Наиђох нешто касније (12:29), само је остао овај Шевролет Авео.
Ako ako, ima se može se..Нов асфалт који је постављен на делу Партизанске авијације, од бензинске станице „Мол“ па до другог кружног тока (оног мањег пречника), је постављен/урађено из разлога, иако је у марту/априлу о.г. била реконструкција ове улице, што су у том делу улице мењани ивичњаци и због мањих оштећења коловоза од тих радова. Зато је цео коловоз у том смеру пресвучен новим асфалтом.
Питам се да ли је аутор имао идеју да забрани престројавање из једне у другу траку у кружном току или је само имао жељу да инфо таблу која обично стоји поред кружног тока и на којој се види колико кружни ток има излаза и коју излаз води у ком правцу угура некако на коловоз. Више смисла на тај коловоз има ставити ознаку обрнутог троугла.. да возачи још једном уоче да морају да дају предност онима у кружном току..Šta je tu zbunjujuće?
А шта говоре те ознаке на коловозу? Из искуства сам убеђен да ће возачи који долазе из правца базена 11 април а који се крећу левом траком помислити да никако немају право да се искључе на првом искључењу у правцу аутопута а друга помисао им је да имају предност у односу на ове који се крећу крајњом десном траком у кружном току код искључења у правцу Бежанијске косе и ето проблема.. Иначе ово је први кружни ток на који сам наишао у Србији а који има такве ознаке на коловозу..Dobro, da eventualno fali tabla sa tim gde koji izlaz vodi, razumem. Oznaka na kolovozu tu ne smeta, niti je čudna, a tek ne zbunjujuća. Znak za davanje prednosti drugima, odnosno da si dužan da pustiš one druge, koliko vidim, stoji na kružnom toku tako da s te strane opet ne vidim problem. Ako vozač sa položenim vozačkim ispitom ne može da uoči jedan od tri bazična znaka koji označavaju vrstu ulice, onda njegovo mesto u autu sigurno ne treba da bude za volanom.
pa ne smeju. Ako su u toj traci čim udju u kružni tok moraju da se prestroje u desnu traku. Izlazak iz kružnog toka se uvek radi z spoljne trake. To što u srbiji ljudi ne znaju da voze u kružnim tokomvima to je drugi.Из искуства сам убеђен да ће возачи који долазе из правца базена 11 април а који се крећу левом траком помислити да никако немају право да се искључе на првом искључењу у правцу аутопута
Da, nažalost vozači misle da svaka traka bilo gde ide gde oni misle da trebaju da idu.Sve bi bilo lakše i lepše kada bi ljudi znali pravila saobraćaja.
Pitanje je samo ima li mesta za kružni tok. Nešto mi deluje baš uzano.Ugao Dragoslava Srejovića i Mitropolita Petra sa odvajanjem ka Bulevaru despota Stefana kod UK "Vlada Divljan" idealna lokacija za kružni tok.
Svako jutro krkljanac, kola dolaze sa tri strane, pola njih i ne gleda znakove i ne zna ko ima prednost, pa puštaju jedan drugog i uzalud se gubi vreme.
To po nasim glupavim zakonima, zato niko ni ne zna da vozi kroz kruzni tok i zato se stvaraju guzve. Izaberem traku pre ulaska u kruzni tok i ne mrdam iz nje dok ne izadjem iz kt kako je i propisano u mnogim drzavama.pa ne smeju. Ako su u toj traci čim udju u kružni tok moraju da se prestroje u desnu traku. Izlazak iz kružnog toka se uvek radi z spoljne trake. To što u srbiji ljudi ne znaju da voze u kružnim tokomvima to je drugi.
Tj ako ja idem dalje sa tvoje desne strane, ti ćeš mene da tresneš ako hoćeš da izadješ iz unutrašnje trake jer eto ona ti se svidja?To po nasim glupavim zakonima, zato niko ni ne zna da vozi kroz kruzni tok i zato se stvaraju guzve. Izaberem traku pre ulaska u kruzni tok i ne mrdam iz nje dok ne izadjem iz kt kako je i propisano u mnogim drzavama.
Nema ti sta da trazis sa moje desne strane, to prakticno je nemoguce da se dogodi osim ako se ne igras Sumahera ili ne izaberes na ulasku pogresnu traku ili ne izlazis na isti izlaz sa mnom pa nema ni konflikta.Tj ako ja idem dalje sa tvoje desne strane, ti ćeš mene da tresneš ako hoćeš da izadješ iz unutrašnje trake jer eto ona ti se svidja?