Šta je novo?

Lasta

I mene bas zanima kako BAS uspeva da bude onako neprijata i posle obnove... Da li je do osvetljenja, ne znam...
 
nikola011":3gcxnipm je napisao(la):
Nisi na istom. Taj prigradski autobus kroz grad putuje uzaludno, bez ulaska novih putnika i prometa, samo da bi vas doveo do najuzeg centra, nista drugo.
Gradski prevoz je profitabilniji, bolje je udvostruciti polaske neke gradske linije nego da Lasta bez dodatnih putnika vozi kroz sam Beograd.
Prigradski prevoz je skuplji od gradskog za prevoznike i zato nije isto. Prelaze mnogo vece razdaljine sa mnogo manjom frekvencijom putnika. Svako smanjenje prigradskog, a razvijanje frekventnijeg gradskog prevoza je usteda.

Jedino ko bi tu gubio je putnik prigradskog naselja koji bi izgubio vreme prelaska na gradski prevoz i duze putovanje do centra jer on ipak staje na puno stanica.
Naspram vremena putnika iz prigradskih naselja, svi ostali parametri idu u prilog skracivanja prigradskih linija do oboda grada.


Па добро, и да преседају, где ће се нове градске линије окретати. Да ли Зелени венац може да прими три пута више возила која долазе из смера Чукарице?

А није у реду да неко из Младеновца преседа и вози се још 40 минута гроз град, јер он плаћа значајно већу цену карте за услугу приградског превоза.

Није ни рационално као што тврдиш, јер ти путници морају да се превезу до центра или до Франша било градским, било приградским. Градске линије могу да се оптерећују путницима са неких приградских линија (на пример оних које воде у Врчин, Болеч, Црвенку), али не и са 493, 581, 860, 511, 704, 95... Ја разумем концепт, али он је у Београду неизводљив, јер немамо метро, нити имамо простора за нове терминусе у центру града. А немамо ни експрес градске линије. Зато је Ластин терминус на погодном месту и сматрам да би требало да се користи и убудуће за градски и приградски превоз.
 
зато је плоча на Прокопу идеална за те ствари. лепо, све приградске линије се тамо завршавају, после одатле возом или другим бусевима даље ка граду, ко где већ иде
 
nikola011":1jo2ujgs je napisao(la):
Imas postojecih koliko hoces. Nigde u svetu prigradske linije ne ulaze u centar.
Lastina stanica bi u principu mogla da bude na Petlovom brdu, odatle postoji prevoz za grad.
To je normalan funkcionalan sistem. A ne da dupli prevoz ide ka gradu, ja da se vozim u 53, a ti pored mene paralelno da ides lastom do centra. Ako je sta povezano sa bilo kojim delom grada to je Novi Beograd. Imas linije ka gradu odatle, a mozes i da sidjes na Adi i sacekas gradski prevoz.
Ne zove se dzabe prigradski, njemu je ustvari funkcija da te doveze do grada, a ne da te vozi po gradu.
Последице таквог потеза би биле:

1) Додатно преоптерећење иовако презасићене аутобуске мреже на линијама ГСП. Већ сада велики део аутобуског подсистема је у зони високих трошкова, ниског квалитета и ефикасности. Даље преоптерећивање тих аутобуских линија ствара још скупљи систем и нижи квалитет.
2) Београд би изгубио једини брзи аутобуски превоз, па макар и приградски.
3) Грађани подручја Ластиног монопола су већ грађани трећег реда. Са постављањем терминала на периферију, постају грађани 4. и 5. реда.
4) Повећавање броја преседања у систему, смањује и брзину и комфор путовања. Повећавање преседања на више од једног, још више мотивише грађане да користе по град најпогубнији превоз аутомобилом.
5) Последице по екологију, здравље човека и функционалност самог града, због повећаног аутомобилског саобраћаја.
6) Даљи притисак на насељавање у ужи центар, и падање угледа и значаја периферија и предграђа.
7) Повећан број мртвих и повређених у саобраћајним незгодама.

Ако се жели све супротно од овога, решење је просто ПРИГРАДСКЕ И РЕГИОНАЛНЕ ЖЕЛЕЗНИЦЕ! Наравно, које доводе путнике из Лазаревца, Младеновца, Смедеревске паланке, Раље, Барајева, Старе Пазове, Нове Пазове, Инђије, Панчева у централне делове Београда вожњама без преседања. Касније и из Обреновца, Сурчина, Борче, Смедерева, Винче, Калуђерице итд зависно од развојних планова.
 
DA OSVEZIMO MALO TEMU LASTA
5910 na liniji 17
10012013985.jpg

5196 na liniji 95
p8140007.jpg

LJASTAVICA
5905 odlican samo bi voleo da ga bolje odrzavaju da ga ne odrzavaju kao stare IK-206-ice za sada situacija je ovakca
09012013981.jpg

09012013979.jpg

09012013973.jpg

09012013975.jpg

09012013976.jpg

09012013980.jpg
 
Koja je to serija Ikara pošto sam primetio da nema skoro Laste u kojima ovi držači nisu rasklimani, inače strašno koliko je Lastino održavanje postalo nemarno.

Послато са LG-E400 користећи Тапаток 2
 
GB5906
p8190014.jpg

unutrasnjost koja se meni ni malo ne dopada :Smor slikana kod Saobracajne
210120131032.jpg

210120131033.jpg

210120131034.jpg

210120131035.jpg

Jako lose odrzavaju nove Ikarbuse pa red bi bilo da ih malo bolje odrzavaju nego one stare Ikarbuse pa i da operu sedista
 
5121 na liniji 83
220120131044.jpg

5368 na liniji 17 zamenjivao 5844
220120131046.jpg
 
Мени је некако кул кад видим тако неки ластин аутобус ишаран изнутра. Више ми например смета то што су седишта прљава него то што има постписе по целом поклопцу мотора у салону. :)
 
Ма, како да није "кул"? Одавно ништа лепше нисам видео. Одише оригиналношћу, васпитањем, ширином духа...
 
Interesantno je kako je ta linija 85, inače planirana da funkcionipe samo za vreme otvaranja mosta, toliko slična 89-ci, uspešno zaživela. Morali su da dodaju još polazaka i da ubacuju solo autobuse. Bilo bi dobro da opstane i po završetku petlje i da saobraća od tramvajske okretnice do Pohorske ili trasom 708 do Zemun polja.
 
Da li Lasta ima program za stipendiranje studenata-buducih nj.zaposlenih
ako ima , gde može da se vide detalji uslova tog programa i sl ?
 
Ma i sad je dobra 85-ica.Ljudi koji su iz blokova lakse stignu do Ade.Od Opstine kad bi isao bilo bi bolje
 
GB5905 na liniji 95
p1010003.jpg

GB4116 na liniji 16
p1010004.jpg
 
Занима ме који ће модел Ласта узети кад буде нова куповала возила, то би требало да буде 2015/16. Јел тако?
 
mode IK206 ne verujem da ce uzeti nesto drugo
 
Мислиш да неће нископодне? Ако се ипак одлуче за 206, надам се неком новом изгледу :)
 
Koliko sam ja upoznat, Lasta ne naručuje niti namerava da naruči Ikare sa novom maskom.
 
Питање се односило на набавку нових након истека 5 година, због правила дирекције. :)
 
Vrh