Šta je novo?

Laki metro

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
PIGLET":ry3qnxz4 je napisao(la):
Za to smo najviše krivi mi birači ....
.
Kako smo mi krivi, kad svi obećavaju 'brda i doline' ...jedino da transferišemo

novog predsednika vlade ( kad možemo trenere...), pa šta košta - da se plati. :D
 
Metro na stubovima
Srednja traka Bulevara dr Zorana Đinđića rezervisana je za laki metro.
Detaljni plan regulacije te trase lakog metroa upravo je gotov i spreman za Skupštinu u septembru. Ostaje još da se donese konačna odluka da li će metro tim delom ulice ići po zemlji ili na stubovima, a ta odluka zavisi od studije koja se upravo radi - kaže Bobić koji dodaje da će izgradnja lakog metroa početi krajem sledeće ili najkasnije početkom 2009. godine.
Izvor: Blic online
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=11853

JEEEIII - Beograd postaje Chicago! :)
 
A misle da grade na stubovima zbog raskrsnica ili zasto? Nije mi jasno zasto je to potrebno na NBG-u ako nije u starom delu grada na npr. Bulevaru Kralja Aleksandra. Pomalo bacanje para
 
Milance":wi67ec52 je napisao(la):
A misle da grade na stubovima zbog raskrsnica ili zasto? Nije mi jasno zasto je to potrebno na NBG-u ako nije u starom delu grada na npr. Bulevaru Kralja Aleksandra. Pomalo bacanje para
mislim da je zbog raskrsnica, doduše ja mislim da će i dalje većinom da ide na zemlji, ali bi taj deo od milentija popovića do bulevara ZDJ išao na stubovima da premosti raskrsnicu, možda je to i jeftinije rešenje od tunela? Ako bi išlo po stubovima to bi odmah ušlo u onaj deo koji IMEL misli da sredi.
 
Steva":1fd2iff0 je napisao(la):
Milance":1fd2iff0 je napisao(la):
A misle da grade na stubovima zbog raskrsnica ili zasto? Nije mi jasno zasto je to potrebno na NBG-u ako nije u starom delu grada na npr. Bulevaru Kralja Aleksandra. Pomalo bacanje para
mislim da je zbog raskrsnica, doduše ja mislim da će i dalje većinom da ide na zemlji, ali bi taj deo od milentija popovića do bulevara ZDJ išao na stubovima da premosti raskrsnicu, možda je to i jeftinije rešenje od tunela? Ako bi išlo po stubovima to bi odmah ušlo u onaj deo koji IMEL misli da sredi.
I ja bih rekao da je to u pitanju! I mislim da je to super resenje jer se onda postize savrsena denivelizacija i ceo projekat je nezavisan od semafora, a.k.a protok je brzi!
 
Za laki metro je presudno da bude nezavistan od semafora jer u suprotnom se ne razlikuje od obicnog tramvaja.
 
To jeste trip, ali je grozno kada si na ulici. Naročito ako to urade na onom delu oko Hajata. Možda bi bilo ok da npr. Jurija Gagarina ide na stubovima (ili Zorana Đinđića), ali ovde ne!! U Vankuveru imaju SkyTrain, i on, logično, ide na stubovima i stvarno je gadno kad se nađeš u blizini tih stubova, sumorno, mračno depresivno. Isto je tako i sa Monorailom u Sijetlu (ma koliko monorail bio savršen kad si gore..)
Skroz je klaustrofobično, mračno i gadno i imaš utisak da je sve prljavo itd. itd.
Treba da ide pod zemljom!

ps Sad grade i treću liniju SkyTraina u Vankuveru, i trude se da maksimalno ide pod zemljom..
 
^^I ja se slazem sa tim stavom. Meni to ne izgleda lepo. Mada naravno bolje da bude bilo sta nego nista kad vec moramo da imamo takvu dilemu. :/
 
I ja se slazem....NE STUBOVIMA!!!
Zivim u Torontu gde tih gluposti hvala Bogu nemamo, ali obisao sam i Cikago i Njujork, gde ih itekako ima....sekcije grada oko tih stubova su ne samo prljave i zapustene, vec i ekonomski depresivne - dakle primetio sam da se vise lokala/biznisa zatvara nego otvara.
 
Зависи како се направе стубови. Сигурно се неће градити гломазни ружни гвоздени стубови као у Чикагу, ако се не варам. С обзиром да су лрт композиције лакше од класичног метроа, могла би да се направи изузетно елегантна бетонска варијанта са једним стубом у средини. Мислим да не би било ни мало клаустрофобично и мрачно...

