Šta je novo?

Kružni tokovi

bojkovic-krsti.gif
 
Da li treba građevinska dozvola za ovaj KT kod Brankovog?
Pokušah da nađem ali nema na CEOP.u ništa.

Verovatno smo prevazišli takve zamarajuće formalnosti. Majstor samo ošacuje gde šta treba, i sve gotovo očas posla. Ako nema projekata zašto bi bilo dozvola?

A ionako je maltene gotovo. Da nema raznih cevi i žica koje su se namerno nacrtale tamo gde ih bagerista ne očekuje, već i bilo gotovo. Kome na putu ovakvog napretka trebaju papiri?

IMG_7463.JPG


IMG_7463c.jpg


IMG_7447.JPG


IMG_7457.JPG


IMG_7458.JPG


IMG_7462.JPG


IMG_7466.JPG


IMG_7465.JPG


IMG_7453.JPG
 
Poslednja izmena:
Za koji će im kružni tok kad krak ka Vladimira Popovića nije ni na vidiku, a očigledno iz do sada odradjenog nije ni planiran na kružnom toku?

Drugo, haos će da naprave sa gužvom, popodne kad krene krkljanac na Brankovom mostu i stoje svi (jer nemaju gde), ovi iz Bulevara N. Tesle će da napune dodatno kružni tok i vozila koja dolaze sa Brankovog mosta ka NBG će biti blokirana, džabe im prevenstvo u odnosu na BNT. Druga krajnost je saobraćaj sa mosta ka Nbg koji je toliko intenzivan da će iz N. Tesle biti jako teško da se neko uključi na kružni tok i okrene ka gradu. Ovo je katastrofa od rešenja u najavi 🤯

Još ako bude moguće iz Bul. Pupina okrenuti na kružnom i faktički skrenuti levo ka Nikole Tesle to će biti jagoda na torti.
 
Za koji će im kružni tok kad krak ka Vladimira Popovića nije ni na vidiku, a očigledno iz do sada odradjenog nije ni planiran na kružnom toku?

Drugo, haos će da naprave sa gužvom, popodne kad krene krkljanac na Brankovom mostu i stoje svi (jer nemaju gde), ovi iz Bulevara N. Tesle će da napune dodatno kružni tok i vozila koja dolaze sa Brankovog mosta ka NBG će biti blokirana, džabe im prevenstvo u odnosu na BNT. Druga krajnost je saobraćaj sa mosta ka Nbg koji je toliko intenzivan da će iz N. Tesle biti jako teško da se neko uključi na kružni tok i okrene ka gradu. Ovo je katastrofa od rešenja u najavi 🤯

Još ako bude moguće iz Bul. Pupina okrenuti na kružnom i faktički skrenuti levo ka Nikole Tesle to će biti jagoda na torti.
O tome sam i ja pričao, čim je naznaka gužve srbadija shvata kružni tok kao pravo jačeg i bahatijeg
 
Ima itekako, u autoškolama se više neke situacije uopšte ne analiziraju, te vozači reaguju instiktivno na stvari koje ne poznaju kada se puste u saobraćaj.
Sve autoškole se sada reklamiraju za brzinu obuke, nijedna na kvalitet. A sve što je brzo to je i.....
Што је парадокс јер обука никад није трајала дуже а критеријуми били строжи.
Свако ко је полагао по старом закону двехиљадитих сећа се како је то изгледало.
Много више је у питању бахатост и себичност него непознавање правила саобраћаја.
 
Jesu li bar izveli geometra za kružni tok i da vidim slivnici kišna kanalizacija i to će biti sve slobodan pad
Trotoar i bici staza to možda bude u septembru ...
 
Za koji će im kružni tok kad krak ka Vladimira Popovića nije ni na vidiku, a očigledno iz do sada odradjenog nije ni planiran na kružnom toku?

Drugo, haos će da naprave sa gužvom, popodne kad krene krkljanac na Brankovom mostu i stoje svi (jer nemaju gde), ovi iz Bulevara N. Tesle će da napune dodatno kružni tok i vozila koja dolaze sa Brankovog mosta ka NBG će biti blokirana, džabe im prevenstvo u odnosu na BNT. Druga krajnost je saobraćaj sa mosta ka Nbg koji je toliko intenzivan da će iz N. Tesle biti jako teško da se neko uključi na kružni tok i okrene ka gradu. Ovo je katastrofa od rešenja u najavi 🤯

Još ako bude moguće iz Bul. Pupina okrenuti na kružnom i faktički skrenuti levo ka Nikole Tesle to će biti jagoda na torti.
Од свих могућих проблема који си описао, ово последње, тј скретање из БМП лево ка БНТ не верујем да ће представљати неки проблем. Прво, мислим да ће бити јако мало тог саобраћаја а друго може бити чак и користан јер ће управо повремено прекидати јако интезиван саобраћај са моста ка НБГ који си описивао и тиме омогућавати улазак у КТ из правца БНТ. Управо због тога је за добро функционисање оптерећених КТ битно колико толико равномерно оптерећење улазних грана. Уколико је једна улазна грана интезивна а има јако мали саобраћај који ће њу блокирати онда ће та улазна грана често потпуно блокирати остале гране.
 
