Šta je novo?

Kružni tokovi

Problem je sto mnogi kod nas ne razumeju kako treba da funkcionise kruzni tok vec misle da funkcionise zakon "ko je brzi i ko ima veci auto ima prednost, ulazi i izlazi po zelji". Ja se zato zgrazavam kruznih tokova kod nas, ne postoji osnovno postovanje propisa i logike
 
Poslednja izmena:
Nakon forumasa koji bi da menja boje putokaza na putevima, jer su iste kao u sus(j)edstvu, pojavile su se nove ideje, 10 puta bolje.
Dakle, dole semafori, nadvoznjaci i drvece!!!!

Bravo!
Najbolje da sve ostane isto kao što su Titi komunisti projektovali a socijalisti Slobodana Miloševića održavali do poslednjeg dana vlasti, ti pametnjakovići su znali šta rade, Sve ostalo su tako dobro napravili i sve ostalo je tako dugovečno da su verovatno i saobraćajnu infrastrukturu do savršenstva projektovali/izveli. (Ironija stop)
 
Znači, USA je komunistička tvorevina, jer imaju semafore na svakoj raskrsnici.
Nakon forumasa koji bi da menja boje putokaza na putevima, jer su iste kao u sus(j)edstvu, pojavile su se nove ideje, 10 puta bolje.
Dakle, dole semafori, nadvoznjaci i drvece!!!!

Bravo!

Ma Turci su jos bolji, kruzni tokovi sa semaforom.
Malo Ataturk, malo Sulejman...
Da li može neko da objasni šta to saobraćajna struka sada zna novo o kružnim tokovima, pa zamenjuje semafor raskrsnice sa Kružnim Tokovima, a nije to isto znala pre deceniju ili 1950?
 
све више размишљам о селидби у Стари Београд, јер је реално неиздрживо прелазити ове пољане и стазе без дрвореда.​
Da li je ikome palo na pamet da te poljane i mesta gde fale drveće, uzme i posadi nešto?
Zar nije grana pala pre par godina u Beogradu i ubila dete? Meni lično je na NBGD pala grana na kola šteta bila 120.000rsd, plus moja zeje#ancija što su me terali da obilazim sto nekih gradskih i proceniteljskih i osiguravajućih agencija , izgubio sam dane i dane tražeći ih i podnoseći razne papire, da ne govorim koliko je tamo bilo drugih ljudi. Blok 65 je moderan i pametno urađen blok, nema zelenila sem ukrasnog a zgrade su višlje i bliže jedna drugoj pa je prijatno biti oko njih jer su trotori u hladovini..​
Nije ti pala grana na auto pa i ne znaš koliko ljudi tamo čeka u istom redu na procenu štete od pada grane, To se milioni eura plaćaju na ime odštete. Svaki jači vetar to bude haos kod procenitelja i u drugim agencijama. Da li je grana ubila dete pre par godina. jel treba da googlam da dokazujem? Uostalom drveće drži takođe vlagu zimi pa je hladnije u tom delu grada gde je drveće.​
Da li si se ikada zapitao zašto se dešava da se lome grane u povećem broju?
Da li znaš da su se lomile fasade i povređivale ljude, da je ledenica koja je pala sa krova jedne visoke zgrade ubila devojku?
Da li znaš da je leti vrelije tamo gde nije drveće?
Ovo za drveće zaista ne razumem. Pantografofo objašnjenje u narednom komentaru još i razumem, ali za ovo ovde zaista nemam reči. “Padaju grane” mislim stvarno. Padaju kad se drveće ne orezuje. Isto tako pada fasada sa zgrada kad se ne održava.​
Kod mene u naselju ima jedna livada za koju kažu da nisu nadležni. Par dana nakon toga se odlomilo pola trulog stabla i razje*******alo kola. A više nas je prijavljivalo trulo drveće na toj parceli koje može svakog časa da padne i da povredi nekog ili napravi štetu na autu.
Da li može neko da objasni šta to saobraćajna struka sada zna novo o kružnim tokovima, pa zamenjuje semafor raskrsnice sa KT, a nije to isto znala pre deceniju ili 1950?​
Ne može, jer nemamo odgovor koji bi te zadovoljio.
Najbolje da sve ostane isto kao što su Titi komunisti projektovali a socijalisti Slobodana Miloševića održavali do poslednjeg dana vlasti, ti pametnjakovići su znali šta rade, Sve ostalo su tako dobro napravili i sve ostalo je tako dugovečno da su verovatno i saobraćajnu infrastrukturu do savršenstva projektovali/izveli. (Ironija stop)​
Najbolje je unapređivati stvari, a ne korististiti krilaticu "Svet počinje od mog ustoličenja, sve pre toga što je rađeno je pogrešno". To nas i dovodi do ludila da sa svakom novom vlasću se radi maltene sve da bude drukčije nego što su radili prethodni, menjaju se stvari koje su oni radili, što nas dovodi do toga da imamo, slikovito rečeno, jednu veliku baru gde se ne dešava nikakvo kretanje.​
 
