade i tako povecao kapacitet stanovanja u ovom delu Beograda...Leva obala Dunava je ostala po svemu drugom zaglavljena u 1970. godini. Počev od putne infrastrukture, koja je ovdano zrela za rekonstrukciju u skladu sa trenutnim saobraćajem i njegovim poboljšanjem, nemanja kanalizacije, pa dalje...Spisak je dug.
И ту би помогло стварање општине Дунавски венац а Палилули припојити део Звездаре и тиме растеретити исту.
 
Osim dela SMT, jednog TC i nekoliko srušenih starih kuca, da bi se napravile zgrade i tako povecao kapacitet stanovanja u ovom delu Beograda...Leva obala Dunava je ostala po svemu drugom zaglavljena u 1970. godini. Počev od putne infrastrukture, koja je ovdano zrela za rekonstrukciju u skladu sa trenutnim saobraćajem i njegovim poboljšanjem, nemanja kanalizacije, pa dalje...Spisak je dug.
Zgrade se grade i to svuda, ali nigde kao kvart ili planski, nego kao na Vracaru.
 
Za početak, treba da se obnove saobracajnice. Neke deonice da se prošire (čitajte od ,,Putnika" do ,,Šopija"), neke raskirsnice da se ukinu, neke da se otvore, negde kružni tokovi, na još jednom mestu u Krnjači povezati direktno Zrenjaninski put i SMT, žute trake za javni prevoz na Zrenjaninskom putu, prelazak tramvaja koji ne mora da ide Zrenjaninskim putem, može nezavisno, da ga ništa ne usporava da prolazi kroz naselja...Ja sam večiti optimista, ali to ne verujem da može da bude za 20 godina.
 
Za početak, treba da se obnove saobracajnice. Neke deonice da se prošire (čitajte od ,,Putnika" do ,,Šopija"), neke raskirsnice da se ukinu, neke da se otvore, negde kružni tokovi, na još jednom mestu u Krnjači povezati direktno Zrenjaninski put i SMT, žute trake za javni prevoz na Zrenjaninskom putu, prelazak tramvaja koji ne mora da ide Zrenjaninskim putem, može nezavisno, da ga ništa ne usporava da prolazi kroz naselja...Ja sam večiti optimista, ali to ne verujem da može da bude za 20 godina.
А зашто не и подвожњаци (денивелисане раскрснице) на Зрењанинцу где су већа раскршћа?
 
Vrh