Šta je novo?

Kružni tokovi

Па урадили су, пре 20 година... и направили како је данас.
Зато се питам да л` ће и овог пута д`умеју нешто да поправе.
 
Да то је дилема, имамо добро проточну али слабо безбедну раскрсницу. Циљ је преправка да добијемо добро проточну и добро безбедну тзв вин вин. Али мала омашка и ето нама слабо проточне и слабо безбедне раскрснице, тзв дупло голо.

До неке будуће преправке, савет свима за овај КТ. Возите нормалном брзином спремни да закочите по потреби и немојте по сваку цену инсистирати на својој предности, поготово ако сте већ у КТ и планирате да изађете из КТ у Париске Комуне. Уколико ово поштујете, безбедни сте. Уколико не поштујете пре или касније ће вас нека буддала из правца Земуна окренути на кров.
 
Наиђох нешто касније (12:29), само је остао овај Шевролет Авео.
IMG_20231018_123007_resized_20231018_023552460.jpg
 
Фоторепортажа радова 18.10.2023.

Сви радови на оба кружна тока и обележавању хоризонталне сигнализације на коловозима су завршени. Саобраћај у кружним токовима функционише без икаквих проблема.
Тренутно се ради на довожењу и насипању хумуса где је све потребно на деловима између коловоза и тротоара. Такође избетонирани су сви тротоара који су били оштећени током радова и спремни су за асфалтирање. Ти радови ће почети од сутра. На оба тротоара на надвожњаку су поправљене све плоче које су пропале од зуба времена, а остале су преконтролисане. Следи асфалтирање.

Поглед од спортског центра „11.април“ и „узбрдице "
IMG_20231018_125106_resized_20231018_023618025.jpg
IMG_20231018_125140_resized_20231018_023620960.jpg
IMG_20231018_125252_resized_20231018_023709093.jpg
IMG_20231018_125229_resized_20231018_023622022.jpg
IMG_20231018_125233_resized_20231018_023709630.jpg


Поглед на к.т. дуж Партизанске авијације
IMG_20231018_125351_resized_20231018_023708542.jpg


Поглед на к.т. од улазно/силазне рампе на/са ауто-пута, гледано из правца града
IMG_20231018_125525_resized_20231018_023707631.jpg
IMG_20231018_125530_resized_20231018_023732904.jpg
IMG_20231018_125641_resized_20231018_023733973.jpg
IMG_20231018_125650_resized_20231018_023734422.jpg


Проширење излазне рампа са ауто-пута и од хотела „Национал“ према другом кружном току и према уливном делу у Партизанске авијације. Избетониран део тротоара и спремно за асфалтирање.
IMG_20231018_130029_resized_20231018_023733429.jpg
IMG_20231018_130114_resized_20231018_023804695.jpg
IMG_20231018_130152_resized_20231018_023805195.jpg
IMG_20231018_130238_resized_20231018_023803538.jpg


Поглед на кружне токове са разделног острва на надвожњаку
IMG_20231018_130612_resized_20231018_023831093.jpg
IMG_20231018_130621_resized_20231018_023830643.jpg
IMG_20231018_130337_resized_20231018_023806278.jpg


Асфалтирање оба тротоара на надвожњаку и бициклистичке стазе следи од сутра. Све пропале плоче на тротоарима су ново изливене на лицу места.
IMG_20231018_125751_resized_20231018_023734868.jpg
IMG_20231018_125833_resized_20231018_023735477.jpg
IMG_20231018_130441_resized_20231018_023804163.jpg
IMG_20231018_130532_resized_20231018_023805734.jpg


Нов асфалт који је постављен на делу Партизанске авијације, од бензинске станице „Мол“ па до другог кружног тока (оног мањег пречника), је постављен/урађено из разлога, иако је у марту/априлу о.г. била реконструкција ове улице, што су у том делу улице мењани ивичњаци и због мањих оштећења коловоза од тих радова. Зато је цео коловоз у том смеру пресвучен новим асфалтом.
IMG_20231018_133504_resized_20231018_023831535.jpg
IMG_20231018_133529_resized_20231018_023832121.jpg


Сви ови радови које сам навео ће трајати, како ми је речено, до најкасније уторка. Након тога ће „Градско Зеленило“ да постави оне четири жардињере.
:sesir:
 
I zardinjerama na razdjelnim ostrvima i zelenilom u centru k toka
 
Нов асфалт који је постављен на делу Партизанске авијације, од бензинске станице „Мол“ па до другог кружног тока (оног мањег пречника), је постављен/урађено из разлога, иако је у марту/априлу о.г. била реконструкција ове улице, што су у том делу улице мењани ивичњаци и због мањих оштећења коловоза од тих радова. Зато је цео коловоз у том смеру пресвучен новим асфалтом.
Ako ako, ima se može se..
 
