OK, kapiram, dakle ideja bi bila da hotelski i apartmanski spratovi budu pod kapom istog lanca, u ovom slučaju St. Regis.
Međutim, ko bi bio vlasnik a ko operater kule Beograd, u tom slučaju?
Naime, ja sam mislio da je BNV d.o.o. preduzeće koje se bavi izgradnjom stambenih i poslovnih kvadrata i njihovom daljom prodajom na tržištu. Ali sad, ako je cela kula četrdesetospratnica jedinstveni hotelsko-apartmanski kompleks, onda se ne mogu prodavati pojedinačne jedinice. Onda ja vidim samo sledeće mogućnosti:
a) cela četrdesetospratna kula Beograd bi se radila za poznatog kupca, u ovom slučaju ili direktno za St. Regis, ili za nekog drugog operatera koji posluje pod njihovim brendom (ne znam da li bi St. Regis funkcionisao po principu franšize, ili bi sam lanac bio investitor)
b) BNV d.o.o. bi bio investitor objekta, a istovremeno i njegov operater, ili bi eventualno subletovao izgrađeni objekat trećem operateru koji bi ga zakupljivao.
U ovom drugom slučaju reč je o daleko sporijem povraćaju investicije nego kada se izgrađeni kvadrati odmah rasprodaju na tržištu, pa ne znam kako se to uklapa u do sada poznati biznis model BNV d.o.o, pa zato pitam.