На пример, овако нешто:
image1817.jpg
 
Meni nije jasno zasto na tim travnjacima u sredini bacaju pare da dizu na stubove. mozda je bojle samo kod raskrsnica da se dize, ili oni planiraju da sacuvaju one parkinge u sredini?
 
dscf2267bj9.jpg

dscf2268ik8.jpg


Evo kako je u Vankuveru. Vrlo je neprijatno, svi ljudi samo proleću, niko se ne zadržava, ima gomila prosjaka. Prljavo je.. i baš je bljak, i još tu ima mnogo više prostora nego kod Hajata. :(
 
Metro na stubovima
Srednja traka Bulevara dr Zorana Đinđića rezervisana je za laki metro.
Detaljni plan regulacije te trase lakog metroa upravo je gotov i spreman za Skupštinu u septembru.

Ostaje još da se donese konačna odluka da li će metro tim delom ulice ići po zemlji ili na stubovima, a
ta odluka zavisi od studije koja se upravo radi - kaže Bobić koji dodaje da će izgradnja
lakog metroa početi krajem sledeće ili najkasnije početkom 2009. godine.
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=11853

Treba ipak sačekati šta će odlučiti.
Ne vidim baš mnogo razloga da ide po stubovima.
Šta bi se time dobilo? ... a skuplja je varijanta.

dziggy":3tda6bac je napisao(la):
.... ili oni planiraju da sacuvaju one parkinge u sredini?
bulavnbatajc2.jpg
 
^^Dobila bi se denivelizacija raskrsnica, a ne da LRT ceka na semaforu, sto ce se kod nas zbog neorganizacije, a i nesavesnih vozaca verovatno vrlo cesto desavati!

Jedan od najelegantnijih metro sistema koji sam video je hamburski koji ide po stubovima! Stubovi su od livenog gvozdja i fenomenalno su uradjeni. Sve je jako cisto i sredjeno, a sa strane izgleda jako lepo i bitna je turisticka atrakcija jer tom trasom U bahna na stubovima mozes da vidis hambursku luku i marinu, Hamburg Trade Centre i Hafen city i tako dalje..
 
Nenad":1llr1kaa je napisao(la):
^^Dobila bi se denivelizacija raskrsnica, a ne da LRT ceka na semaforu,...
Ako se semafori podese da propuštaju LM kad naiđe, tj. da ih on otvara svojim nailaskom
onda bi se uštedeo veliki novac.To nije neki teh.problem.
 
dragan":38n0yamx je napisao(la):
Nenad":38n0yamx je napisao(la):
^^Dobila bi se denivelizacija raskrsnica, a ne da LRT ceka na semaforu,...
Ako se semafori podese da propuštaju LM kad naiđe, tj. da ih on otvara svojim nailaskom
onda bi se uštedeo veliki novac.To nije neki teh.problem.
Znao sam da ce neko ovo da prokomentarise pa sam zato napisao i ostatak recenice, a to je "..sto ce se kod nas zbog neorganizacije, a i nesavesnih vozaca verovatno vrlo cesto desavati!"
 
Pročitao sam i razumeo, ali kad LM prolazi raskrsnicom
nesavesni vozači će vrlodobro da paze kako voze
:D
 
dragan":mt6osqay je napisao(la):
Pročitao sam i razumeo, ali kad LM prolazi raskrsnicom
nesavesni vozači će vrlodobro da paze kako voze
:D
A onaj sto prodje na zuto jer "moze da stigne", pa se onda zaglavi na sinama jer se usere u gace da ide voz, sta cemo sa njime!? A takvih sto prolecu na zuto ce biti puunooo..
Kod nas ljudi ginu zato sto pokusavaju da se promuvaju kroz spustene rampe na sinskom (voznom) prelazu, a kamo li kada rampe ne postoje.. Mislim da je to za nase uslove (na zalost) nesigurno...
 
Veruj mi, niko se neće zezati sa 'žutim' kad ide 'voz', a ako se i zeza

to je njegov lični izbor...pa,ne ćemo da mu pravimo put do kuće zato što je lud.
 
Mene vise brine situacija gde cela kolona pocne da prolazi i kroz zuto i kroz crveno da bi skratili put. A kada se saobracaj zaglavi, laki metro postaje podjednako bespomocan kao i GSP.
 
vrachar":wk7gclbm je napisao(la):
Mene vise brine situacija gde cela kolona pocne da prolazi i kroz zuto i kroz crveno da bi skratili put. A kada se saobracaj zaglavi, laki metro postaje podjednako bespomocan kao i GSP.
U principu se na to svodio i moj komentar...

@dragan

Tramvaj nije nista "bezopasniji" od LM pa se ljudi i dalje parkiraju na sinama na Buelvaru..

Izgleda da su neustrasivi! :rolleyes:
 
Ma, o čemu vi ovde pričate, o ne savesnim vozačima?

I Grad treba da projektuje saobraćajnice prema njima?..Svašta !
Ko hoće da izgubi glavu ne možeš ga sprečiti.To je njegova stvar.

Treba graditi ono što je optimalno, a oštrije kažnjavati svaki prekršaj.
Samo sa većim kaznama,koje će se redovno naplaćivati, mogu da se
vaspitaju nevaspitani vožači...a, ne da projektujemo prema njima. Svašta !
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh