Šta je novo?

Kružni tokovi

Mogao bi kružni tok na raskrsnici Marije Bursać-Dr Žorža Matea(Studentska) da obuhvati i naredno uključenje na Bul. Arsenija Čarnojevića, tako bi se rešila dva problema.
Kruzni tok Marije Bursac-Studentska opstina Zemun 2.png
 
Da li je iko pisao nekome mail ili zvao i koji je zvanican stav i plan za resenje te raskrsnice?
 
Ne znam da li je iko razmišljao da bi rešenje moglo da bude da se postojeća veza Žorža Matea i autoputa preprojektuje da izbija direktno na Marije Bursać i da se onda na tom mestu napravi jedan kružni tok.​
 
i koji je zvanican stav i plan za resenje te raskrsnice?
Kuckali smo bas na temu guzvi na tom spletu raskrsnica, kada su se nedavno radila dva kruzna toka iznad AP (kod SC 11. April i Okova).
Koje ponekad, popodne pogotovo, totalno obesmisljavaju funkciju ova dva nova KT:
 
Velike gužve u Marije Bursać u pravcu ka N.Beogradu se mogu rešiti sa kružnim tokom na raskrsnici Marije Bursać i Dr Žorža Matea(Studentska). Kako da se izvrši pritisak na opštinu Zemun ili grad Beograd da nam to urade?
*Posebno u svetlu činjenice da su 350 m dalje na Bežaniji upravo uradili dva kružna toka a da potreba i nije bila baš tolika, tj gužve nisu bile ni približno kao što su u Marije Bursać pravac ka N. Beogradu..
Pogledajte prilog 179728Pogledajte prilog 179729
@ВладимиреМ, пре свега добро дошао на форум.

Сви знамо за тај проблем, а само укратко, а можда ниси пратио подтему "Кружни токови", док се ниси регистровао. Да поновим и напоменем, јер сам то рекао/написао и раније на подтеми "Кружни токови", г/радиће се исто дупли кружни токови на овој раскрници, 1) Марије Бурсаћ-Др. Жоржа Матеа и 2) код тачке 1. Погледај ортофот на коме је @Калваријац означио ове две тачке. https://forum.beobuild.rs/threads/kružni-tokovi.1063/page-75#post-1157331

Наш члан @Гизмо је на мој предлог послао захтев Градском секретаријату за саобраћај за решавање проблематике на овој (овим) раскрсници (раскрсницама). Пројекат се ради, а радови ће бити током следеће године.

Толико о томе.
 
@ВладимиреМ, пре свега добро дошао на форум.

Сви знамо за тај проблем, а само укратко, а можда ниси пратио подтему "Кружни токови", док се ниси регистровао. Да поновим и напоменем, јер сам то рекао/написао и раније на подтеми "Кружни токови", г/радиће се исто дупли кружни токови на овој раскрници, 1) Марије Бурсаћ-Др. Жоржа Матеа и 2) код тачке 1. Погледај ортофот на коме је @Калваријац означио ове две тачке. https://forum.beobuild.rs/threads/kružni-tokovi.1063/page-75#post-1157331

Наш члан @Гизмо је на мој предлог послао захтев Градском секретаријату за саобраћај за решавање проблематике на овој (овим) раскрсници (раскрсницама). Пројекат се ради, а радови ће бити током следеће године.

Толико о томе.

2 kružna toka na 35m razdaljine?
 
Фоторепортажа завршених радова - 09.11.2023.

Да се подвуче црта - завршени су сви радови на изградњи дуплих кружних токова у Партизанске авијације. Сва вертикална и хоризонтална сигнализација је постављена/обележена. Овде мислим на радове које је обавило ЈКП „Београд пут“. Свој део посла још треба да обави ЈКП Зеленило Београд“, постављањем четири жардињере (2+2) на тротоарима на самом надвожњаку.
Сам саобраћај у кружним токовима функционише без проблема.

Ипак је урађен зелени појас на самом надвожњаку изнад бившег ауто-пута или ти садашњег М11 (Булевар Арсенија Чарнојевића), а између тротоара и коловозних трака на оба смера, што је јако добро. По првобитном плану није требало да буде зеленог појаса, а лично ми је драго што је то урађено тј. постављен хумус.

Место где треба да се поставе жердињере
увећани део_надвожњак.JPG


Леви тротоар Партизанске авијације са бициклистичком стазом
IMG_20231109_110452_resized_20231109_120432452.jpg
IMG_20231109_110515_resized_20231109_120430157.jpg
IMG_20231109_110736_resized_20231109_120431369.jpg
IMG_20231109_110804_resized_20231109_120431955.jpg
IMG_20231109_110920_resized_20231109_120432963.jpg


Средишњи део
IMG_20231109_111055_resized_20231109_120458204.jpg


Десни тротоар Партизанске авијације
IMG_20231109_111210_resized_20231109_120458737.jpg
IMG_20231109_111347_resized_20231109_120457283.jpg


Уклањање вишка земље и преносног Тои-Тои клозета
IMG_20231109_111312_resized_20231109_120459251.jpg

:sesir:
 
Кружни токови на свим семафоризованим раскрсницама дуж бивше саобраћајнице Т6 - односно од Кванташке пијаце до Пупиновог моста.

