Šta je novo?

Lasta

Verovatno postoje vozila koja se brendiraju. VErovatno ne brendiraju solarise, stare ikarbuse itd... što je već pola voznog parka.
Postoje reklame unutar autobusa, gde skoro u svakom ima reklame :)
 
Ne smeju Japanci, ne smeju Solarisi, ne smeju ni "švajcarci" i Cafovi, to dovoljno smanjuje broj vozila... Mnogo je isplativije uzeti reklamu kod GSP-a, za godinu dana dođe oko 260.000 dinara (zglobni), u šta je uključeno i održavanje i skidanje folije, dok je kod Masela cena reklame oko 45.000 na mesečnom nivou, plus su održavanje i skidanje dodatna stavka za plaćanje.
 
A moze da se uzme reklama direkt od gsp mimo masela koji je na izdisaju ko stampa i pistavlja reklamu ako se uzima kod gsp
 
GSP kao i Lasta ima službu koja se bavi time, velika je filozofija naručiti štampu folije u određenom formatu i zalepiti istu na vozilo, je*******ote fakultet za to treba. E sad, koji id*** je uopšte dopustio da se privatna firma bavi lepljenjem po našim vozilima, dok za svo to vreme regularno postoje službe za marketing i reklamni materijal i u Lasti i u GSPu? To je ključno pitanje...
 
Pa koliko onda love ide GSP-u i Lasti za reklame koje radi Masel?
Ja sam mislio da Masel naplaćuje izradu reklame, a da prostor za reklamiranje (autobus) izdaju prevoznici, nezavisnoo od izrade reklame?
 
JohnnyLee":3vx2vok0 je napisao(la):
данас сам на 18 видео соло бус
Eh da je samo na 18, ima ih i na 16, 17, 95, ništa čudno za Lastu...
EUKALIPTUS":3vx2vok0 je napisao(la):
Pa koliko onda love ide GSP-u i Lasti za reklame koje radi Masel?
Ja sam mislio da Masel naplaćuje izradu reklame, a da prostor za reklamiranje (autobus) izdaju prevoznici, nezavisnoo od izrade reklame?
Masel uzima procenat, ali ne znam koliki tačno... Ma muljaža je neka, slep bi provalio, mislim tolika razlika da bude, nerealno...
 
becks89":9bu6n8lg je napisao(la):
JohnnyLee":9bu6n8lg je napisao(la):
данас сам на 18 видео соло бус
Eh da je samo na 18, ima ih i na 16, 17, 95, ništa čudno za Lastu...

E da je samo kod Laste tako. Zašto bi neko terao i arčio zglobna vozila , kada je plaćen za solo vozila.
 
Nije tačno , za linije 16,17 i 95 Lasta je plaćena za zglobna vozila ;)
Elem, GSP je takođe počeo, 2 jutra solo na 31, na 16 i 65 već je postalo normalno da izađe solać.
 
Mислио сам да је на многим линијама лош распоред возила, без обзира на превознике.
 
Negde je to uslovljeno pogonom GSP - a , a negde tipom vozila za koje plaća DJP.
 
Uslovljenost pogonom mi je zesca glupost ali da neidemo vise van teme
 
Opet iznosis netacne informacije solecar, primera radi pogon Karaburma ima oko 210 zglobnih vozila, a radnim danom potrebna su 202 vozila u saobracaju recimo, dakle, fizicki na svaki polazak moze da ide zglob. E sad, dolazimo tu do drugog problema, odrzavanje tih vozila i ovi 'ispravni' , ili koji se bar tako vode, tesko mogu da isteraju celu smenu. Medjutim, ne stanje nije takvo da moras da isterujes solo na 31 i to ujutru u spicu, ili na 16 i 65, to je samo stvar bezobrazluka i neorganizovanosti, da im neko pise penale za takve stvari, da vidis kako bi sve lepo moglo da radi...
 
becks89":2a6r3xir je napisao(la):
Ne smeju Japanci, ne smeju Solarisi, ne smeju ni "švajcarci" i Cafovi, to dovoljno smanjuje broj vozila...
Ko je rekao da je zabranjeno reklamiranje na Cafovima? Nije nego se niko ne reklamira zato sto je dosta skupo sto se moze videti ovde:
screenshot2015-05-30-13-.png
 
То је лепо знати. Ја сам очекивао да ће H&M пробити лед као у Загребу, али ништа од тога :(
 
хаххсх, нисам могао да прочитам са слике па сам морао лично да проверим :D
60daf83722bf583c8218afc58bd72a84.jpg
 
Isto sam i ja okačio, nema veze...

A danas, novi udes i nova žrtva, Lastin Liaz, linija Vranić-Banovo Brdo
http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/15 ... lici-foto/

Gde žure penzioneri? Kuda na crveno, danas mi je baba jedna oduzela 5 godina života, žena od 70 godina pretrčava Bulevar Oslobođenja, sreća pa je vozač autobusa na vreme primetio i što nije nikog bilo u levoj traci, inače bi i ona završila u crnoj hronici, ne mogu da verujem kako su sebični pojedinci... Pretvoriše vozaču život u pakao ni krivom ni dužnom...
 
Vrh