nikola011":1jo2ujgs je napisao(la):
Imas postojecih koliko hoces. Nigde u svetu prigradske linije ne ulaze u centar.
Lastina stanica bi u principu mogla da bude na Petlovom brdu, odatle postoji prevoz za grad.
To je normalan funkcionalan sistem. A ne da dupli prevoz ide ka gradu, ja da se vozim u 53, a ti pored mene paralelno da ides lastom do centra. Ako je sta povezano sa bilo kojim delom grada to je Novi Beograd. Imas linije ka gradu odatle, a mozes i da sidjes na Adi i sacekas gradski prevoz.
Ne zove se dzabe prigradski, njemu je ustvari funkcija da te doveze do grada, a ne da te vozi po gradu.
Последице таквог потеза би биле:
1) Додатно преоптерећење иовако презасићене аутобуске мреже на линијама ГСП. Већ сада велики део аутобуског подсистема је у зони високих трошкова, ниског квалитета и ефикасности. Даље преоптерећивање тих аутобуских линија ствара још скупљи систем и нижи квалитет.
2) Београд би изгубио једини брзи аутобуски превоз, па макар и приградски.
3) Грађани подручја Ластиног монопола су већ грађани трећег реда. Са постављањем терминала на периферију, постају грађани 4. и 5. реда.
4) Повећавање броја преседања у систему, смањује и брзину и комфор путовања.
Повећавање преседања на више од једног, још више мотивише грађане да користе по град најпогубнији превоз аутомобилом.
5) Последице по екологију, здравље човека и функционалност самог града, због повећаног аутомобилског саобраћаја.
6) Даљи притисак на насељавање у ужи центар, и падање угледа и значаја периферија и предграђа.
7) Повећан број мртвих и повређених у саобраћајним незгодама.
Ако се жели све супротно од овога, решење је просто ПРИГРАДСКЕ И РЕГИОНАЛНЕ ЖЕЛЕЗНИЦЕ! Наравно, које доводе путнике из Лазаревца, Младеновца, Смедеревске паланке, Раље, Барајева, Старе Пазове, Нове Пазове, Инђије, Панчева у централне делове Београда вожњама без преседања. Касније и из Обреновца, Сурчина, Борче, Смедерева, Винче, Калуђерице итд зависно од развојних планова.