Šta je novo?

Lasta

Pisao je naš kolega sa foruma već o tome, da nije grad podeljen na zone, nego su linije podeljene na ITS1 i ITS2 i ogromna većina putnika to ne zna. Posebno je problem što ni vozila ničim nisu obeležena koja su ITS1 a koja ITS2, a sada imamo Lastu i na gradskim i na prigradskim linijama, pa Lastin znak ne nosi nikakvu poruku, a imamo i privatne prevoznike na Lastinim linijama (Banbus i Transprodukt). Posebno mi je interesantno kad vidim gomilu ljudi koji na Petlovom brdu, Kneževcu, Žarkovu, Jablaničkoj, ulaze u 560 ka Banovom brdu, i pojma nemaju da im busplus karta (vremenska koju su negde drugde otkucali) sada ne važi, a oni koji je kucnu u 560 prvi put, umesto 89, skine im 97 dinara, a posle pojma nemaju da im u sledećem busu ne važi.
Najdzel i marrecar, sve što vam nije jasno, i što na zvaničnim sajtovima ne možete da nađete, pogledajte na mom sajtu. Sve sam lepo i jednostavno napisao u rubrici cenovnik.
 
Žika":1qsy0ud2 je napisao(la):
Najdzel , imaš kartu ili ne ?
Da li ti ocekujes od srednjoskolca koji ima 17 godina da ima kartu ?
Naravno da nemam :D ,pre cu da se svercujem nego da dajem pare za kartu za autobus koji cu da cekam 45 minuta,ako cu vec da placam onda bolje da uzmem za medjumesni autobus,a ne za ITS 2 ,iovako ionako ko zna gde te pare odu
Uostalom nije problem da li ja imam ili nemam kartu problem je u tome sto nije uredu da nekom trazi kartu a nekom ne
 
Naravno da je problem da li imas kartu ili ne, od malena se uci kakav ces da budes, a ako ti ne odgovara autobus kojim ides nemoj ni da ga koristis onda. Svako trazi svoja prava ali ne zna da postuje svoje obaveze
 
loyola":35tpagk8 je napisao(la):
Naravno da je problem da li imas kartu ili ne, od malena se uci kakav ces da budes, a ako ti ne odgovara autobus kojim ides nemoj ni da ga koristis onda. Svako trazi svoja prava ali ne zna da postuje svoje obaveze
Nije u redu što grad naplaćuje kartu srednjoškolcima, koji nemaju nikakva primanja, a ne naplaćuje nekim kategorijama koja imaju primanja. Još nešto što nije u redu: Cena za srednjoškolce za ITS1 je 1120 dinara, ok, da kažem, prihvatljivo je. Cena za ITS2 koja pokriva sve zone je 1410 dinara, ali, ajde da kažem, pokriva sve zone, opet je dosta jeftinije nego pre, ali zašto ta karta od 1410 dinara ne može da važi i na ITS1 linijama? Ne, za ITS1 i ITS2 mora dodatno da se plati, i to košta 1730 dinara. E to već nije malo za džep roditelja koji imaju srednjoškolca, a zamislite tek ko ima dvoje ili troje dece.
Šta mi ovde imamo, imamo faktički kartu za dva Beograda, i to nema nikakvog smisla. To je mnogo.

EDIT: Još nešto bih da dodam, loyola. Kao srednjoškolac, kada nisam imao nikakva primanja, išao sam u školu u vreme kada nije postojao ITS, markice su važile samo za GSP, dok je u vozilima privatnih prevoznika postojao kondukter i morala je da se plati karta. Iako su mi roditelji plaćali markicu, ja sam često mogao sebi da dozvolim da od svog džeparca platim kartu u privatnom, da se ne bih gužvao po GSP-u, ili da bi se prevezao boljim i udobnijim autobusom.
Dakle, cena karte nije bila nedostupna većini građana, čak ni pod ovakvim uslovima, da plaćaš mesečnu, plus da nekad platiš i pojedinačnu.
Danas, meni, koji sam fakultetski obrazovan, ovako nešto nije dostupno, i ne bih imao takav luksuz. Zato, npr. nikada ne koristim minibuse, a u ITS2 kucam kartu kad moram, i koristim alternativu kad god mogu (Obrenovac, Lazarevac).
 
