paradox polje
Higher intermediate
За пешаке си у праву, дакле приликом пројектовања кружник токова потребно је посебну пажњу обратити на кретање пешака. Ако није могуће изградња подземних пролаза или надвожњака, а обично није, барем није исплативо, мислим да би пешачке прелазе требало одаљити пар десетина метара од самог кружног тока, како би мање утицали на проточност.
Осим тога Славија по мом мишљењу увек била више како какав трг на коме је "снађи се" једино правило које важи а не класичан кружни ток. Поготово ми је нејасно било када поставе саобраћајце према излазу ка Булевару ослобођења, тако да их половина возача у КТ уопште не види.
Осим тога Славија по мом мишљењу увек била више како какав трг на коме је "снађи се" једино правило које важи а не класичан кружни ток. Поготово ми је нејасно било када поставе саобраћајце према излазу ка Булевару ослобођења, тако да их половина возача у КТ уопште не види.