Šta je novo?

Kružni tokovi

Vidiš, u tome je glavna razlika zašto ti vidiš situaciju drukčije nego drugi. Ja recimo par puta nedeljno prođem tuda i imam bolji uvid u to kakvo je svakodnevno stanje, kao što recimo neko ko živi na teritoriji Grocke bolje ima uvid u to koliko se polazaka gradskog prevoza realizuje a koliko ne, nego ja ili neko drugi ko ne koristi te linije svakodnevno.​
 
Vidiš, u tome je glavna razlika zašto ti vidiš situaciju drukčije nego drugi. Ja recimo par puta nedeljno prođem tuda i imam bolji uvid u to kakvo je svakodnevno stanje, kao što recimo neko ko živi na teritoriji Grocke bolje ima uvid u to koliko se polazaka gradskog prevoza realizuje a koliko ne, nego ja ili neko drugi ko ne koristi te linije svakodnevno.​
Šta tačno ti hoćeš za autokomandu, vec ima tu KT, šta još a da nije toliko skupo da mora bubreg da prodamo?
 
@VladimirM
Kao prvo, nije svugde kružni tok odlično rešenje. Kao drugo, nije svaki urađeni kružni tok funkcionalan, što je praksa i pokazala. Ovakav kakav je kružni tok na Autokomandi, nije funkcionalan. Navedeno već i zašto. Isto tako, ni kružni tok na Slaviji nije 100% funkcionalan i isto tako ima mana, jer nekad se u njemu zaglaviš, a nekad prođeš za manje od minuta. Sa druge strane, tamo kod tebe, kod Marije Bursać i autputa, jedan veći elipsoidni kružni tok bi bio dobro rešenje. Jednostavno, ne može se svugde i u svakoj prilici primenjivati isto rešenje, jer ne funkcionišu svi delovi grada na isti način. To ne znači da sada treba oba kružna toka, na Autokomandi i Slaviji rušiti i graditi semaforizovanje raskrsnice, već gledati kako poboljšati trenutno stanje.​
 
Стоји се у Булевару ослобођења, из правца Бањице, и тако је ево већ више од 20 година.

ja ne pamtim ikada da sam imao drugacije iskustvo :D a i nekada kada dolazim sa strane nbg, posto sam isao gore u belmedic bolnicu, samo se prekrstim i pomolim da me ne pokupi tramvaj ili auto
 
@VladimirM
Kao prvo, nije svugde kružni tok odlično rešenje. Kao drugo, nije svaki urađeni kružni tok funkcionalan, što je praksa i pokazala. Ovakav kakav je kružni tok na Autokomandi, nije funkcionalan. Navedeno već i zašto. Isto tako, ni kružni tok na Slaviji nije 100% funkcionalan i isto tako ima mana, jer nekad se u njemu zaglaviš, a nekad prođeš za manje od minuta. Sa druge strane, tamo kod tebe, kod Marije Bursać i autputa, jedan veći elipsoidni kružni tok bi bio dobro rešenje. Jednostavno, ne može se svugde i u svakoj prilici primenjivati isto rešenje, jer ne funkcionišu svi delovi grada na isti način. To ne znači da sada treba oba kružna toka, na Autokomandi i Slaviji rušiti i graditi semaforizovanje raskrsnice, već gledati kako poboljšati trenutno stanje.​
Zašto KT nije svuda najbolje resenje za te pare? Naravno da sve može bolje ali koliko će to da košta.
 
Стоји се у Булевару ослобођења, из правца Бањице, и тако је ево већ више од 20 година.
Šta sa tim što se stoji, to je po par minuta, šta si očekivao za tako opterećen deo grada. Opet, koje je bolje rešenje za te pare? Ulice i treba da su pune automobila koji se kreću, jok da uradimo bulevare po 12 traka pa da budu prazni ceo dan i noć.....
 
Sva rešenja na poboljšanjima, tamo gde je to još uvek moguće (nije stanogradnja ili poslovna gradnja onemogućila), koliko god da koštaju je samo delić onoga što ćemo baciti na bespotrebni EXPO. Tako da, i te kako se isplati uložiti i u neka skuplja rešenja, koja bi zaista i pomogla u poboljšanju saobraćaja.​
 
Zašto KT nije svuda najbolje resenje za te pare? Naravno da sve može bolje ali koliko će to da košta.
Ako je jedan pravac dominantan tada KT nije najbolje rešenje jer ovi iz manje frekventnog pravca neće moći lako da se uključe.

Pešački prelazi isto mogu da ometaju kretnje u KT, tako da je bolje da su oni što dalje od KT jer onda nastaje kolona koja se može preotezati do samog KT (takav primer imamo recimo na kraju Vojvođanske)

Sve u svemu, ne postoji prost odgovor na pitanje kada je KT dobro rešenje, a kada nije, a najbolji odgovor daju simulacije sa dobrim podacima (koji moraju prvo da se skupe dugotrajnim posmatranjem)
 
Sva rešenja na poboljšanjima, tamo gde je to još uvek moguće (nije stanogradnja ili poslovna gradnja onemogućila), koliko god da koštaju je samo delić onoga što ćemo baciti na bespotrebni EXPO. Tako da, i te kako se isplati uložiti i u neka skuplja rešenja, koja bi zaista i pomogla u poboljšanju saobraća​
Ako smo kod toga šta nam više treba, nama najviše treba lek za rak/bolesti srca/starost a ne novi autoput, koga briga da li sam brže ili sporije stigao, spavaću usput, stići ću tri sata kasnije gde treba , jaka stvar, daj uloži te pare od ExPO u medicinu..
 
Sve ove p
Ako je jedan pravac dominantan tada KT nije najbolje rešenje jer ovi iz manje frekventnog pravca neće moći lako da se uključe.

