Semafori nisu ukinuti do sada jer se IDEOLOGIJA i POLITIKA umešala u sve sfere društva pa i u saobraćajno projektovanje, a ne zato što su efikasni/dobri. Semafor je autoritarno rešenje a to komunisti vole, dok je KT liberalno rešenje, jer kod KT sam TI odlučiš da li ćeš krenuti/stati/usporiti/promeniti traku/drugo, komunsiti nisu voleli da ljudi sami odlučuju, voleli su da država sve kontroliše. Sada kako se pojavio Šapić koji je blizak crkvi, i podržan od desnice, koja dozvoljava slobodu bar u tom delu saobraćajnog projektivanja, mi imamo kružne tokove jer desnica se ne meša u saobraćaj.
Ostajem pri prvobitnoj tvrdnji da je kružni tok UVEK i SVUDA bolje rešenje. Jer kada se uračuna sve a to je saobraćaj noću/danju i slabijeg/jačeg inteziteta i cenu izrade/cenu održavanja denivelisanih raskrsnica KT je uvek bolje rešenje jer je pre svega jeftiniji a može SVE da reši. Kroz nbgd/Beograd apsolutno treba ukinuti sve nadvožnjake na autoputu(ili šta je već sada) jer samo održavanje nadvožnjaka koji su podložni propadanju usled mraza i soli i temperaturnih razlika je dovoljno da uradimo KT svuda gde je nadvožnjak. Šta sa tim ako KT usporavaju saobraćaj, neka uspore malo, iovako ljudi ginu po Bg koliko hoćeš od auto saobraćaja. Koliko je samo zemljista uzgubljeno u kosini nasipa na nbgd jer je urađen nadvožnjak i samim tim koliko je nbgd zbog toga nepristupačan za pešake.