Kada je rekonstruisana Karadjordjeva lajkove su dobijali komentari kako je idiotizam sto je ulica spala sa 2+2 na 1+1. Sada kad hoce to da isprave kontra prica.Kaže Šapić da Karađorđeva treba da bude za tranzit oko centra grada, a ne pešačka zona...
Deo grada koji može da bude najreprezentativniji on hoće da automobilizuje...
Neka vrate dr. Radojičića bez Vesića i garantujem da bi se radilo više planski i organizovano nego sada, ako već od 700 000 članova ne mogu da nađu arhitektu ili urbanistu...
Исти билборд на истом месту приказује тренутно стање и прогнозу за овај пројекат:Постављен билборд код Пупуновог моста, не знам да ли је неко качио:
Pogledajte prilog 186808
Од почетка су радили без јасног плана, а сада и оно мало доброг из те реконструкције желе да укину...Kada je rekonstruisana Karadjordjeva lajkove su dobijali komentari kako je idiotizam sto je ulica spala sa 2+2 na 1+1. Sada kad hoce to da isprave kontra prica.
Никако, Гангули не треба ничији потпис. Само изађе екипа путара и ради шта му се прохте.Djilas se zaustavio kad mi niko nije hteo potpisati širenje puta na prostor tvrđave da vidmo kako će se sas struka pokazati
Мислим да овде има смисла КТ, биће много лакше скретање из БП лево ка КВ када као и из КВ право у смеру ка Филмском граду. Тренуно је приритизован правац из Филмског града било право дуж КВ или полулево ка Пожешкој. Управо ово приоритизовано полулево знатно омета овим отежаним правцима и то ће се донекле регулисати са КТ.Праве кружни ток на раскрсници Кнеза Вишеслава и Благоја Паровића:
Делује ми да ће бити сличан оном малом кружном току код Зеленог венца.
Не улазим у то да ли је добро да транзитне саобраћајнице иду кроз Кошутњак, само кажем да ће раскрсница боље функционисати са КТ. Иначе не верујем да ће то повећати интезитет саобраћаја на овом делу. Не живим у томе делу града да добро познајем структуру саобраћаја али када се нађем тамо неким послом умем да одем да се прошетам трим стазом, тј циљано идем на Кошутњак и тада сам користио ово скретање из Благоја Паровића лево ка трим стази и приметио да је понекад тешко скренути. Такође сам се изненадио у колико се мери тај део Кнеза Вишеслава користи као транзит а не као крајња дестинација због спортског центра@paradox polje
Не видим потребу да се људи стимулишу да возе кроз једну од ретких шума у граду и зону која служи за рекреацију, тј. да се олакшава вожња аутомобилом кроз Кнеза Вишеслава од Шумарског до ДИФ-а. Одеш на Кошутњак да трчиш, шеташ и уживаш у тишини и мало чистијем ваздуху, а око тебе свуда аутомобили. Познато ми је да је у шпицевима гужва у Пожешкој, али то не треба да се решава гурањем саобраћаја кроз Кошутњак. А ко не уме ту да се укључи, има семафор на углу Жарковачке и Благоја Паровића.