Šta je novo?

Lasta

На шта је спала Ласта.. :|
IMG_20120901_095528.jpg

PICT0019_zps46b0e0cb.jpg

PICT0004_zps7c982910.jpg
 
Lasta me bas razocarala,kao da vise niko ne odrzava autobuse.Uvek su bili cisti i sa svim rukohvatima.Sada,svaki ima neku falinku.
 
Ljudi pravite velike ispade vapim komentarima. Pa sve ovo što ste postavili su napravili putnici, nije šofer volanom udarao od sedište ili kočio vrata, nego putnici. A lasta kao firma sa preko 1000 vozila, nema teorije da isprati sve kvarove odjednom !
 
Ali lasta kao ozbiljna firma kako kazes sa preko 1000 vozila ovakvo vozilo nepusta u saobracaj ili isto povuce a posalje zamjensko vozilo
 
Нисам знао да је реконструисана станица Београд:

2012-12-04%252015.15.10.jpg
 
Матеја Бељан":sddlbaka je napisao(la):
Нисам знао да је реконструисана станица Београд:

2012-12-04%252015.15.10.jpg

Džaba su krečili što bi rekli, zar nije ionako planirano rušenje BAS I Lastine stanice i izmeštanje istih na Novi Beograd?
 
Pa sto da ne provrte novac koji put dok se to ne desi...
Za tebe dzaba, za one koji su se omastili nije...
 
Зашто би се рушила? Она је добар терминал у центру града.
 
nikola011":itoj87ab je napisao(la):
Pa sto da ne provrte novac koji put dok se to ne desi...
Za tebe dzaba, za one koji su se omastili nije...
А да није можда зато што је ово Србија па ће се то десити, хм... никад?
 
Somi303":1p8vt46o je napisao(la):
А да није можда зато што је ово Србија па ће се то десити, хм... никад?

Sram te bilo, ti se usudjujes da ne verujes Gradonacelniku?
 
Ajde malo pogledajte stvari objektivno, para za novu stanicu(stanice) trenutno nema a i prokop jos nisu poceli, a on nije u nadleznosti grada, tako da samo izmestanje bilo cega jos uvek nije do grada, to sto je stanica renovirana je po meni skroz normalno, jer ne treba ta zgrada da lici na kontejner zato sto ce se u nekoj neizvesnoj buducnosti rusiti, kritikujete gsp sto ne ulaze u vozila koja su planirana za rashod a ovde se drzite njihove logike...
 
Али где би се окретала возила која иду за Лазаревац, Младеновац и Обреновац? То су приградске линије, није то тек тако лако пребацити.
 
Матеја Бељан":1m75kxbo je napisao(la):
Зашто би се рушила? Она је добар терминал у центру града.

Zato sto je to privremeni objekat na tudjem zemljistu namenjen za rusenje jednog dana.


Dovoljan je zavrsetak mosta i petlji da kompletna stanica predje na Buvljak. Kakve veze ima Prokop sa glavnom autobuskom i Lastom?
Moraju se izmestiti autobusi iz tog dela grada.
Nema vise potrebe da ulaze u centar.
 
Матеја Бељан":883y9lww je napisao(la):
Али где би се окретала возила која иду за Лазаревац, Младеновац и Обреновац? То су приградске линије, није то тек тако лако пребацити.

Pa preko novog mosta su direktno na novoj stanici.
Sta je tu tesko. Ne ulaze u guzvu, imaju manje gubljenje vremena.
 
А како онда довести људе у центар? Онда су потребне нове градске линије
 
Imas postojecih koliko hoces. Nigde u svetu prigradske linije ne ulaze u centar.
Lastina stanica bi u principu mogla da bude na Petlovom brdu, odatle postoji prevoz za grad.
To je normalan funkcionalan sistem. A ne da dupli prevoz ide ka gradu, ja da se vozim u 53, a ti pored mene paralelno da ides lastom do centra. Ako je sta povezano sa bilo kojim delom grada to je Novi Beograd. Imas linije ka gradu odatle, a mozes i da sidjes na Adi i sacekas gradski prevoz.
Ne zove se dzabe prigradski, njemu je ustvari funkcija da te doveze do grada, a ne da te vozi po gradu.
 
Нису то бачене паре, ко зна када ће се градити нови БАС на НБГ. Зашто би путници чекали у полусвињцу аутобус док чекају Годоа (нови БАС)...?

Ласта је своју барем пристојно обновила, сада је јако пријатно место, за разлику од БАС-а који је такође реновиран а једнако је грозан као што је и био.
 
Nikola, govorim o linijama koje su veoma opterećene i dugačke i koje bi trebalo i ubuduće da idu do centra grada. Ako ih skratiš, moraš da pojačaš gradske linije i na istom si.
 
Nisi na istom. Taj prigradski autobus kroz grad putuje uzaludno, bez ulaska novih putnika i prometa, samo da bi vas doveo do najuzeg centra, nista drugo.
Gradski prevoz je profitabilniji, bolje je udvostruciti polaske neke gradske linije nego da Lasta bez dodatnih putnika vozi kroz sam Beograd.
Prigradski prevoz je skuplji od gradskog za prevoznike i zato nije isto. Prelaze mnogo vece razdaljine sa mnogo manjom frekvencijom putnika. Svako smanjenje prigradskog, a razvijanje frekventnijeg gradskog prevoza je usteda.

Jedino ko bi tu gubio je putnik prigradskog naselja koji bi izgubio vreme prelaska na gradski prevoz i duze putovanje do centra jer on ipak staje na puno stanica.
Naspram vremena putnika iz prigradskih naselja, svi ostali parametri idu u prilog skracivanja prigradskih linija do oboda grada.
 
Kakve veze ima sa Prokopomo?
Pa recimo da neki ljudi presedaju sa voza na bus ili obrnuto. I pritom koja je poenta izmestiti stanice koje zauzimaju deseti deo onoga sto zauzima zeleznicka stanica sa sinama?
ostalo je stf lepo objasnio
 
Vrh