Бумбарево брдо
Higher intermediate
Svaka frekventnija raskrsnica, pod uslovom da nema prioritetni tok i da nije previse opterecena pesacima, daleko bolje funkcionise sa kruznim tokom. A posebno one gde su jaka leva skretanja, zbog kojih onda svi pravci imaju kratke signale.
Sest kaplara je idealno mesto, zbog pothodnika, pesacki kod TC-a moze malo da se pomeri ka ulazu, a pesacki prekoputa ne bi ni bio frekventan kad bi svi busevi stajali pre semafora, tj kod solitera kao nekad.
I sledeca raskrsnica prema mostu je isto 'must be', ali to prvo mora da se spoji sa vl popovica.
Semafori su smrt, neko je ranije pisao o semaforskom lobiju koji minira pricu o kruznim tokovima, tipa skupa oprema, masne provizije i sl. Deluje pomalo smesno, ali verujem da ima istine u tome.
Sest kaplara je idealno mesto, zbog pothodnika, pesacki kod TC-a moze malo da se pomeri ka ulazu, a pesacki prekoputa ne bi ni bio frekventan kad bi svi busevi stajali pre semafora, tj kod solitera kao nekad.
I sledeca raskrsnica prema mostu je isto 'must be', ali to prvo mora da se spoji sa vl popovica.
Semafori su smrt, neko je ranije pisao o semaforskom lobiju koji minira pricu o kruznim tokovima, tipa skupa oprema, masne provizije i sl. Deluje pomalo smesno, ali verujem da ima istine u tome.