Šta je novo?

"Lastavice" [ Stambeno poslovni kompleks | 69 100 m²]

Tužno je što uopšte mora da postoji radna grupa stanara... Daš pozamašne novce a onda dobiješ da uradiš posao investitora koji ti je prodao stan. Dobar primer koliko je nebulozna praksa grada da izgradnju infrastrukture prebacuje na investitore dok njima prašta porez.
Ja koliko znam ide kontra, investitor finansira pa kad se zavrsi posao salju zahtev za povrat para.
 
Ja koliko znam ide kontra, investitor finansira pa kad se zavrsi posao salju zahtev za povrat para.
Moguće. Kako god da je Sakura, Lastavice, Kosa Kvart, Elixir Garden, svi su čekali godinama nakon useljenja da se izgradi ulica. Da li zbog inertnosti investitora, ili birokratije i dobijanja građevinske dozvole, u svakom slučaju se kasni poprilično. Ako već Grad očekuje da investitor izgradi prateću uličnu infrastrukturu, onda neka im odmah izda građevinsku dozvolu i za zgradu i za ulice.
 
Moguće. Kako god da je Sakura, Lastavice, Kosa Kvart, Elixir Garden, svi su čekali godinama nakon useljenja da se izgradi ulica. Da li zbog inertnosti investitora, ili birokratije i dobijanja građevinske dozvole, u svakom slučaju se kasni poprilično. Ako već Grad očekuje da investitor izgradi prateću uličnu infrastrukturu, onda neka im odmah izda građevinsku dozvolu i za zgradu i za ulice.
Mislim da je kombinacija sve od iznad, investitor od toga ne vidi nikakvu dobit pa mu je zadnja rupa na svirali, a nasa birokratija je spora.
Grad ocekuje da investitor izgradi jer im je lakse da investitor plati vecinu pa da urade povrat dela para nego da oni finansiraju sve.

Sakura je tek posebna prica, sve oko tog projekta se drasticno oduzilo.
 
Moguće. Kako god da je Sakura, Lastavice, Kosa Kvart, Elixir Garden, svi su čekali godinama nakon useljenja da se izgradi ulica. Da li zbog inertnosti investitora, ili birokratije i dobijanja građevinske dozvole, u svakom slučaju se kasni poprilično. Ako već Grad očekuje da investitor izgradi prateću uličnu infrastrukturu, onda neka im odmah izda građevinsku dozvolu i za zgradu i za ulice.

Zašto misliš da nije deo građevinske? Ja koliko sam gledao neke građevinske, ulična infrastruktura je obično uključena, ali to ne znači da će investitor to odmah i napravi. Zgrada mu je prioritet zato što tu uzima pare, a ulična infrastruktura je bitna za upotrebnu, što oni mogu da otežu 3 godine.
 
Zašto misliš da nije deo građevinske? Ja koliko sam gledao neke građevinske, ulična infrastruktura je obično uključena, ali to ne znači da će investitor to odmah i napravi. Zgrada mu je prioritet zato što tu uzima pare, a ulična infrastruktura je bitna za upotrebnu, što oni mogu da otežu 3 godine.
Iskreno ne znam, ostao mi je utisak čitajući neke teme da idu odvojene dozvole. Verovatno je regulisano ugovorima sa javim preduzećima da investitor izgradi nedostajuću infrastrukturu.
 
Zašto misliš da nije deo građevinske? Ja koliko sam gledao neke građevinske, ulična infrastruktura je obično uključena, ali to ne znači da će investitor to odmah i napravi. Zgrada mu je prioritet zato što tu uzima pare, a ulična infrastruktura je bitna za upotrebnu, što oni mogu da otežu 3 godine.
Odvojene su gradjevinske dozvole za objekat i za infrastrukturu.
 
Izgleda kao da su u fazi 2 štedeli na liftovima, posebno u lameli B. Ako sam dobro video na planu, u toj lameli ima 11 stanova po spratu i samo 2 lifta skoncentrisana na jednom mestu. Da li ste i vi to primetili i da li neko ima više informacija?
Deluje mi ta je to previše za taj broj stanova i stanara, i da je faza 1 bila bolja po tom pitanju.
 
Izgleda kao da su u fazi 2 štedeli na liftovima, posebno u lameli B. Ako sam dobro video na planu, u toj lameli ima 11 stanova po spratu i samo 2 lifta skoncentrisana na jednom mestu. Da li ste i vi to primetili i da li neko ima više informacija?
Deluje mi ta je to previše za taj broj stanova i stanara, i da je faza 1 bila bolja po tom pitanju.
U fazi 1 je 7 stanova po spratu, i 5 stanova na PS, i ima 3 lamele...
Meni je cudno da niko ne otvara neke lokale tipa Maxi, Idea, apoteka i sl, sada vec ima dosta stanara. I deluje neugledno ta ulica zaista...
 
Nama u prvoj fazi će biti veoma interesantno sad kad kreće druga faza, jer bukvalno nemamo kuda da prođemo kolima. Ova slikana ulica je užas, a pored novog gradilišta će biti tona kamiona i materijala. Važno je samo da se zida. A naplata gasa još uvek nije rešena, to je još uvek siva zona u praksi Srbije.
 
Vrh