Dobro uzecu ti primer da imam ,kao sto sam par puta imao , sta sam zatekao,zatekao sam prasnjav autobus,trenerku sam isprljao,ruke sam isprljao, ako vec neko ocekuje da ce neko da placa kartu onda se ocekuje da autobus bar bude cist,ispravan itd.
kad bude prestao da se subvencionise 70% iz budzeta onda cu placati ,do tad,bojkot busplusa,
Ja sam ne proizvodno stanovnistvo od cega ja da kupim kartu ? Da necu mozda da se grebem od roditelja koji jedva izdravaju kraj sa krajem ?
Srednjoskolci ce se uvek svercovati bar 95% ja garantujem,uvek je tako bilo i ostace jos duze vreme
 
Mozda u nekom tvom svetu, ja sam svakog meseca dobijao povlasticu iako smo ziveli u tskoj finansijskoj situaciji. Ako ti sve to smeta jednostavno idi peske, nemoj da koristis takav prevoz, nije besplatan. Verujem da dobijas od svojih pare za prevoz a verovatn ih trosis na nesto drugo. Neces da se grebes za gsp, a koji telefon nois i kakve patike? Prazne price
 
Ne znam ja samo prenosim ono sto sam cuo od starjih ljudi i osoba od mene,da je uvek bilo sverca medju srednjoskolcima i da su se snalazili kako su znali i umeli. Ja da dobijam pare ja bi sigurno dao pare za medjumesni autobus a ne za gsp, ili prigradsku lastu, isplativije mi je 10x,a i brze. Drugo je sta ti verujes drugo su cinjenice. Upravu na tu temu ko sta nosi i kakav telefon sam se raspravljao sa jednom kondukterkom,jer je napala jednu devojku ,doduse ta devojka je bila malo bezobraznije i svadjala se .Da li si siguran da je tu obucu i taj telefon neko kupio svojim novce ili je ipak dobio od tetke strine,neke dalje familije?
 
Ne postoji stvar koja može više da me iznervira od komentara tog tipa, koji nosiš telefon i patike, ili odakle ti za internet. To su nebuloze. Znači, ne mora neko da izgleda iscepano i odrpano, da nema telefon i internet da bi to značilo da mu je sistem javnog prevoza ovakav kakav jeste skup.
Moralisanjem se neće popraviti stanje kakvo jeste. Ja apsolutno jesam za plaćanje prevoza. Danas se od karata naplati 750 miliona, a grad dotira milijardu. To stanje nije održivo, i ova situacija sa tarifama i naplativošću nije u interesu ni Grada ni putnika.
Prihodi se mogu povećati, kao i naplativost, samo sistematskom izmenom tarifnog plana, i kvalitetnom saobraćajnom studijom.
Danas imamo slučaj da su međumesni prevoznici jeftiniji od gradskog prevoza. Stanje kakvo imamo sada je posledica delimično nasleđenog stanja, a dodatno je zakomplikovano parcijalnim rešavanjem pitanja javnog prevoza za pojedina naselja i mesne zajednice.
Navešću po hiljaditi put najekstremniji primer Ulice Miodraga Vukovića u Barajevu (naselje Barajevo, najkonkretnije, a ne neko selo u opštini Barajevo), koja je jedna od glavnih saobraćajnica, kao što je npr. Ugrinovačka ulica u Zemunu.
Jednu polovinu ove ulice opslužuje ITS1 linija 405L, dok drugu polovinu opslužuje AS Barajevo, i linija 560 - 3 puta skuplja.
Tako se sistem ne razvija. U lokalu imamo linije sa 0% naplativosti, e zbog toga će onaj ko se vozi 1 km da plati 90 dinara. Taj je platio i za sebe i za putnike koji se švercuju. Ne postoje uslovi da se svi putnici redovno kontrolišu, a neće niko da plati kartu od Lazarevca do Brajkovca 200 dinara. Niti od Surčina do Obrenovca, ni od Banovog brda do Barajeva.
 