"Кружни токови уместо раскрсница са семафорима градиће се на потезу од Кванташке пијаце до уласка на Пупинов мост, а у циљу убрзања протока саобраћаја и ослобађања „уског грла”, најавио је председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић приликом обиласка батајничког насеља Шангај у општини Земун."
 
Uh, aj da vidimo i to čudo.

Moje mišljenje je da je sve funckionisalo OK do sada i sa semaforima, samo što je trebalo produžiti trake za leva skretanja.
 
Semafor na skretanju za Ž. st. Zemun u špicu blokira autoput do Bežanijske kose.

Kružni tok(ovi) neće pomoći, T6 mora da se deniveliše, posebno pomenuta raskrsnica i ona kod mosta.
 
Ne znam da li je iko razmišljao da bi rešenje moglo da bude da se postojeća veza Žorža Matea i autoputa preprojektuje da izbija direktno na Marije Bursać i da se onda na tom mestu napravi jedan kružni tok.​
Može i to, ali kako da izvrsimo pritisak na njih. Da im šaljemo emailove, i kome tacno da ih saljemo?
 
Као што сам раније напоменуо на овој подтеми, г/радиће се исто дупли кружни токови на овој раскрници, 1) Марије Бурсаћ-Др. Жоржа Матеа и 2) код тачке 1,
Imaš li neki link da vidimo dokle se stiglo sa projektom kruznog toka u M.Bursac-drŽorza Matea
 
Као што сам раније напоменуо на овој подтеми, г/радиће се исто дупли кружни токови на овој раскрници, 1) Марије Бурсаћ-Др. Жоржа Матеа и 2) код тачке 1,
Šta misliš na koje email adrese bi trebalo da im saljemo emailove sa zahtevom da se KT ubrza?
 
Moje laičko gledanje kako bi trebali taj kružni (plus možda odvojena brza skretanja za desno) da izvedu, a ovo uokvireno zelenim ne znam da li može da se ukine i preusmeri dole pore 11. aprila.

2023-11-10_09h28_29.png
 
Moje mišljenje je da bi raskrsnice na tom potesu trebalo u potpunostti ili delimično denivelisati. Posebno onu kod samog Pupinovog mosta.

Kružni tokovi na saobraćajnicama sa 3 trake znaju da budu katkad veći problem nego rešenje problema (Slavija, Opština Nbg)... da ne pričam da drastično povećavaju broj saobraćajnih udesa... Nikako se ne smeju tu stavljati kružni tokovi "preko kolena" jer je to odlučio neki Gangula zato što to radi u ulici drugorazrednog prioriteta... Već se mora uraditi ozbiljna stručna studija.

Za manje saobraćajnice kružni tokovi OK, potpuno podržavam... ali za gradske arterije nikako!
 
Pozivam sve da na ovu email adresu info.saobracaj@beograd.gov.rs pošalju email sa naslovom i tekstom: " Kružni tok Marije Bursać i DrŽorža Matea(Studentska).
Moje laičko gledanje kako bi trebali taj kružni (plus možda odvojena brza skretanja za desno) da izvedu, a ovo uokvireno zelenim ne znam da li može da se ukine i preusmeri dole pore 11. aprila.

Pogledajte prilog 179964
Kod kružnog toka vazi pravilo "što više para to više muzike". Tako da je bolje dva manja kruzna toka nego jedan veći. Ako ćemo po tvome onda ce kruzni tok Marije B i DrŽMatea da bude dodatno opterecen i trebao bi onda veci da bude. Moj je utisak sa ovih KT na bezaniji sto su uradili vise vole dva manja jer mora manje zemljista da se odkupljuje okolo, vec samo se iskoristi vec postojeca raskrsnica sa manjim prosirenjem.
 
Moje mišljenje je da bi raskrsnice na tom potesu trebalo u potpunostti ili delimično denivelisati. Posebno onu kod samog Pupinovog mosta.

Kružni tokovi na saobraćajnicama sa 3 trake znaju da budu katkad veći problem nego rešenje problema (Slavija, Opština Nbg)... da ne pričam da drastično povećavaju broj saobraćajnih udesa... Nikako se ne smeju tu stavljati kružni tokovi "preko kolena" jer je to odlučio neki Gangula zato što to radi u ulici drugorazrednog prioriteta... Već se mora uraditi ozbiljna stručna studija.

Za manje saobraćajnice kružni tokovi OK, potpuno podržavam... ali za gradske arterije nikako!
Koja je cena denivelacije, naravno da treba ali koliko to kosta?
Kružni tokovi su uvek bolji od semafora kada je nisko saobrac. opterecenje i kada je visoko saobrac opetrecenje.
Dalje. Kruzni tok moze SVAKU ulicu da resi, semafor mora da se prvo seku pod pravim uglom da bi imao smisla,a novu ulicu iz drugog pravca ni u ludilu ne mozemo ukljuciti u semaforsku raskrnicu, dok kruzni tok moze primiti novih ulica koliko hoces iz kojih god hoces pravaca.
 
Скупља је денивелација знатно - али боља је и више од тога.

Кружни токови су овде лошије решење и од семафора - посебно са камионима, и то ће бити дебакл и још једна задужбина Весићевско-Гангулашког "одока" пројектовања.
 
Vrh