Šta je novo?

Lasta

Videcemo sutra u firmi, sta kazu :)
Slazem se, sreca bez teze povredjenih sve proteklo. Ovaj deo je bar meni monoton za voznju, jos mrak, kisa, sneg i ko zna sta jos, pa je dovoljno i sekund odsutnosti da se desi nesto.

Sad nevezano za ovo, zanimljivo koliko su ovi Berkhofi cvrsti, pogledajte da se nigde sasija iskrivila, nigde nije pukla, ima i tu udela sto je sve proslo bez ozbiljnijih posledica. Ujedno potvrda da je Berkhof jedan od najbezbednijih autobusa, bas kao sto se pricalo i pisalo.
 
Cvrst jeste, najbezbedniji...
Daleko, jako daleko od toga.
Previse je lagan u prednjem delu i imas citavu seriju izletanja i prevrtanja sa njime.
 
Nesto od prosle nedelje, tokom pauze na stanici slikano :)
Garazni broj 5194, trebalo bi da je redovan za Brestac


Evo sad bitnog pitanja, kako je obelezeno ovo vozilo? Propisno ili nepropisno?


Setra iz Indjije...
 
becks89":2brkwqgu je napisao(la):
Evo sad bitnog pitanja, kako je obelezeno ovo vozilo? Propisno ili nepropisno?
Koji si ti provokator prve klase, ja nemam reči. :p :D Vozilo je propisno obeleženo, i tu nema reči, ali bih lagao kad bih rekao da mi ove papirčine dole ne izazivaju osećaj gađenja. :)
 
Moram malo da te pecnem :D

Mislim da je jedan od 3 preostala Sanosa u Lasti, prava retkost!
 
Iako Lastina filijala, LASTRA LAZAREVAC je pokazatelj kako, kada ozbiljni i stručni ljudi vode firmu, sve može da funkcioniše besprekorno, u istoj ovoj Srbiji.
-Lastrina vozila su apsolutno uvek besprekorno čista spolja i iznutra
-Nikada se nije desilo da na Lastrinom autobusu zimi ne radi grejanje ili da ne dihtuju vrata
-Lastrini vozači poštuju sva registrovana stajališta i trase linija, nikada ne improvizuju liniju, ne skraćuju put, ne preskaču stajališta, što je kod Laste redovna pojava
-Lastrina vozila su uvek propisno obeležena, i nikada se nije dogodilo da nemaju ispisan broj linije i punu relaciju, bilo da je u pitanju elektronski displej, relacijska tabla, ili običan papir
-Lastrin web sajt se redovno ažurira, i uvek ima sve potpune i tačne informacije
-Lastrina vozila su uvek u potpunosti tehnički ispravna
-Nikada se ni jedno Lastrino vozilo nije zapalilo tokom vožnje
-Po mom skromnom mišljenju, Lastra je najbolji gradski prevoznik u Beogradu (u poređenju sa GSP-om, Lastom i privatnicima), ali i jedan od najboljih prevoznika u međumesnom i međunarodnom saobraćaju
-ja sam redovan putnik Lastre i zato stojim iza svega što sam napisao.
 
Doslo normalno rukovodstvo bili su oni u zescim problemima pa su se ratosiljali loseg rukovodstva
 
Ко им је генерални и технички директор?
 
Hahahahahahah pa kod Lastre je sve sto je EUKALIPTUS napisao samo obrnuto. hahahaha
Evo sad pricam sa prijateljima iz Lazarevca i pokidasmo se citajuci ovaj tekst. Mislim da je ovde u pitanju sarkazam.

I ovom prilikom cu citirati prijatelja: "kad cekas bus za bg, i ako dodje lastin autobus, svi srecni ko plata da je legla, i samo vidis dolazi lastin onaj beli autobus, a osecaj ko limuzina da staje pored tebe, neopisiv osecaj"
 
Jel si ti siguran da razlikujes Lastu i Lastru?
Izmesao si ti nesto ocigledno...
 