Da li je ikome palo na pamet da te poljane i mesta gde fale drveće, uzme i posadi nešto?​
Šta će mi drveće, samo da grane ubijaju decu i ljude i nanose štetu autima. Bolje je napraviti uže ulice i višlje zgrade i rešen problem hladovine..


Da li si se ikada zapitao zašto se dešava da se lome grane u povećem broju?
Da li znaš da su se lomile fasade i povređivale ljude, da je ledenica koja je pala sa krova jedne visoke zgrade ubila devojku?
Da li znaš da je leti vrelije tamo gde nije drveće?​
I fasade treba rešiti tako da ne otpadaju i da se stvaraju ledenice, podržavam apsolutno svako rešenje.


Kod mene u naselju ima jedna livada za koju kažu da nisu nadležni. Par dana nakon toga se odlomilo pola trulog stabla i razje*******alo kola. A više nas je prijavljivalo trulo drveće na toj parceli koje može svakog časa da padne i da povredi nekog ili napravi štetu na autu.​



Ne može, jer nemamo odgovor koji bi te zadovoljio.​
Tako je. To samo znači da je raskrsnica sa semaforima politička odluka komunista koja i nije imala namenu da bude nikako efikasna vec da nekako bude duž radniške idologije..


Najbolje je unapređivati stvari, a ne korististiti krilaticu "Svet počinje od mog ustoličenja, sve pre toga što je rađeno je pogrešno". To nas i dovodi do ludila da sa svakom novom vlasću se radi maltene sve da bude drukčije nego što su radili prethodni, menjaju se stvari koje su oni radili, što nas dovodi do toga da imamo, slikovito rečeno, jednu veliku baru gde se ne dešava nikakvo kretanje.​
KT unapređuje na više nivoa, i jeftiniji je, i jeftiniji je za održavanje, i može da reši sve raskrsnice, i saobracajne nesrece su blažeg karaktera a i nema poginulih, ne kvari se, efikasniji je kada se uzme u obzir 24 sata.
 
1000031858.jpg
 
Korektno izgleda. Obzirom na to koliko su prostora imali i brzinu kojom su uradili.

Ne dopada mi se samo što su iscrtali velike trouglove na asfaltu (ne mislim na ove male, obrnute), umesto da su uradili razdelna ostrva sa ivičnjacima. Preko toga će ljudi da gaze samo tako.
 
