Da li treba građevinska dozvola za ovaj KT kod Brankovog?
Pokušah da nađem ali nema na CEOP.u ništa.
O tome sam i ja pričao, čim je naznaka gužve srbadija shvata kružni tok kao pravo jačeg i bahatijegZa koji će im kružni tok kad krak ka Vladimira Popovića nije ni na vidiku, a očigledno iz do sada odradjenog nije ni planiran na kružnom toku?
Drugo, haos će da naprave sa gužvom, popodne kad krene krkljanac na Brankovom mostu i stoje svi (jer nemaju gde), ovi iz Bulevara N. Tesle će da napune dodatno kružni tok i vozila koja dolaze sa Brankovog mosta ka NBG će biti blokirana, džabe im prevenstvo u odnosu na BNT. Druga krajnost je saobraćaj sa mosta ka Nbg koji je toliko intenzivan da će iz N. Tesle biti jako teško da se neko uključi na kružni tok i okrene ka gradu. Ovo je katastrofa od rešenja u najavi
Još ako bude moguće iz Bul. Pupina okrenuti na kružnom i faktički skrenuti levo ka Nikole Tesle to će biti jagoda na torti.
Што је парадокс јер обука никад није трајала дуже а критеријуми били строжи.Ima itekako, u autoškolama se više neke situacije uopšte ne analiziraju, te vozači reaguju instiktivno na stvari koje ne poznaju kada se puste u saobraćaj.
Sve autoškole se sada reklamiraju za brzinu obuke, nijedna na kvalitet. A sve što je brzo to je i.....
Од свих могућих проблема који си описао, ово последње, тј скретање из БМП лево ка БНТ не верујем да ће представљати неки проблем. Прво, мислим да ће бити јако мало тог саобраћаја а друго може бити чак и користан јер ће управо повремено прекидати јако интезиван саобраћај са моста ка НБГ који си описивао и тиме омогућавати улазак у КТ из правца БНТ. Управо због тога је за добро функционисање оптерећених КТ битно колико толико равномерно оптерећење улазних грана. Уколико је једна улазна грана интезивна а има јако мали саобраћај који ће њу блокирати онда ће та улазна грана често потпуно блокирати остале гране.Za koji će im kružni tok kad krak ka Vladimira Popovića nije ni na vidiku, a očigledno iz do sada odradjenog nije ni planiran na kružnom toku?
Drugo, haos će da naprave sa gužvom, popodne kad krene krkljanac na Brankovom mostu i stoje svi (jer nemaju gde), ovi iz Bulevara N. Tesle će da napune dodatno kružni tok i vozila koja dolaze sa Brankovog mosta ka NBG će biti blokirana, džabe im prevenstvo u odnosu na BNT. Druga krajnost je saobraćaj sa mosta ka Nbg koji je toliko intenzivan da će iz N. Tesle biti jako teško da se neko uključi na kružni tok i okrene ka gradu. Ovo je katastrofa od rešenja u najavi
Još ako bude moguće iz Bul. Pupina okrenuti na kružnom i faktički skrenuti levo ka Nikole Tesle to će biti jagoda na torti.