Šta je novo?

Lasta

пенцеДу ових "Икара" ми се много свиђа :laugh: Вероватно имају овакво :)
507149.jpg
 
Danas dok sam setao ugledah GB5901 evo i slika
GB5901 na liniji 95
p1240003m.jpg


p1240006.jpg
 
GB5833 na liniji 95 dobio novu reklamu
p1240004ne.jpg
 
GB5839 na liniji 18
110420123343.jpg

110420123344.jpg


Gb5841 na liniji 18
p1270004.jpg


Gb5902 na liniji 16
110420123351.jpg
 
Gb5835 na liniji 95
p2020006.jpg

p2020007.jpg

GB5202 na liniji 95
p2020003l.jpg
 
Lasta-4300-1.jpg
sad vozi na liniji 860, gb4300 super bus, validator samo na prvim vratima...
 
GB5200
p2120002.jpg

GB5198
p2120004q.jpg

GB4122
p2120010.jpg

GB5121
p2120012j.jpg

GB4307
120520123665.jpg

GB5905
p2160002.jpg

p2160004b.jpg
 
Ako nema konduktera ulaziš na prva vrata i kupuješ kartu kod vozača zato onda svi ulaze na prva kad nema konduktera,stoga tu su i validatori!
 
To je samo za ekspres barem za 860E na prvim vratima, ostali svi normalno imaju po 3-4 komada i Banbus i Lasta. Ovaj sa fotografije i jos jedan noviji da kazem imaju samo na prednjim. Na tom potezu kondukteri ne postoje bar dve godine u Lasti.
 
JA sam objasnio zašto je validator na prvim vratima..
Recimo ja živim u Starim banovcima,gde ne važi bus plus sitem za lastu i ako je prigradska linija kao i sve druge do Lastine stanice,ali tu imaš princip kamenka i kremenka,znači na prva vrata pa pokazuj markicu ili kupuj kartu,i za to vreme pravi gužvu na ulici :( :mad:
 
Gb5200
p3250001o.jpg

Gb5199
p3250006q.jpg

GB4307
p3240003g.jpg

GB5905 na liniji 95
28052012063.jpg
 
Svaka im cast na odrzavanju... Na ulici na prvi pogled primetim razliku u autobusima u odnosu na GSP...

I sta sad sprecava vlast da menadzment iz Laste prebaci na GSp u buducnosti?!
 
"oskar2215"":397osph2 je napisao(la):
Drugar mi prosledio ove fotografije,nacinjene u samoj PO "Avala".Novi Sor-ovi C-12 i jedan SOR LH12 (verovatno nije za prigradski namenjen).Poseduju EURO 5 EEV motore,Voith retarder,i verovatno manuelni menjac,klimu...Ima nesto manje razlike u samoj instrument tabli,a i deluje da je spolja pomalo restilizovan.U svakom slucaju,neka ovi busevi prevezu bezbedno puno putnika i da ih Lasta bude adekvatno odrzavala i koristila.

SOR LH12

P8270336.jpg


SOR C-12

P8270338.jpg


P8270337.jpg


P8270335.jpg


P8270334.jpg
Аутобуси.Нет
И нови ИК103 :)
SS855529.jpg

SS855527.jpg

SS855528.jpg
 
Evo, malo da izvestim o stanju sa terena. Stajališta "Umka-centar", "Barič (Vinogradi)", "Kralja Petra I" i još neka su obeležena, i imaju postavljene table sa brojevima linija, ali nemaju USSD kod. Uostalom, neka, ako gospoda iz šus busa misle da su građani ovih naselja kod Obrenovca i samog Obrenovca građani drugog reda, pa se gade i na njihove pare od naplate servisa, onda ne moraju ni da stavljaju šifre.

Druga stvar me je navela da izvučem neke sopstvene zaključke. Naime, kada se krene od Obrenovca ka Beogradu, većina stanica je obeleženo, i na tablama piše 860, ali kad se dođe do onog dela gde se uključuje i 551 (i 552), do kraja puta, na svim tablama su napisane samo ove dve linije, a 860 nema.

Kako je moguće da su samo do tu obeležavali stanice ovog busa? Sad mi je jasno- to rade namerno. Lasta ima monopol na linije ITS2 i dil sa direkcijom, da se informacije o ovim linijama drže što je više moguće u tajnosti gde god ima linija ITS1, jer kada bi linije ITS2 bile vidljive kuda idu i na području gde ima linija ITS1, više bi ih koristili i putnici koji idu sa Umke, Ostružnice i sl. (mada, dosta je ljudi ulazilo i u 860 i na pomenutim stanicama), pa bi to destabilizovalo Lastine visoke cene. Češće bi se postavljalo pitanje zašto je Lastina prva zona skuplja od GSP-ove prve zone, ili druga zona takođe, i to bi dovelo do kontaminacije čiste kraljevske plave krvi.
 
и на територији општине Младеновац су стајалишта обележена и имају табле са бројевима линија
 
moram da primetim da se kvalitet održavanja u lasti srozava vremenom. na ik206 nedostaje toplotna izolacija pa motor greje u kabini kao lud. takođe primećujem i neke zbudževine a la gsp. uslikaću ovih dana i okačiti.
 
Vrh