Šta je novo?

Kružni tokovi

Мислим да овде има смисла КТ, биће много лакше скретање из БП лево ка КВ када као и из КВ право у смеру ка Филмском граду. Тренуно је приритизован правац из Филмског града било право дуж КВ или полулево ка Пожешкој. Управо ово приоритизовано полулево знатно омета овим отежаним правцима и то ће се донекле регулисати са КТ.
Od obicne raskrsnice gde nije bilo guzve su napravili glupost gde ce verovatno poceti da se stvara guzva u svim pravcima. Jeste za levo skretanje iz BP u KV bilo potrebno malo vise vremena, sto je i logicno, posto pravci koji imaju prioritet s razlogom imaju taj prioritet, prvenstveno zbog gradskog prevoza, a taj koji u Kosutnjak zapuca skroz okolo kroz Blagoja Parovica je bas strucnjak i treba malo da saceka, nece se srusiti svet ako saceka minut da se ukljuci. Pravac KV ka Filmskom gradu jeste optereceniji ali ni tu se nikad nisu stvarale velike guzve jer su 23 i 53 frekventne linije, uz pesacki prelaz koji je takodje poprilicno frekventan ta dva faktora u kombinaciji svako malo "naprave blok" gde ovima iz KV bude mnogo lakse da nastave pravo kada se fokusiraju samo na ove sto im dolaze "odozgo"

Voleo bih da vidim strucnjaka koji je vrsio simulaciju ove raskrsnice sa i bez kruznog toka
 
Kažnjeni smo za greh što Beograd neće SNS, pa moraju da se cimaju sa kampanjom i da nameštaju izbore.
Šapića nisu birali glasači, birali su ga odbornici SNS i ovlastili ga radi ove stvari.
Šapić će biti nagrađen nekim ministarskim ili ambasadorskim mestom, a kada nastavimo da im se opiremo - za gradonačenika Beograda će biti postavljen Kristijan Golubović.
 
Od obicne raskrsnice gde nije bilo guzve su napravili glupost gde ce verovatno poceti da se stvara guzva u svim pravcima. Jeste za levo skretanje iz BP u KV bilo potrebno malo vise vremena, sto je i logicno, posto pravci koji imaju prioritet s razlogom imaju taj prioritet, prvenstveno zbog gradskog prevoza, a taj koji u Kosutnjak zapuca skroz okolo kroz Blagoja Parovica je bas strucnjak i treba malo da saceka, nece se srusiti svet ako saceka minut da se ukljuci. Pravac KV ka Filmskom gradu jeste optereceniji ali ni tu se nikad nisu stvarale velike guzve jer su 23 i 53 frekventne linije, uz pesacki prelaz koji je takodje poprilicno frekventan ta dva faktora u kombinaciji svako malo "naprave blok" gde ovima iz KV bude mnogo lakse da nastave pravo kada se fokusiraju samo na ove sto im dolaze "odozgo"

Voleo bih da vidim strucnjaka koji je vrsio simulaciju ove raskrsnice sa i bez kruznog toka
Ništa ne fali ideji da se ovde metne KT. Samo kad bi ga uradili kako treba.
 
Каже ромејски цар - за месец дана биће исти овакви двобојни семафори на Аутокоманди, а за Славију ће довести странце, да пројектују са све семафорима унутар кружног тока, јер наши то нумеју.
 
Aleksandar Šapić : nemamo stručnjake koji mogu da naprave plan za te semafore, i da se nada da će nam pomoći stranci u tome.

Ima li ovde neko sa saobracajnog da prokomentarise?
Мислим да се на овој теми управо од стручњака могло чути да је Шапићев кружни ток добар.
(Да ми имамо добре школе и стручњаке, где би нам био крај.)
 
Pa kako se onda svi zale?
Ко се жали? Саобраћајни факултет? Ти се не би жалили ни да се постави лежећи полицајац на Газели. И овај са мог аватара је аминовао кружни ток, ко и све друго; зато сам га и ставио ту.
 
Prvo smo imali raskrsnicu sa semaforima. Posle su rekli da je kružni tok bolji. Sada se vraćaju semafori.

Genijalno.


A sve je to bilo lako proveriti unapred. Davno sam poslao šta kažu analize.


Doduše, mora se priznati da će ovako biti za nijansu bolje, zato što kad je saobraćaj manji kružni tok jeste bolji. Dakle biće isto kao ranije za period gužvi (koje traju najveći deo dana), zato što smo se vratili nazad na semafore, a bolje izvan špiceva. Međutim nije poenta u tome. Nego da se prestane raditi ovako haotično i primitivno. Nekom šefu nešto padne na pamet, pa sad to mora da se radi. Čemu služe eksperti? Zašto postoje analize i simulacije? Zašto ići u školu ako Šapić odmah zna šta je bolje?
 
Poslednja izmena:
U celoj ovoj “maniji” kružnih tokova koji se postavljaju i gde treba o gde ne treba, kako im ne padne na pamet da preprave raskrsnicu Save Maškovića i Vojvode Stepe u KT. To je predlagano još kad je rekonstruisana raskrsnica jer semafor pravi gužvu do Tošarine i onda blokira taj KT (jer je suviše blizu). Pisano je o tome naširoko na temi o SMT-u.
 
Vrh