Гуглов селфи у Соларном :3
34908fe6fe92b02f332b5ef6e1b3dcad.jpg
 
БРУКА И СРАМОТА
14ГОДИНА ЈЕ ПРОШЛО, А ОД СТРАНЕ ГРАДА И ДЈП НИЈЕДАН ПОКУШАЈ НИЈЕ УРАЂЕН КАКО БИ СЕ КОЛИКО ТОЛИКО СИТУАЦИЈА СА ПРЕВОЗОМ У ОВОМ СЕЛУ ПОПРАВИЛА.
ВЕЧЕРАС ЈЕ БИЛА ЕМИСИЈА НА ТВ ПРВА О СКОРАШЊИМ МОНСТРУОЗНИМ УБИСТВИМА Т.Ј И И.П., А И О УБИСТВУ Д.И. ИЗ СЕЛА ПАРЦАНИ(ГО СОПОТ)
14.ГОДИНА ОТКАДА ЈЕ У СЕЛУ ПАРЦАНИ НАСТРАДАЛА Д.И. КОЈА ЈЕ ТРАГИЧНО УБИЈЕНА КАДА СЕ ВРАЋАЛА ИЗ ШКОЛЕ, ПЕШАЧЕЋИ ОД РАЉЕ, ЈЕР НИЈЕ ИМАЛА ПРЕВОЗ.
И ПОРЕД БЕЗБРОЈ МОЛБИ И ПРЕДЛОГА УПУЋЕНИХ ШТО ДЈП, ШТО ОПШТИНИ. НИШТА НИЈЕ ОМОГУЋЕНО.
ЗА ОВИХ 14 ГОДИНА И ДАЉЕ СИТУАЦИЈА СТОЈИ НА НУЛИ. УВЕДЕН ЈЕ САМО ЈЕДАН ПОЛАЗАК РАДНИМ ДАНОМ У 9Ч УЈУТРУ, АЛИ ЈЕ ТАКОЂЕ УКИНУТ ЈЕДАН ПОЛАЗАК НЕДЕЉОМ.
ТАКО ДА ЈЕ СИТУАЦИЈА НЕ ПРОМЕЊЕНА, ЂАЦИ КАО И ОСТАЛИ МЕШТАНИ И ДАЉЕ ПО МРАКУ, ДАНУ, МРАЗУ, ЛЕДУ ИЛИ +40СТЕПЕНИ И ДАЉЕ ПЕШАЧЕ НА ИСТОЈ ДЕОНИЦИ РАЉА-ПАРЦАНИ, ПАРЦАНИ-РАЉА.
ДОКЛЕ ОВО ИДЕ???
НЕ ПОСТОЈИ МОГУЋНОСТ УСПОСТАВЉАЊА ЛОКАЛНЕ ЛИНИЈЕ НА ОВОМ ДЕЛУ ПУТА?
ДА СЕ НЕ ЛАЖЕМО?
ПОДИГНИМО СВЕСТ И ДОЂИМО ДО ЦИЉА, СВИ ЗАЈЕДНО!
http://www.prva.rs/web-tv/info/dosije/1 ... zakon.html
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2 ... 1905.shtml
МОЛИМ СВЕ НАДЛЕЖНЕ ДА СЕ ПОТРУДЕ И НАЂУ БИЛО КАКВО РЕШЕЊЕ ЗА МОЈЕ МЕСТО, ПУТНИКА ИМА, АКО НЕ ЗА НОВЕ ПОЛАСКЕ ДО БЕОГРАДА И СОПОТА, БАР ЗА ЛОКАЛНЕ ПОЛАСКЕ ДО РАЉЕ.
МОЛИМ ДА СЕ БАР НА ОВАЈ НАЧИН (УВОЂЕЊЕМ НЕКОЛИКО ПОЛАЗАКА), ПОМОГНЕ ГРАЂАНИМА ПАРЦАНА.
С ПОШТОВАЊЕМ,
У НАДИ ДА ЋЕ НЕКО ПОМОЋИ,
УПОРАН ГРАЂАНИН ПАРЦАНА.
 
