Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Za saobracajnice sa tri saobracajne trake resenje je tzv turbo KT gde se desna skretanja izdvajaju ranije i u samom KT u ostaju dve trake- sto je mnogo bezbednije i stvara manje konfliktnih tacaka...
S tim da je osnov protočnosti na ovom pravcu da postoje 3 trake za pravo na most... Rešenje sa dve trake u pravac stvaralo je čepove još krajem šezdesetih.
Što nam sve govori da ovde nije mesto kružnom toku.
Veliki uticaj će imati pešački prelazi. Ako ih stave udaljeno od KT sa semaforima to bi pomoglo.
Dok ne bude nov most i meni deluje da će saobraćajci u špicu biti nephodni.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.