Od obicne raskrsnice gde nije bilo guzve su napravili glupost gde ce verovatno poceti da se stvara guzva u svim pravcima. Jeste za levo skretanje iz BP u KV bilo potrebno malo vise vremena, sto je i logicno, posto pravci koji imaju prioritet s razlogom imaju taj prioritet, prvenstveno zbog gradskog prevoza, a taj koji u Kosutnjak zapuca skroz okolo kroz Blagoja Parovica je bas strucnjak i treba malo da saceka, nece se srusiti svet ako saceka minut da se ukljuci. Pravac KV ka Filmskom gradu jeste optereceniji ali ni tu se nikad nisu stvarale velike guzve jer su 23 i 53 frekventne linije, uz pesacki prelaz koji je takodje poprilicno frekventan ta dva faktora u kombinaciji svako malo "naprave blok" gde ovima iz KV bude mnogo lakse da nastave pravo kada se fokusiraju samo na ove sto im dolaze "odozgo"Мислим да овде има смисла КТ, биће много лакше скретање из БП лево ка КВ када као и из КВ право у смеру ка Филмском граду. Тренуно је приритизован правац из Филмског града било право дуж КВ или полулево ка Пожешкој. Управо ово приоритизовано полулево знатно омета овим отежаним правцима и то ће се донекле регулисати са КТ.
Проблем је сада док су радови, али биће у реду када се заврши тај спољни прстен који је намењен да га газе камиони и аутобуси.
Ništa ne fali ideji da se ovde metne KT. Samo kad bi ga uradili kako treba.Od obicne raskrsnice gde nije bilo guzve su napravili glupost gde ce verovatno poceti da se stvara guzva u svim pravcima. Jeste za levo skretanje iz BP u KV bilo potrebno malo vise vremena, sto je i logicno, posto pravci koji imaju prioritet s razlogom imaju taj prioritet, prvenstveno zbog gradskog prevoza, a taj koji u Kosutnjak zapuca skroz okolo kroz Blagoja Parovica je bas strucnjak i treba malo da saceka, nece se srusiti svet ako saceka minut da se ukljuci. Pravac KV ka Filmskom gradu jeste optereceniji ali ni tu se nikad nisu stvarale velike guzve jer su 23 i 53 frekventne linije, uz pesacki prelaz koji je takodje poprilicno frekventan ta dva faktora u kombinaciji svako malo "naprave blok" gde ovima iz KV bude mnogo lakse da nastave pravo kada se fokusiraju samo na ove sto im dolaze "odozgo"
Voleo bih da vidim strucnjaka koji je vrsio simulaciju ove raskrsnice sa i bez kruznog toka
Mogli bismo i njihove gradonacelnike da dovededemoа за Славију ће довести странце, да пројектују са све семафорима унутар кружног тока, јер наши то нумеју.
Сасе ће да доведе из Кине, за (клајне) метро.Довешће Сасе, као некада они плави.
Мислим да се на овој теми управо од стручњака могло чути да је Шапићев кружни ток добар.Aleksandar Šapić : nemamo stručnjake koji mogu da naprave plan za te semafore, i da se nada da će nam pomoći stranci u tome.
Ima li ovde neko sa saobracajnog da prokomentarise?
Pa kako se onda svi zale?Мислим да се на овој теми управо од стручњака могло чути да је Шапићев кружни ток добар.
(Да ми имамо добре школе и стручњаке, где би нам био крај.)
Ко се жали? Саобраћајни факултет? Ти се не би жалили ни да се постави лежећи полицајац на Газели. И овај са мог аватара је аминовао кружни ток, ко и све друго; зато сам га и ставио ту.Pa kako se onda svi zale?