Sa FB grupe Lasta:
Moje drage kolege,moji sapatnici iz Laste (bez obzira koji posao obavljate u Lasti), zelim da vas obavestim o neprijatnosti (blago receno neprijatnosti) koju smo danas doziveli ja i moj kolega Zeljko Zivanic (takodje vozac) od strane rukovodstva RJ Lasta Barajevo i to zbog banalne stvari koja je za rubriku-verovali ili ne.Naime evo o cemu se radi,juce (19.02.2015g. u popodnevnoj smeni) smo ja i moj kolega Zivanic nosili hirurske maske na licima u toku rada (voznje),odlucili smo se na taj potez jer je u vozilima (narocito zglobnim autobusima) enormna kolicina prasine koju uvlace prilikom kretanja.Jedina namera i cilj nam je bio da se zastitimo u strhu od posledica koje se mogu odraziti na nase zdravlje,Treba li da napominjem kakve sve zdrvstvene probleme moze da prouzrokuje visesatni i svakodnevni boravak i rad u takvoj nenormalnoj koncetraciji stranih cestica u vozilu pa bile one prasina,izduvni gasovi ili bilo sta drugo?Mislim da odgovor na ovo pitanje svi znamo i ako nismo potkovani poznavanjem medicine.Da,u pravu ste ako mislite da moze izazvati stahovite probleme kako respiratornih organa tako i dermatoloske jer (bar kod mene) izaziva peckanje po kozi i svrab.Elem takav nas postupak je strahovito zasmetao rukovodstvu RJ Lasta Barajevo koje se iz samo njima znanih razloga osetilo prozvanim i donelo odluku da nas po hitnom postupku kazni prebacivanjem u RJ Lasta Sopot!Pokazali su neverovatnu ekspeditivnost (za razliku od resavanja drugih gorucih pitanja i problema koji se ticu nas svih zaposlenih i same buducnosti i opstanka Laste) i u roku od par sati kod menandzmenta isposlovali ovakvu odluku.Sinoc(19.02.2015) nam je saopsteno da smo po naredjenju direktora (nije nam receno kog direktora) danas (20.02.2015) dobili slobodan dan i ako smo (svi vozaci) po pravilu slobodni po jedan dan vikendom,i sve to po cenu sto je takva odluka ugrozila normalno odrzavanje polazaka zbog nedostatka vozaca!Naravno bilo je prece da neko nahrani svoju sujetu i da pokaze svoju moc od normalnog fukcionisanja saobracaja!Danas smo pozvani telefonom od strane smenskog dispecera koji nam je saopstio da sef radne jedinice zahteva da napisemo izjave zbog naseg postupka nosenja maski,zateceni ovakvim zahtevom otisli smo danas kod sefa RJ Barajevo Mr Radomira Stanisic da pokusamo da saznamo zbog cega treba da pisemo izjave i na koji nacin smo mi to povredili radnu disciplinu i da nam se precizno objasni sta nam se stavlja na teret.U,moram priznati,korektnom razgovoru nam je receno da izjavu moramo da napisemo zato sto to zahteva direktor (opet nam nije receno ime direktora),na nase pitanje koji je razlog zbog kojeg moramo pisati izjavu,odgovor je bio:pa valjda zato sto ste nosili te maske!E sad ja molim Vas moje postovane kolege da nam pomognete u resavanju ovog "rebusa" ,pomoc nam nije potrebna u vidu nekog solidarisanja sa nama dvojicom,vec da nam pomognete da shvatimo kakav smo mi to prekrsaj radne discipline napravili!Ako neko od vas moze da nam da neko razumno objasnjenje koje zdrav razum moze da prihvati i objasni opravdanost naseg kaznjavanja mi ce mo sa zadovoljstvom tu izrecenu kaznu prihvatiti!Na kraju zelim da se zahvalim svima vama koji ste zrtvovali svoje vreme da procitate ovo sto sam napisao i unapred da se zahvalim onima (ako ih bude) koji ce nam pomoci da shvatimo koliki smo gresnici i da se zahvaljujuci tome prosvetljeni vratimo na ispravan put!I na samom kraju da vam kazem SVE STO SMO KOLEGA ZIVANIC I JA HTELI DA URADIMO JE DA ZASTITIMO SVOJE ZDRAVLJE ! Ovakvom svojom odlukom (po nama dvijici) rukovodstvo Laste je pokazalo da mi nemamo pravo na bilo koju vrstu zastite i da nam je na NAJBRUTALNIJI nacin to pravo oduzeto,cak i pravo da zastitimo svoje zdravlje.Oduzeli su nam pravo na lecenje neoveravanjem zdravstvenih knjizica a sad nam oduzimaju pravo na preventivu da do bolesti ne dodje.Razmislite o ovome jer bilo ko od vas moze sutra doci u poziciju u koju smo mi dosli!Drugarski pozdrav:Dragan Andjelic i Zeljko Zivanic.
 