,,...Preko toga će ljudi da gaze samo tako... ,,

Teško... ko stvoreni za potrebni ,, ajšlung ,, naročito za manje iskusne autobuske vozače ( a ima ih dosta) i za vozače koj voze krševe od autobusa.
na primer s pocepanim ,,harmonikama,, gde je šetanje zadnjeg kraja i više od metar
te bi izdognuta trouglasta ostrva bila prava krckalica za i ovako loše autobuse.
Dobro je što su se setili samo da ih iscrtaju.👍
 
Poslednja izmena:
Да али опет без укуса...ни фасаде нису сређено нит зеленило...
Upravo prođoh pored nekog KT, za lokalne mozgiće misaona imenica. Naravno umesto palme neko lokalno drvo ili zelenilo. Ali na forumu već ima kojekakvih koji bi da seku i postojeće drveće a kamoli da zasade nešto
 

Prilozi

  • IMG_20240730_202210.jpg
    IMG_20240730_202210.jpg
    110,6 KB · Pregleda: 55
Teško njima kad ova palma krene da im kopa oči.
 
Ко се сећа Топчидерске звезде и оног дрвета из правца Прокопа у које су се свако мало "лепили"..
Касније је и једна "зелена жирафа" уништена због улетања колима из правца Ужичке.
 
Upravo prođoh pored nekog KT, za lokalne mozgiće misaona imenica. Naravno umesto palme neko lokalno drvo ili zelenilo. Ali na forumu već ima kojekakvih koji bi da seku i postojeće drveće a kamoli da zasade nešto
Odvlačenje pažnje vozaču je realan problem u saobraćaju. Zato je svirajuća fontana na Slaviji potpuno retar#iran projekat.
 
Ко се сећа Топчидерске звезде и оног дрвета из правца Прокопа у које су се свако мало "лепили"..
Касније је и једна "зелена жирафа" уништена због улетања колима из правца Ужичке.
Ako je već toliki debil da bahato uleće u kružni tok bolje da se spiči sam u drvo nego da se zakuca u drugog vozača
 
@Aes
Obzirom na količinu "ludaka" u saobraćaju, ja bih pre sadio žbunje, radi bolje preglednosti.
Upravo prođoh pored nekog KT, za lokalne mozgiće misaona imenica. Naravno umesto palme neko lokalno drvo ili zelenilo. Ali na forumu već ima kojekakvih koji bi da seku i postojeće drveće a kamoli da zasade nešto
Ko će to zelenilo da šiša i zaliva i leči i đubri i dekoriše? Znaš li ti pošto je sve to da se uradi? lako je praviti se pametan ali treba neko sve to da plati. Ovo što imamo zelenila po Bg to nije zelenilo nego zapuštene površine sa samoniklim biljem, jer to, kao što sam već rekao, niko ne zaliva/šiša/dekoriše/leči/đubri.
 
Odvlačenje pažnje vozaču je realan problem u saobraćaju. Zato je svirajuća fontana na Slaviji potpuno retar#iran projekat.
Kao uopšte porediš onaj Vesarin kretenizam na Slaviji sa kružnim tokom sa zelenilom?? Ti nikad nisi video drvo ili zelenilo pa te to ometa u saobraćaju?
 
Poslednja izmena:
Da li ti @VladimirM misliš da struka pravi ove nove kružne tokove?

Već smo pisali da se ovi KT samo politički poen i pokušaj privida da se nešto radi na poboljšanju saobraćaja u Beogradu i kao maska za rušenje mosta pre izgradnje novog.

Nikakve analize ovde nisu rađenje niti se struka išta pitala.

Svako iole inteligentan zna da ne postoji rešenje koje je primenjivo uvek i svuda i da će donositi benefite. Potrebno je izvršiti analize i tek onda u sadejstvu i sa drugim granama raditi na rešenju.
 
Ko će to zelenilo da šiša i zaliva i leči i đubri i dekoriše? Znaš li ti pošto je sve to da se uradi? lako je praviti se pametan ali treba neko sve to da plati. Ovo što imamo zelenila po Bg to nije zelenilo nego zapuštene površine sa samoniklim biljem, jer to, kao što sam već rekao, niko ne zaliva/šiša/dekoriše/leči/đubri.
То је тачно, јер је "Зеленило Београд" у великим дуговима и има проблем са недостатком радника. На овом кружном току су бар могли траву да засаде око знака уместо што су поставили калдрму. Бар би естетски изгледало лепше, а површина покривена травом била би смешна.
 
Vrh