Šta je novo?

Kružni tokovi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498741#p498741:1y3e1rw7 je napisao(la):
astrodule » 07 Dec 2017 12:20 am[/url]":1y3e1rw7]I meni je padala na pamet ideja o podzemnom tunelu do -1 nivoa Ušća, samo što bi Ušće to moralo da plati.

Grad neka napravi podzemne prolaze ispod raskrsnice, a Ušće produžetak do TC.

Da li postoji tehnologija da se prave tako plitki prolazi bez raskopavanja na površini? Ne smem ni da pomislim koliki bi kolaps nastao kada bi radovi na toj raskrsnici trajali par meseci (jer naši nisu pametni da to urade brzo i kvalitetno)
Ma daj sta ti je, sve ti je gotovo za max 14 dana.
Rusenje postojece kolovozne konstrukcije i iskop u danu , salovanje oplate u danu, betoniranjde treci dan, cekas bar 7 dana i skidas oplatu , zatrpavas i ponovo radis kolovoz. Nek bude nekih instalacija i podzemne vode dodaj jos 3-4 dana i eto max 2 nedelje.
AKO SE HOCE,a ako se nece i da se nekom partijskom balavom izvodjacu da posao moze sa se razvlaci mesecima....

A da je ideja dobra-dobra je, dokaz je postojeci podzemnj prelaz koji se uredno koristi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501325#p501325:16ggin6o je napisao(la):
PIGLET » Sub Dec 16, 2017 10:36 pm[/url]":16ggin6o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498741#p498741:16ggin6o je napisao(la):
astrodule » 07 Dec 2017 12:20 am[/url]":16ggin6o]I meni je padala na pamet ideja o podzemnom tunelu do -1 nivoa Ušća, samo što bi Ušće to moralo da plati.

Grad neka napravi podzemne prolaze ispod raskrsnice, a Ušće produžetak do TC.

Da li postoji tehnologija da se prave tako plitki prolazi bez raskopavanja na površini? Ne smem ni da pomislim koliki bi kolaps nastao kada bi radovi na toj raskrsnici trajali par meseci (jer naši nisu pametni da to urade brzo i kvalitetno)
Ma daj sta ti je, sve ti je gotovo za max 14 dana.
Rusenje postojece kolovozne konstrukcije i iskop u danu , salovanje oplate u danu, betoniranjde treci dan, cekas bar 7 dana i skidas oplatu , zatrpavas i ponovo radis kolovoz. Nek bude nekih instalacija i podzemne vode dodaj jos 3-4 dana i eto max 2 nedelje.
AKO SE HOCE,a ako se nece i da se nekom partijskom balavom izvodjacu da posao moze sa se razvlaci mesecima....

A da je ideja dobra-dobra je, dokaz je postojeci podzemnj prelaz koji se uredno koristi...

Kad su mogli na sajmu mogu i tamo.
 
Sekretarijat za saobraćaj uradi studiju , brojanje saobraćaja, procenu bezbednosti i kretanje saobraćanih tokova za 10-20 g i naloži podzemne prolaze. Prosto, grad obezbedi pare.
 
Vidis da nemogu da rekonstruisu postojece jer nikako da navataju kintu
Moze tc usce da urad krak koji ne dostaje i uradi par lokala u istom i odrzava ga jpp
 
Turbo Roundabout
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iMYib3IR43I[/youtube]

Izvinjavam se ako je bilo.
 
TERAZIJE BEZ KRUŽNOG TOKA Analizirane 133 lokacije u prestonici, a novi oblik će dobiti OVE RASKRSNICE


_WOk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTkRVN01EQV8vZTBkYTBlZmU1NzU3Yzg0NzQzNzAxNjMxMGY4NzFkYWEuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


Skretanja za Borču, Bele vode i Železnik, kao i raskrsnica Balkanske i Admirala Geprata, najpogodnija su mesta za izgradnju kružnog toka, stoji u Studiji opravdanosti koju je naručio Sekretarijat za saobraćaj.

Ukupno su analizirane 133 raskrsnice, a potom su im dodeljivane ocene na osnovu više parametara: one koje imaju četiri i više prilaza pogodnije su za pretvaranje u kružni tok, a kao otežavajuća okolnost uziman je tramvajski saobraćaj. Nepovoljne su raskrsnice u sredini niza semafora sa zelenim talasom. Za krajnji izbor četiri najpogodnije raskrsnice, osim te ocene (od 0 do 1), presudilo je i pitanje da li je moguće formirati kružni tok na postojećim raspoloživim površinama ili širiti prostor na druge parcele.

