Takodje ljudi iz PA koji idu u Marije Bursac znaju da zaglave oba kruzna, popodne u spicu
Jedan sam od tih, s tom razlikom sto se umesto iz Partizanske avijacije, iskljucujem sa AP u Marije Bursac. Ne bi mi zaglavljivali zaista
, vec se svakog dana za glavu hvatamo od visegodisnjeg nerazumevanja nadleznih.
Nadam se da ce konacno neko, narodski receno, imati "dovoljno mozga" da, sa ovolikim prilivom novogradnje u Zemunu, konacno uvidi problem i resi problematicnu raskrsnicu Marije Bursac i dr. Zorza Matea (poznatije kao kaldrme
). Dovoljno je samo jednom proci u jutarnjem i popodnevnom spicu i sve je kristalno jasno. Ako je izvodljivo, idealno za kruzni tok, koji je tu bio daleko potrebniji nego upravo izgradjena dva u Partizanske avijacije. Daleko veca guzva, maltene svaki dan cukanja ili u najmanju ruku gomila konfiktnih situacija. U popodnevnom spicu se u Marije Bursac moze uci iskljucivo"na bezobrazluk", tj. krsenjem propisa. Ne znam samo cemu sluze kamere postavljene na toj raskrsnici. A sto je jos gore, na svakih par dana je na tom mestu patrola policije na uvidjaju. I sto je najsmesnije, kao sto covek vec napisa - ta problematicna raskrsnica u popodnevnom spicu cesto totalno obesmisljava upravo napravljeni prvi kruzni tok u PA.
Svima vec poznato, zaokruzio sam na prilozenoj slici.
Popodnevni spic - uglavnom sa 15-20 vozila zacepljen prilaz 1 koji maltene ne mrda. Pa se, cim se to uoci pri iskljucenju sa AP, uglavnom ide na sadasnji novi kruzni tok, okrece i vraca nazad na prilaz 2 - gde je opet zacepljeno ali bar manje konfliktno za prolaz. Ili najlaksa opcija 3, do SC 11. April, pa tu levo ka Marije Bursac.
Prepodnevni spic - kolona u smeru 4 ka AP zna da se otegne i do Vinarske, tj. oko 1.2 km, a provereno se do AP brze stize peske. Ne daj Boze neke kise ili snega.
Sve je posledica ogromnog priliva novogradnje u Zemunu (i dalje) i ulicne infrastrukture nepromenjene decenijama. A problem je jos izrazeniji posle asfaltiranja prelaza preko zeleznickog tunela (nastavak Hercegovacke), jer sada veliki broj vozila dolazi preko okretnice 76/77 i KBC Bezanijska Kosa i dodatno zagusuje raskrsnicu i usloznjava situaciju (smer 5). Ranije je ka KBC saobracaj bio minimalan, pa je ceo taj kompleks raskrsnica malo lakse "disao". Krajnje je vreme da se taj deo koliko-toliko uredi, jer je situacija sve gora.