Ma to sam video, to je sličica za opštu populaciju, mislio sam pravi projekat sa geomtrijom, kotama...nivelacijom....Prostorni projekat.
Pogledajte prilog 204380
Šta je problem sa autokomando, radi savrseno, msl naravno da može KT da bude većeg prečnika ali koliko ce to da kosta, dobro je i ovako...?Ima to da bude Autokomanda v.2
Samo ćemo videti koja ulica će postati Bulevar Oslobođenja u ovom slučaju, pa će da se čeka fino.
Upravo. Dobro regulisan semafor sa promenljivim režimima rada je jedino rešenje za najveće raskrsnice.KT poželjan na manjim raskrsnicama sa osrednjom ili niskom frekvencijom, ali za neke arterijske saobraćajnice poput ove kod Brankovog ne znam kako će funkcionisati, neće ići glatko.
To je to - to je ceo projekatMa to sam video, to je sličica za opštu populaciju, mislio sam pravi projekat sa geomtrijom, kotama...nivelacijom....
Nije valjda? Gospodji pomiluj.Krenuli radovi na kružnom toku kod Ušća.
Pogledajte prilog 204370
Da li si sarkastičan ili ozbiljan? Da li si postavio pitanje ili si dao konstataciju?Šta je problem sa autokomando, radi savrseno, msl naravno da može KT da bude većeg prečnika ali koliko ce to da kosta, dobro je i ovako...?
Oba bulevara iz smera usca. Nikole Tesle ce biti za izbegavanje.Ima to da bude Autokomanda v.2
Samo ćemo videti koja ulica će postati Bulevar Oslobođenja u ovom slučaju, pa će da se čeka fino.
Али лик који улази левом страном и тера у контра смеру.
Koliko je ranije zajasio levu traku. Dizalicu pa u vugla.Али лик који улази левом страном и тера у контра смеру.
Pitanje: Šta je tačno problem sa KT na autokomandi? Koji saobraćani objekat bi jeftinije i bolje rešio tako tešku raskrsnicu sa 5 ulaza od po 6 i 4 trake?Da li si sarkastičan ili ozbiljan? Da li si postavio pitanje ili si dao konstataciju?
KT uvek radi bolje nego raskrsnica sa semaforima ako se uzme u obzir svih 24 sata sa niskim i visokim intezitetom saobraćaja..Ne radi savršeno.
Vozila u Bulevaru Oslobođenja iz pravca Banjice su svakodnevno uglavljena i ne mogu da se uključe, obično se čeka 20-30 minuta u toku radnog dana u špicu.
Isto, često se prave i duge kolone u Ljutice Bogdana.
KT je poželjan na manjim raskrsnicama sa osrednjom ili niskom frekvencijom, ali za neke arterijske saobraćajnice poput ove kod Brankovog ne znam kako će funkcionisati, neće ići glatko.
Pitanje: Šta je tačno problem sa KT na autokomandi? Koji saobraćani objekat bi jeftinije i bolje rešio tako tešku raskrsnicu sa 5 ulaza od po 6 i 4 trake?
Zapažanje: ovo je najeftinije a najefikasnije resenje, msl naravno da može bolje sa devinelisanim KT ili veceg prečnika KT ali koliko to kosta..
Zašto sada odjedanput rade toliko kružnih tokova? Šta je to što je saobraćajna struka sada naučila a nije to isto znala pre deceniju ili dve decenije, ili 1950-te?