Ово огледало баш не иде возачу у корист :D
5020e4261816a0041ecef38568be5f0d.jpg
 
EUKALIPTUS":wmojzxo6 je napisao(la):
Navešću po hiljaditi put najekstremniji primer Ulice Miodraga Vukovića u Barajevu (naselje Barajevo, najkonkretnije, a ne neko selo u opštini Barajevo), koja je jedna od glavnih saobraćajnica, kao što je npr. Ugrinovačka ulica u Zemunu.
Jednu polovinu ove ulice opslužuje ITS1 linija 405L, dok drugu polovinu opslužuje AS Barajevo, i linija 560 - 3 puta skuplja.

Tako se sistem ne razvija. U lokalu imamo linije sa 0% naplativosti, e zbog toga će onaj ko se vozi 1 km da plati 90 dinara. Taj je platio i za sebe i za putnike koji se švercuju. Ne postoje uslovi da se svi putnici redovno kontrolišu, a neće niko da plati kartu od Lazarevca do Brajkovca 200 dinara. Niti od Surčina do Obrenovca, ni od Banovog brda do Barajeva.

U Barajevu bas niko od onih klinaca sto idu tamo u srednju skolu ne placa prevoz, svi se svercuju.
Al zato se ima para za bilijar ili pice u dvojku i devetku, i ostale kafice oko skole.
Da ne pricam o izlascima u Saturnus-u i u Fantazi.
 
Pa covece nije situacija samo u Barajevu takva svuda je takva,mozda imas 5% dece koji placaju prevoz i to je to.
 
Mogli su i manji bus da posalju.
Ovaj inace, ni prazan ne moz' uz Bubanj da izadje, sreca pa u povratku ide nizbrdo :D
 
Mene ta stanica na Autokomandi podseća na neku bedu, i na neki način reprezentuje ovu našu bednu Srbijicu, i poručuje nam da što je južnije, to je tužnije.
Ljudi koji čekaju autobuse za svoja mesta, ova grozna stanica verovatno treba da podseti na to odakle su, i da im liči na njihovo selo.
 
Sva sreca pa je naisao sledeci u roku od 5-10 minuta ,koji je bio veci,sva sedista su bila popunjena, stajalo je par ljudi,dok u onom ljudi nisu mogli da disu. Ma nece taj jos dugo po prici jednog vozaca oni su vec presli preko milion i nesto kilometara i stari su destak godina. A sto se tice stanice,i njene blize okoline ,to predstavlja pravo ruglo za grad, em sto lici kao smetliste, moze se naci milion papirica i mali milion flasa, a kad padne kise to je blato po celom stajalistu, mislim da bi trebalo to stajaliste hitno da se renovira a i njena okolina.
 
EUKALIPTUS":2nqq3bu7 je napisao(la):
Mene ta stanica na Autokomandi podseća na neku bedu, i na neki način reprezentuje ovu našu bednu Srbijicu, i poručuje nam da što je južnije, to je tužnije.
Ljudi koji čekaju autobuse za svoja mesta, ova grozna stanica verovatno treba da podseti na to odakle su, i da im liči na njihovo selo.
Да се сете одакле су...Ухвати их носталгија...
 
lastu ce najverovatnije kupiti britanci. juce mi rece drugar iz agencije da su ih ponovo kontaktirali preko ambasade predstavnici jedne velike kompanije vezano za pripremu tendera, dokle se stiglo. Pretostavka je da su veoma zainteresovani.
 
Deutsche Bahn je vlasnik firme, ali firma je britanska, nesto kao Imlek, vlasnik je neki tami fond, a predstavlja se kao nasa firma svuda.
Od kupovine cele firme, nema nista, po ko zna koji put...
 
Pa neprodaje se na parce vec u kompletu bar po agenciji za privatizaciju
 
Ја мислим да ласту не треба продати, већ треба довести неке озбиљнеее људе који би решили тренутно стање, ако наставио да продајемо овако све што стигнемо, биће нам још горе
 
Vrh