Šta je novo?

Kružni tokovi

Ovo sad je gadna marva inadžijska i zabidžena u svojim umobolnim namerama, naći će nekog beskičmenjaka da potpiše pa da tutnji teretni saobraćaj tik pored hiljadugodišnje tvrđave
 
Kaže Šapić da Karađorđeva treba da bude za tranzit oko centra grada, a ne pešačka zona...
Deo grada koji može da bude najreprezentativniji on hoće da automobilizuje...
Neka vrate dr. Radojičića bez Vesića i garantujem da bi se radilo više planski i organizovano nego sada, ako već od 700 000 članova ne mogu da nađu arhitektu ili urbanistu...
Kada je rekonstruisana Karadjordjeva lajkove su dobijali komentari kako je idiotizam sto je ulica spala sa 2+2 na 1+1. Sada kad hoce to da isprave kontra prica.
 
Претходна реконструкција Карађорђеве је стварно била онако више њузовска, све што је могло да се уради накарадно - урадило се, па и више од тога. Ова преправка је трагикомична баш из тог разлога што се претходна реконструкција још није ни буџетски охладила, и односи се само на то да се аутомобили врате на шине, уз очигледно игнорисање промашаја у пројектовању пешаких, бициклистичких токова, позиција шина, паркинга за аутобусе и снадбевање угоститељских објеката.

А, контра прича се односи на силовање Војводе Бојовића, односно пробијање 2+2 коридора иза Калемегдана.
 
Док се не отвори тема "Шапићеви предизборни билборди" погодна је и ова тема пошто се ради о кружном току и о мом посту из јануара:
Постављен билборд код Пупуновог моста, не знам да ли је неко качио:
Pogledajte prilog 186808
Исти билборд на истом месту приказује тренутно стање и прогнозу за овај пројекат:

IMG_20240927_164225.jpg
 
Kada je rekonstruisana Karadjordjeva lajkove su dobijali komentari kako je idiotizam sto je ulica spala sa 2+2 na 1+1. Sada kad hoce to da isprave kontra prica.
Од почетка су радили без јасног плана, а сада и оно мало доброг из те реконструкције желе да укину...
 
Праве кружни ток на раскрсници Кнеза Вишеслава и Благоја Паровића:

Делује ми да ће бити сличан оном малом кружном току код Зеленог венца.
 
Праве кружни ток на раскрсници Кнеза Вишеслава и Благоја Паровића:

Делује ми да ће бити сличан оном малом кружном току код Зеленог венца.
Мислим да овде има смисла КТ, биће много лакше скретање из БП лево ка КВ када као и из КВ право у смеру ка Филмском граду. Тренуно је приритизован правац из Филмског града било право дуж КВ или полулево ка Пожешкој. Управо ово приоритизовано полулево знатно омета овим отежаним правцима и то ће се донекле регулисати са КТ.
 
@paradox polje
Не видим потребу да се људи стимулишу да возе кроз једну од ретких шума у граду и зону која служи за рекреацију, тј. да се олакшава вожња аутомобилом кроз Кнеза Вишеслава од Шумарског до ДИФ-а. Одеш на Кошутњак да трчиш, шеташ и уживаш у тишини и мало чистијем ваздуху, а око тебе свуда аутомобили. Познато ми је да је у шпицевима гужва у Пожешкој, али то не треба да се решава гурањем саобраћаја кроз Кошутњак. А ко не уме ту да се укључи, има семафор на углу Жарковачке и Благоја Паровића.
 
Valjda je bolje da automobili idu kroz šumu, nego između zgrada?

To je i standard pri planiranju puteva po svetu, otud toliki parkway-ovi po Americi, a i tolike obilaznice oko naseljenih mesta svuda.
 
@Пантограф
Да, ако у ту шуму ниси ставио спортске садржаје на 5-10 метара од коловоза већ си их довољно удаљио од саобраћаја.
Онда нека укину трим-стазу, теретане на отвореном и све околнре спортске терене па нека лупе и профил 3+3.
А, да, не пролази пут само поред спортских терена и трим-стазе већ и поред зграда, кућа, државне основне школе и приватне средње школе на Бановом брду (део од Пожешке до Петра Мартиновића), улицом која има тротоар ширине за једног и по пешака и где два аутобуса не могу да се мимоиђу (зато 57 иде само у једном смеру).
Иначе, постоји алтернатива - Ибарска магистрала, тј. Трговачка и Ендија Ворхола, које имају довољно удаљене зграде, добрим делом само са једне стране, а негде и искључиво објекте пословне намене, па су и ту одлучили да угурају стамбену градњу тик уз коловоз.
 
Poslednja izmena:
@paradox polje
Не видим потребу да се људи стимулишу да возе кроз једну од ретких шума у граду и зону која служи за рекреацију, тј. да се олакшава вожња аутомобилом кроз Кнеза Вишеслава од Шумарског до ДИФ-а. Одеш на Кошутњак да трчиш, шеташ и уживаш у тишини и мало чистијем ваздуху, а око тебе свуда аутомобили. Познато ми је да је у шпицевима гужва у Пожешкој, али то не треба да се решава гурањем саобраћаја кроз Кошутњак. А ко не уме ту да се укључи, има семафор на углу Жарковачке и Благоја Паровића.
Не улазим у то да ли је добро да транзитне саобраћајнице иду кроз Кошутњак, само кажем да ће раскрсница боље функционисати са КТ. Иначе не верујем да ће то повећати интезитет саобраћаја на овом делу. Не живим у томе делу града да добро познајем структуру саобраћаја али када се нађем тамо неким послом умем да одем да се прошетам трим стазом, тј циљано идем на Кошутњак и тада сам користио ово скретање из Благоја Паровића лево ка трим стази и приметио да је понекад тешко скренути. Такође сам се изненадио у колико се мери тај део Кнеза Вишеслава користи као транзит а не као крајња дестинација због спортског центра
 
Помислиш да не могу луђе и ретардираније од онога што већ јесу кад оно...

То мало технократије што смо имали у друштву и што нас је држало тик мало изнад воде потпуно је поклекло пред најездом партијских скакаваца и полтрона.
 
Pa ništa, izbaciće zglobne 23-jke i problem će "doktorski" biti rešen.

Ko se još vozi autobusom, to je ionako sirotinja za idijota na vlasti u Beogradu.

Sve, ali sve čega se dotakao ovaj debil je prebacivanje prioriteta na automobile sa direktnom degradacijom gradskog prevoza, pešaka i biciklista.
 
Vrh