Šta je novo?

"Kula Beograd" - Beograd na vodi [Hotel i stambeni objekat | 65 000 m²]

Jeste evo letimo da proverimo..tako brzo napreduje izgradnja da je jako bitno na dnevnom nivou da radimo update izraslog zbunja


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moje pitanje je da li ona masina oznacava pocetak izgradnje kule i da li su juce stiglo jos masina a ne zahtev da letite da vidite.
 
Nece sigurno krenuti izgradnja kule po meni, dok pocetak tih radova medijski ne isprate uz nekog politicara.
 
Sta mislite koliki je rizik da se Kula uopste ne izgradi u narednih 10-20godina?

Pozitivni signali su zavrsetak BW Residenca, i solidna brzina gradnje BW Galerije kao i vec postavljeni sipovi koji ipak nisu bas mali deo troskova,
a negativni su vec predugo kasnjenje, nepoznanica ko ce biti izvodjac radova, moguca ekonomska kriza zbog ovih carinskih sukoba koji eskaliraju,
rizik Kosova koji se malo zaostrava zadnjih mesec dva.
 
Ima ipak nekoliko egzaktnih faktora koji govore u prilog tome da Kula nije patka :

Projekat kule napravljen i smanjen sa 220m na 168metara, uradjeni sipovi, pocela prodaja stanova pre pola godine.

Ima i suprotnih faktora koji idu u prilog tome sto govorite , zato sam i pitao sta milsite kolike su sanse da izgradi/tj rizik da se ne izgradi?

Ono sta sam siguran je da niti su sanse 100% , niti je rizik 100% da se nece izgraditi :)
 
moje je misljenje da su oni koji zaista stoje iza ovoga lagano dosli do spoznaja koje smo mnogi imali i na samom pocetku. takav objekat se ne moze zabosti bilo gde i bilo kako, bez imalo osvrta na realnost i okruzenje...

secate se marina sa brodicima na prvim renderima, heliodroma i bazena na krovovima, video neko negde, taj koji je kao dobio zadatak da "projektuje" bnv, da je reka pored i nacrtao marine kao da je beograd ima razvijen vodeni saobracaj kao majami ili amsterdam pa ce u kulu ljudi da dolaze jahtama. a da okolo zuje helihopteri. taj neko neko je za obicnu raju verovatno podrazumevao i metro koji prolazi ispod pa ga i nije bilo na renderima, tesko da je taj neko dovoljno glup, ipak je profesionalac a ne politikant i krminalac kao oni koji su mu narucili posao, da pomisli da ce takvu kulu u grad poput beograda da integrise preko mola za jahte i dve jednosmerne ulice za pristup garazi...

sada je vec i intelektualno jako limitiranim ljudima jasno da ova kula tu gde je zamisljena takva kakva je zamisljena ne moze da postoji i funkcionise bez adekvatne saobracajne infrastrukture.. ok dovuci struju, dovuci vodu, odvuci fekalije dole u savu.. sve se to moze improvizovati i prikrpiti ali da bi kula postojala potrebno je u nju dovuci i odvuci iz nje gomilu ljudi svaki dan...

da skratim, kula ce se graditi kad zaista krene izgradnja nekakvog metroa na tom potezu. ako im dozvolimo ovo od makisa onda tada, ako nekim cudom uspemo to da stopiramo onda mozda i nikada, barem ne ova i po ovo projektu...
 
Do kule vode 2 ulice po 2-3trake , obe iz pravca novog Bulevara Vudro Vilsona i Savske ulice, jedna od zgrade zeleznicke stanice a druga u nastvaku Visegradske, meni se to ne cini kao mali prilazni saobracajni kapacitet(naravno kada i ako se izgradi).

Milsim tj siguran 100% sam da ce Trzni centar generisati mnogo vise saobracaja od same Kule, u kojoj se sem hotela prodaju i stanovi, a oni dosta manje saobracaja generisu nego poslovne zgrade.
 
razgradjevinar":3qzsxtiu je napisao(la):
sada je vec i intelektualno jako limitiranim ljudima jasno da ova kula tu gde je zamisljena takva kakva je zamisljena ne moze da postoji i funkcionise bez adekvatne saobracajne infrastrukture.. ok dovuci struju, dovuci vodu, odvuci fekalije dole u savu.. sve se to moze improvizovati i prikrpiti ali da bi kula postojala potrebno je u nju dovuci i odvuci iz nje gomilu ljudi svaki dan...

...

Apsolutno je ono dole saobraćajno slepo crevo, ali mislim da će ceo Beograd postati saobraćajno slepo crevo...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Dajte ljudi ipak malo realnosti:

- U radove je do sada sprcano nekoliko miliona evra
- Na njoj počiva hajp oko celog ovog BnV projekta
- Neki stanovi su očigledno već prodati i to po visokoj ceni
- Kula je izvor ogromnog potencijalnog profita, jer dolaze na red igrači iz A lige političkih sponzora.

Budućim vlasnicima nepokretnosti nikakav problem ne predstavlja saobraćaj (mislim stvarno), već isključivo fensi sređena okolina. Dakle tempira se špic radova kada se reši problem obaloutvrde i kada BW Galerija, Vista i Parkview budu gotovi. U tom špicu radova će biti i špic prodajnih aktivnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554390#p554390:3ffpvovm je napisao(la):
Pegasus » 25 Jul 2018 12:59 pm[/url]":3ffpvovm]Do kule vode 2 ulice po 2-3trake , obe iz pravca novog Bulevara Vudro Vilsona i Savske ulice, jedna od zgrade zeleznicke stanice a druga u nastvaku Visegradske, meni se to ne cini kao mali prilazni saobracajni kapacitet(naravno kada i ako se izgradi).