Ja živim u Banovcima i mogu vam reći da smo slepo crevo, potpuno smo osakaćeni jer nemamo prevoz dostojan našeg naselja, staropazovačka lasta je katastrofa, autobusi su očajni, ne znam da li i imaju menadžment, red vožnje ubitačan.
Jedan od pokazatelja je recimo da nisu bili u stanju da usklade polaske i dolaske lokala koji saobraća na liniji Banovci-Batajnica (Železnička stanica) sa polaskom i dolaskom BG voza, tako da mi više treba vremenski da pređem 3 km od Batajnice do Banovaca, nego recimo od Vukovog spomenika do Batajnice.

Jedini spasa za nas je linija GSP-a:
- uvođenje nove linije 7?? Batajnica(Železička stanica)-Banovci,
- produžetak neke od linija 700, 702 ili 703 do Banovaca,
- ili uvođenje linije 7?? Banovci-Zemun (Kej Oslobođenja)
 
deki_nb

Nažalost prvi problem je teritorijalna pripadnost
Zbog ne spremnost za pozitivno gledište na rešavanju problema (Beo)gradjana
još dugo cemo ispaštati na trnju ,,lokal patriotizma,, nadležnih....
Sličan problem pored Banovaca imaju obe Pazove, Pančevo i dr.
i ako osim penzosa vecina (koja im i puni budjet) jeste svakodnevno vezana za Bgd
 
НОВИ ШОК ЗА ПУТНИКЕ КОЈИ КОРИСТЕ ЛАСТУ: ОД ПОНЕДЕЉКА УЛАЗ И ИЗЛАЗ САМО НА ПРЕДЊА ВРАТА?

Према тврдњама возача СП „Ласта“ на Шумицама, сви путници који ће користити услуге овог саобраћајног предузећа од понедељка 23. фебруара улазиће и излазиће искључиво на предња врата уз обавезно валидирање.

Овим ће бити највише погођени грађани Врчина, Дражња, Пудараца, Умчара, Брестовика, Камендола и осталих са општине Гроцка који користе услуге Ласте, а притом немају алтернативу, јер ово предузеће држи монопол над овим насељима. Уопште није ни познато да ли је ова наредба стигла из СП „Ласта“ или је она стигла из ДИрекције за јавни превоз која је иначе задужена за, између осталога, послове дефинисања тарифног система, тарифе, наплате превоза и возних исправа.

Такође, путници са правом постављају питање како је уопште могуће да неко враћа тај систем који је уопште у пракси непримењив, што се и показало пре неколико година када се на сличан начин кренуло у реализацију оваког система „улаза-излаза“. Путници су у време највећег саобраћајног шпица путовали и по два сата од почетне до крајње дестинације и претежно каснили до својих радних места.

Бахати контролори

Иако и у СП „Ласта“ важи наплата преко „Бус Плус“ система, а контролисање путника би требала да контролише фирма „Апекс“, на линијама овог предузећа то није случај. Ласта има своје раднике који на само својствен начин врше проверу путника. Не ретки су случајеви где се контролори овог предузећа понашају као да су и полиција и извршна власт заједно. Наиме, конторолори Ласте задржавају аутобусе, обрачанувају се са путницима у дрском тоналитету. Новинари Наше Гроцке су били присутни када је на линији 563, група контролора одузимала чак и „Бус Плус“ картице јер се наводно путници нису валидирали. На рачунима неперсонализованих картица, према исказу путника, било је и по неколико стотина динара који су ови бахати контролори присвајали. Такође, били смо и сведоци када поједини контролори наводно продају карте путнику кога затекну без исте. Та продаја карте се састоји по принципу што путник плати 150 динара а контролор извади неперсонализовану картицу, валидира на апарату и преда путнику. Вероватно се ради о истим картицама које одузимају путницима.

Превоз на линијама СП „Ласте“ је иначе најскупљи у Београду. Њихове месечне претплатне карте су преко 7 000 динара. ОД недавно ово предузеће је у блокади. Апсурд је што на сличним дестинацијама возила ГСП-а возе по ценама и до 4.пута јефтинијим.
Spomenuta su samo Grocanska naselja jer sam odatle preuzeo tekst, pretpostavljam da bi ovo vazilo i za druge prigradske Lastine linije.

http://nasagrocka.info/index.php/drustv ... nike-laste
 
S' druge strane grada, tako se radi godinama, nista jeftnije nisu markice, tako da Beogradjani, nema potrebe za preseravanjem, problem vam je sto sad morate da placate prevoz, a ne ulaz i izlaz na odredjena vrata.
 
Наша гроцка је тотално глуп сајт који пише у зависности од расположења аутора. Занемарите га.
 
UrosDjura":rhuxzqa0 je napisao(la):
БРУКА И СРАМОТА
14ГОДИНА ЈЕ ПРОШЛО, А ОД СТРАНЕ ГРАДА И ДЈП НИЈЕДАН ПОКУШАЈ НИЈЕ УРАЂЕН КАКО БИ СЕ КОЛИКО ТОЛИКО СИТУАЦИЈА СА ПРЕВОЗОМ У ОВОМ СЕЛУ ПОПРАВИЛА.
ВЕЧЕРАС ЈЕ БИЛА ЕМИСИЈА НА ТВ ПРВА О СКОРАШЊИМ МОНСТРУОЗНИМ УБИСТВИМА Т.Ј И И.П., А И О УБИСТВУ Д.И. ИЗ СЕЛА ПАРЦАНИ(ГО СОПОТ)
14.ГОДИНА ОТКАДА ЈЕ У СЕЛУ ПАРЦАНИ НАСТРАДАЛА Д.И. КОЈА ЈЕ ТРАГИЧНО УБИЈЕНА КАДА СЕ ВРАЋАЛА ИЗ ШКОЛЕ, ПЕШАЧЕЋИ ОД РАЉЕ, ЈЕР НИЈЕ ИМАЛА ПРЕВОЗ.
И ПОРЕД БЕЗБРОЈ МОЛБИ И ПРЕДЛОГА УПУЋЕНИХ ШТО ДЈП, ШТО ОПШТИНИ. НИШТА НИЈЕ ОМОГУЋЕНО.
ЗА ОВИХ 14 ГОДИНА И ДАЉЕ СИТУАЦИЈА СТОЈИ НА НУЛИ. УВЕДЕН ЈЕ САМО ЈЕДАН ПОЛАЗАК РАДНИМ ДАНОМ У 9Ч УЈУТРУ, АЛИ ЈЕ ТАКОЂЕ УКИНУТ ЈЕДАН ПОЛАЗАК НЕДЕЉОМ.
ТАКО ДА ЈЕ СИТУАЦИЈА НЕ ПРОМЕЊЕНА, ЂАЦИ КАО И ОСТАЛИ МЕШТАНИ И ДАЉЕ ПО МРАКУ, ДАНУ, МРАЗУ, ЛЕДУ ИЛИ +40СТЕПЕНИ И ДАЉЕ ПЕШАЧЕ НА ИСТОЈ ДЕОНИЦИ РАЉА-ПАРЦАНИ, ПАРЦАНИ-РАЉА.
ДОКЛЕ ОВО ИДЕ???
НЕ ПОСТОЈИ МОГУЋНОСТ УСПОСТАВЉАЊА ЛОКАЛНЕ ЛИНИЈЕ НА ОВОМ ДЕЛУ ПУТА?
ДА СЕ НЕ ЛАЖЕМО?
ПОДИГНИМО СВЕСТ И ДОЂИМО ДО ЦИЉА, СВИ ЗАЈЕДНО!
http://www.prva.rs/web-tv/info/dosije/1 ... zakon.html
http://arhiva.glas-javnosti.rs/arhiva/2 ... 1905.shtml
МОЛИМ СВЕ НАДЛЕЖНЕ ДА СЕ ПОТРУДЕ И НАЂУ БИЛО КАКВО РЕШЕЊЕ ЗА МОЈЕ МЕСТО, ПУТНИКА ИМА, АКО НЕ ЗА НОВЕ ПОЛАСКЕ ДО БЕОГРАДА И СОПОТА, БАР ЗА ЛОКАЛНЕ ПОЛАСКЕ ДО РАЉЕ.
МОЛИМ ДА СЕ БАР НА ОВАЈ НАЧИН (УВОЂЕЊЕМ НЕКОЛИКО ПОЛАЗАКА), ПОМОГНЕ ГРАЂАНИМА ПАРЦАНА.
С ПОШТОВАЊЕМ,
У НАДИ ДА ЋЕ НЕКО ПОМОЋИ,
УПОРАН ГРАЂАНИН ПАРЦАНА.
http://www.busevi.com/download/rucka-1.png
evo koliko djp ravnopravno po potrebama i po broju putnika dodeljuje polaske.
 
Нове "двесташестице" јел?
Када се све сабере и одузме, и даље мислим да су "двестакечеви" бољи за градски саобраћај.
 
Vrh