Pešački prelazi isto mogu da ometaju kretnje u KT, tako da je bolje da su oni što dalje od KT jer onda nastaje kolona koja se može preotezati do samog KT (takav primer imamo recimo na kraju Vojvođanske)

Sve u svemu, ne postoji prost odgovor na pitanje kada je KT dobro rešenje, a kada nije, a najbolji odgovor daju simulacije sa dobrim podacima (koji moraju prvo da se skupe dugotrajnim posmatranjem)
Sve ove probleme koje si naveo ima i raskrsnica sa semaforima i plus još koji na sve to..
 
Ako smo kod toga šta nam više treba, nama najviše treba lek za rak/bolesti srca/starost a ne novi autoput, koga briga da li sam brže ili sporije stigao, spavaću usput, stići ću tri sata kasnije gde treba , jaka stvar, daj uloži te pare od ExPO u medicinu..​
Treba nam od pomenutog više ozbiljan rad na tome da nam se rađaju deca više nego što umiru stariji ljudi, ako ćemo već tako da postavimo stvari.​
 
Pa čemu im služe švalerke? A i koja je garancija da će biti više dece ako brže stignu kući? E da, prvo treba da imaju gde da odu, da bi mogli da se uopšte vrate, a da nije kladionica ili kafić. :D
 
Bio sam na autokomandi, prođem tuda par puta godišnje sigurno, ne stoji se nezamislivo dugo.

Pa par puta, ja sam ti tu svaki dan, pa valjda znam bolje.

Ukrštanje tramvaja u kt na Autokomandi je kriminalno rešenje. Često gledam strane table i automobile iz unutrašnjosti ne znaju gde da gledaju.

U 90% slučajeva vide tramvaj itekako, ali neće da se zaustave, jer se više ne polaže za dozvolu, već se ista kupuje. Mnogi misle da oni imaju prednost nego tramvaj.
Više je problem što saobraćajac tokom zimskog perioda drži tramvaj nenormalno dugo na kružnom toku.
 
U 90% slučajeva vide tramvaj itekako, ali neće da se zaustave, jer se više ne polaže za dozvolu, već se ista kupuje. Mnogi misle da oni imaju prednost nego tramvaj.​
To što mnogi misle da imaju prednost svuda i u svakoj prilici nema veze sa time dal su kupili dozvolu ili ne, nego sa time u kakvo se društvo pretvaramo.​
 
To što mnogi misle da imaju prednost svuda i u svakoj prilici nema veze sa time dal su kupili dozvolu ili ne, nego sa time u kakvo se društvo pretvaramo.​

Ima itekako, u autoškolama se više neke situacije uopšte ne analiziraju, te vozači reaguju instiktivno na stvari koje ne poznaju kada se puste u saobraćaj.
Sve autoškole se sada reklamiraju za brzinu obuke, nijedna na kvalitet. A sve što je brzo to je i.....
 
Ima itekako, u autoškolama se više neke situacije uopšte ne analiziraju, te vozači reaguju instiktivno na stvari koje ne poznaju kada se puste u saobraćaj.
Sve autoškole se sada reklamiraju za brzinu obuke, nijedna na kvalitet. A sve što je brzo to je i.....​
Pa kad nekome kažeš 6+ meseci, normalno da će većina da digne ruke i da potraži drugi način. A i mnogi polaze od stava, ma šta tu ima da se uči, stisneš papučicu za gas i vrtiš volanom. pa onda onaj ko poštuje saobraćajne znake dođe u situaciju da mora instiktivno da reaguje na milion stvari, jer nikada ne zna iza kog ćoška će da mu izleti neka bu****.​
 
Пројекат је радио ЦИП, за сва три кружна тока код Ушћа. Ако имаш неког познатог у ЦИП-у ето прилике да се види пројекат!

Njima je i plaćeno, pa projekat više nije njihov. Nego je valjda vlasništvo grada. A oni su javna uprava koja troši naše pare i koja zato mora javno da objavljuje na šta ih troši i kako izgleda to na šta su ih potrošili. Pa ako projekat posebnom odlukom nije proglašen za tajnu, onda mora da bude javan. A zašto nije javan kao što više nisu ni mnogi drugi? Da li je preostao ijedan savestan novinar koji najzad može postaviti tako jednostavno pitnje? Dostupnost informacija je sama osnova mogućnosti kontrole izvršne vlasti. Bukvalno osnova demokratskog koncepta. Imamo sajtove gde se planovi objavljuju. Zašto ni ovaj ni drugi planovi nisu tamo? Može li TO neko da ih pita? Najzad.
 
Što ih ti ne pitaš?
Kažem ozbiljno, pošalji bar mejl na par adresa, pa da vidimo šta će da kažu. Ne verujem da se trude da sakriju, verovatno ih samo zabole da se cimaju da kače.
 
Заузећа: Затворено за саобраћај

Режим саобраћаја​
Затворено за саобраћај​
Наслов​
Обустава саобраћаја​
Улица​
Сајмиште​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
11/7/2024​
Завршетак радова​
1/9/2024​
Извођач​
ЈКП БЕОГРАД ПУТ​
Опис​
Током извођења извођења радова на обављању комуналне делатности одржавања улица и општинских путева на територији града Београдач, биће заузети коловоз у Булевару Михајла Пупина и обустављен саобраћај у ул. Сајмиште, на територији општине Нови Београд, у Београду, у временском периоду од 11.07.2024. до 01.09.2024. године.​
Линк​
Документ​
344.18-5642024​

https://szsgis.beograd.gov.rs/porta...5,5592247.063,2275491.7545,5592375.304,102100

заузеће улица радовима_кружни ток ушће_.JPG
 
Vrh