Milsim tj siguran 100% sam da ce Trzni centar generisati mnogo vise saobracaja od same Kule, u kojoj se sem hotela prodaju i stanovi, a oni dosta manje saobracaja generisu nego poslovne zgrade.

do kule moze da vodi i po sedam traka po smeru, ono sto je sustina da ce sav saobracaj iz bnv-a, po ovom planu, sa ostatkom grada biti vezan sa tri kruzna toka, na bokovima na dva vec prezagusena mesta, kod mosta i na sajmu, i u sredini na savsku koja dalje vodi na vec prezagusen mostar ili nemanjinu.

slazem se da ce tv generisati najvise saobracaja a to ce itekako uticati na buducu potraznju bilo kakvih kvadrata u ovom delu pa ocekujem da ce to biti prvi realni korektivnih faktor na cenu i poziciju na trzistu nekretnina na ovom prostoru. iskreno, ne verujem u dolazak nekog fensi hotelskog lanca u ovu kulu i pre je, ako je ikada i naprave vidim kao kvalitetniju verziju bw rezidensa, ako skapiraju da mogu da zavale i to na brzinu
 
Sa ovakvim projektima nista nije 100% - postoji niz tehnickih, finansijskih i politickih faktora koji nisu konstantni kako vreme prolazi. Infrastruktura prilaza i svega ostalog je tu najmanji problem, u BnW to je integrisano sa ostalim jedinicama koje se vec grade. Uzimajuci u vid da je oko 20% stanova prodato pre pocetka radova, st regis nije odustao (nedavno je zavrsen dizajn enterijera hotela) i nema (zvanicnih) informacija da se nece desiti, ja verujem da hoce - sa zakasnjenjem i uz nastavak radova na jesen.
 
GOJE":1na4lr4w je napisao(la):
Budućim vlasnicima nepokretnosti nikakav problem ne predstavlja saobraćaj (mislim stvarno), već isključivo fensi sređena okolina. Dakle tempira se špic radova kada se reši problem obaloutvrde i kada BW Galerija, Vista i Parkview budu gotovi. U tom špicu radova će biti i špic prodajnih aktivnosti.

U Beogradu je u ovom trenutku moglo da se nađe barem 10 lokacija koje su više fancy. I to počevši od Genex kule čija je poslovna strana van upotrebe godinama...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554404#p554404:kegalojc je napisao(la):
razgradjevinar » 25 Jul 2018 14:27[/url]":kegalojc]

slazem se da ce tv generisati najvise saobracaja a to ce itekako uticati na buducu potraznju bilo kakvih kvadrata u ovom delu pa ocekujem da ce to biti prvi realni korektivnih faktor na cenu i poziciju na trzistu nekretnina na ovom prostoru. iskreno, ne verujem u dolazak nekog fensi hotelskog lanca u ovu kulu i pre je, ako je ikada i naprave vidim kao kvalitetniju verziju bw rezidensa, ako skapiraju da mogu da zavale i to na brzinu

U kom smeru mislis da uticati na potraznju kvadrata u delu trznog centra, da ce to povecati ili snizite cene stambenog prostora koji bude u blizini?
 
pa pazi, ja uglavnom nisam u pravu i u tom svetlu gledaj i na moj post na ovu temu :)

moj stav zasniva se na predvidjanju da mozes lagati sve ljude neko vreme, mozes lagati neke ljude sve vreme, ali ne mozes lagati sve ljude sve vreme. ja sam zaista ubedjen da ce osvanuti dan kada ce vecina gastosa povratnika, kontraverznih biznismena i clanova estrade shvatiti da i pored 3 milijarde arapskih ulaganja, velikog truda i odricanja kompletnog drzavnog rukovodstva, vrhunskih svetkih arhitekata ukljucenih u razvoj bnv-a, najsavremenijih resenja po pitanju javnog transporta, protivpozarne zastite... da sava ipak i dalje smrdi, most je bucan, da promenada klizi u reku a da neko uporno pisa u zajednicki bazen, da trzni centar generise preveliku guzvu i da je frustrirajuce sto se brze stize od frankfurta na majni do surcina nego od mostara do dvanaestog sprata u rezidensu.. te da svoje novce mogu uloziti i cak oploditi na nekom drugom mestu, manje kontaminiranom u svakom smislu
 
Jel ima nekih novih informacija sto se tice kule Beograd? Oni su nesto pricali da do kraja jula trebaju sipovi da budu gotovi i da se krene sa temeljom i ostalim stvarima
 
Novosti nema osim da je Sinisa Mali skoro rekao ,,uskoro pocinjemo i izgradnju velike kule" a sipovi su zavrseni jos u oktobru.
 
1c2b22b54d9361def59d1f729f967482.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I sta poslednja slika treba da kaze?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556309#p556309:29ndd5tn je napisao(la):
Hiperborejac » 01 Aug 2018 05:59 pm[/url]":29ndd5tn]
mare900":29ndd5tn je napisao(la):
I sta poslednja slika treba da kaze?
Priprema za početak radova u toku ...

Али ја видим само овај недавно донет песак. За који немамо појма чему евентуално служи.
 
Vrh