Ima smisla to što pričaš. Ostaje da uskoro vidimo i u praksi kako će sve to funkcionisati.

Ako se ne varam sledeći kružnjak bi trebalo da bude kod Ušća, ako nisu menjali plan u medjuvremenu...
 
Zašto da zagorcaju život pa da kažu kad utrose pare e moramo ponovo ne radi kružni tok posao
Ja od starta pricam da je trebala denivelacija
Kao kod arene 2 kurzna na stubovima ispred svakog mosta i povezana međusobno vijaduktom preko sajmišta
 
Добро, можда се не мора дизати на стубове, може се укопати В. Поповића.
 
Zar ovde nije trebalo da ostave ulaz u kruzni tok ? Vidim da je zatvoreno ivicnjacima deo koji treba da ide ka Crowne Plazi.
1721238191699.png
 
Биће после вађење ивичњака. Можда и ново нивелисање.
Куд овај скроз нови кружни ток доби већи приоритет од оног постојећег на крају Војвођанске којем треба само проширење?
 
Meni i dalje nije sano, kako oni ne vide problem sa zakrčenjem kružnog toka na most, u špicu.
Otegne se kolona prema gradu zbog tunela i Zelenog venca, to onda začepi vozila iz Bul. Nikole Tesle koja udju u kružni tok kada idu na most, a to onda blokira smer iz grada prema opštini Novi Beograd...
I svi pravci su blokirani, A to je samo prvi od nekoliko scenarija.

Da razumem da su prvo napravili tu vezu sa Vladimira Popovića, pa da se bar jedan pravac sa NBG ne ukršta sa ostalima kada se uključuje na most pa da postoji nekakvo preusmeravanje i rasterećenje. Naravno, preduslov za to je da se niveliše teren, pre toga mora da se prekine tramvajski saobraćaj (što će se desiti zbog uklanjanja mosta), ali čemu onda - kružni tok koji je na terenu pod nagibom? Vladimira Popovića i Bul Nikole Tesle su na istoj visinskoj koti... Nigde trunke planiranja, nigde da neko malo uključi mozak, vidi se da je sve Šapićev hir.

I da, još jedan momenat - kada se teren za spajanje bulevara bude nivelisao, Memorijal Staro sajmište će se naći u depresiji manje površine nego što je sada - da li su iole razmišljali kuda će da otiče voda pri velikim kišama, onim "stogodišnjim" koje nam se dešavaju svake godine, već nekoliko godina unazad? Naravno da može i to da se reši, ali o tome su razmišljali isto koliko i o istom problemu na već postojećim kritičnim tačkama - nisu uopšte.
 
Već smo pisali kako se projekti ovde izvode bez ikakvih analiza, bukvalno se igraju.

Znaju da je KT uglavnom dobro rešenje - našli su prostor gde ne moraju da se bave sa ekspropijacijom i to je to. Zato se pravi ovaj KT, zato se proširila Nikole Dobrovića, zato planiraju besmislena širenja ulica bez rešavanja starih problema (jer tamo ima mnogo kuća i mnogo papirologije i para).
 
Uuff, znate da sam zagovornik KT kao ekonoski racionalnog i bezbednog resenja povrsinskih raskrsnica al Sapic ga pretera...potpuno nekriticki forsira to resenje!
Jos jednom cu da rezimiram: KT je resenje za raskrsnice sa priblizno istim saobracajnim opterecenjem krakova, da nema tramvaja i max dve trake u samom KT. Za saobracajnice sa tri saobracajne trake resenje je tzv turbo KT gde se desna skretanja izdvajaju ranije i u samom KT u ostaju dve trake- sto je mnogo bezbednije i stvara manje konfliktnih tacaka...
Velika steta je sto se ovakve raskrsnice- glavne arterije rade stihijski na silu- bez usvojenig projekta ( verovatno imaju neki PGD i nece da cekaju PZI i reviziju) sto formalno znaci da rade krivicno delo- izvode radove bez dozvole. Simptomaticno ke da sve ove rekonstrukcije radi BGD put- komunalno preduzece...cija je osnovna uloga odrzavanje a ne novogradnja.No verovatno ozbiljnije
firme nece da rade bez projekta...a i pitanje je da li imaju para da ih plate...no mora se stvoriti utisak da se nesto radi posto-poto...unistice nas politicari...🤨
 
Vrh