Само још да уклоне ове збуњујуће ознаке на коловозу и биће топ..
kruzni_tok_bezanija2.jpg
 
Šta je tu zbunjujuće?
Питам се да ли је аутор имао идеју да забрани престројавање из једне у другу траку у кружном току или је само имао жељу да инфо таблу која обично стоји поред кружног тока и на којој се види колико кружни ток има излаза и коју излаз води у ком правцу угура некако на коловоз. Више смисла на тај коловоз има ставити ознаку обрнутог троугла.. да возачи још једном уоче да морају да дају предност онима у кружном току..
 
Dobro, da eventualno fali tabla sa tim gde koji izlaz vodi, razumem. Oznaka na kolovozu tu ne smeta, niti je čudna, a tek ne zbunjujuća. Znak za davanje prednosti drugima, odnosno da si dužan da pustiš one druge, koliko vidim, stoji na kružnom toku tako da s te strane opet ne vidim problem. Ako vozač sa položenim vozačkim ispitom ne može da uoči jedan od tri bazična znaka koji označavaju vrstu ulice, onda njegovo mesto u autu sigurno ne treba da bude za volanom.
 
Dobro, da eventualno fali tabla sa tim gde koji izlaz vodi, razumem. Oznaka na kolovozu tu ne smeta, niti je čudna, a tek ne zbunjujuća. Znak za davanje prednosti drugima, odnosno da si dužan da pustiš one druge, koliko vidim, stoji na kružnom toku tako da s te strane opet ne vidim problem. Ako vozač sa položenim vozačkim ispitom ne može da uoči jedan od tri bazična znaka koji označavaju vrstu ulice, onda njegovo mesto u autu sigurno ne treba da bude za volanom.
А шта говоре те ознаке на коловозу? Из искуства сам убеђен да ће возачи који долазе из правца базена 11 април а који се крећу левом траком помислити да никако немају право да се искључе на првом искључењу у правцу аутопута а друга помисао им је да имају предност у односу на ове који се крећу крајњом десном траком у кружном току код искључења у правцу Бежанијске косе и ето проблема.. Иначе ово је први кружни ток на који сам наишао у Србији а који има такве ознаке на коловозу..
 
Из искуства сам убеђен да ће возачи који долазе из правца базена 11 април а који се крећу левом траком помислити да никако немају право да се искључе на првом искључењу у правцу аутопута
pa ne smeju. Ako su u toj traci čim udju u kružni tok moraju da se prestroje u desnu traku. Izlazak iz kružnog toka se uvek radi z spoljne trake. To što u srbiji ljudi ne znaju da voze u kružnim tokomvima to je drugi.
 
Ugao Dragoslava Srejovića i Mitropolita Petra sa odvajanjem ka Bulevaru despota Stefana kod UK "Vlada Divljan" idealna lokacija za kružni tok.

Svako jutro krkljanac, kola dolaze sa tri strane, pola njih i ne gleda znakove i ne zna ko ima prednost, pa puštaju jedan drugog i uzalud se gubi vreme.
 
Ugao Dragoslava Srejovića i Mitropolita Petra sa odvajanjem ka Bulevaru despota Stefana kod UK "Vlada Divljan" idealna lokacija za kružni tok.

Svako jutro krkljanac, kola dolaze sa tri strane, pola njih i ne gleda znakove i ne zna ko ima prednost, pa puštaju jedan drugog i uzalud se gubi vreme.
Pitanje je samo ima li mesta za kružni tok. Nešto mi deluje baš uzano.
 
pa ne smeju. Ako su u toj traci čim udju u kružni tok moraju da se prestroje u desnu traku. Izlazak iz kružnog toka se uvek radi z spoljne trake. To što u srbiji ljudi ne znaju da voze u kružnim tokomvima to je drugi.
To po nasim glupavim zakonima, zato niko ni ne zna da vozi kroz kruzni tok i zato se stvaraju guzve. Izaberem traku pre ulaska u kruzni tok i ne mrdam iz nje dok ne izadjem iz kt kako je i propisano u mnogim drzavama.
 
To po nasim glupavim zakonima, zato niko ni ne zna da vozi kroz kruzni tok i zato se stvaraju guzve. Izaberem traku pre ulaska u kruzni tok i ne mrdam iz nje dok ne izadjem iz kt kako je i propisano u mnogim drzavama.
Tj ako ja idem dalje sa tvoje desne strane, ti ćeš mene da tresneš ako hoćeš da izadješ iz unutrašnje trake jer eto ona ti se svidja?
 
Tj ako ja idem dalje sa tvoje desne strane, ti ćeš mene da tresneš ako hoćeš da izadješ iz unutrašnje trake jer eto ona ti se svidja?
Nema ti sta da trazis sa moje desne strane, to prakticno je nemoguce da se dogodi osim ako se ne igras Sumahera ili ne izaberes na ulasku pogresnu traku ili ne izlazis na isti izlaz sa mnom pa nema ni konflikta.
 
Evo primer idem od ušća i hoću da izadjen na trećem izlazu ka crkvi svetog dimitrija. A ti ideš isto od Ušća i ideš ka tošinom bunaru.
Ja imam pravo da idem srednjom trakom u kružnom a ti udjš u unutrašnju... I eto bum jer eto ti misliš da možeš iz unutrašnje da izadješ
 
Vrh