MANJE NEZGODA

tOJk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTUdRN01EQV8vMDIxZGExYzk3YmUxMGFlMTcxODA1ZjIzYTQ2MmZjN2QuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


Na prvom mestu rang-liste sa ocenom 0,8 je isključenje sa Zrenjaninskog puta ka Borči odnosno Ovči. Reč je o velikoj raskrsnici sa dosta pešaka, a u blizini su autobuske stanice. Međutim, to nije crna tačka, a od 2009. do 2013. godine bilo je pet nezgoda sa 14 lakše povređenih. Postoje ograde koje onemogućavaju pešake da pretrčavaju ulicu van pešačkog prelaza, ali bi uvođenjem kružnog toka bio smanjen broj konflikta u saobraćaju, obezbedila bi se manja brzina i manje nezgoda, kao i manje zagađenja. Raskrsnica Balkanske i Admirala Geprata je na trećem mestu rang-liste, sa istom ocenom kao i ona u Borči.
To nije crna tačka, ali je raskrsnica nepravilna i netipična, što je potencijalni bezbednosni problem. Njena geometrija upućuje na kružni tok, a on bi uticao na "umirivanje saobraćaja". Ipak, problem je veliki broj pešaka koji bi mogli da otežaju saobraćaj.

CRNA TAČKA

ZO6k9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTW1NN01EQV8vYjA3ZTFiMTAyZmNmN2ZjNTkwZmQwNGRjOGY3NmI0NjUuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


Raskrsnica Trgovačke i Jablaničke ulice je na 17. mestu rang-liste, ali reč je o crnoj tački Ibarske magistrale kod skretanja za Bele vode i Cerak. Njeno pretvaranje u kružni tok povećalo bi bezbednost ne samo tu, već na čitavom pravcu ka centru grada.
Od 2009. do 2013. na raskrsnici se dogodilo čak 14 nezgoda, a 15 ljudi je povređeno. Pošto se ona nalazi na ulazu u gusto naseljenu zonu Beograda, navodi se da bi uvođenje kružnog toka upozorilo vozače na to da se menjaju uslovi u saobraćaju i da bi trebalo da smanje brzinu. Izbeglo bi se i to da oni brzo ulaze u grad kada je na ovoj raskrsnici za njih uključeno zeleno svetlo.

BEZBEDNOST PEŠAKA

Raskrsnica Novog Obrenovačkog puta i skretanja za Železnik nalazi se na osmom mestu rang-liste, ali je i ona odabrana kao pogodna za pretvaranje u kružni tok. Zgodno je što se nalazi van naselja, a pešaka nema mnogo i privlače ih mahom samo autobuske stanice i mogućnost presedanja. Kružni tok smanjio bi brzinu vozila kako u raskrnici, tako i na prilazima, a povećala bi se bezbednost pešaka. Manja bi bila i verovatnoća formiranja redova i potencijalno manje udesa zbog sustizanja vozila, a prolazak bi za većinu korisnika bio bez zadržavanja. Izvesno je i smanjenje zagađenja.
Studiju opravdanosti izgradnje kružnih tokova na postojećim raskrsnicama sa predlogom lokacija i idejnih rešenja uradile su beogradske firme "Cep" i "Cestra". Studija je koštala blizu 12 miliona dinara sa PDV-om.

Naš reporter imao je svega 60 minuta vremena da pregleda obimnu studiju, bez mogućnosti fotografisanja njenih delova ili kopiranja. Za uvid je pravljen i zapisnik, s brojem lične karte novinara.
U studiji su analizirane i neke raskrsnice u strogom centru grada, između ostalih i Terazije - Prizrenska i Terazije - Trg Nikole Pašića. U prvom slučaju ocena je svega 0,064 od maksimalne 1, a u drugom 0,288. Gotovo nemoguć bio bi kružni tok na uglu Carice Milice i Brankove ulice (ocena 0,00336).

https://www.blic.rs/vesti/beograd/teraz ... ce/gn70q9g
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435982#p435982:1kevdykv je napisao(la):
zexland » Ned Feb 26, 2017 1:18 pm[/url]":1kevdykv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435885#p435885:1kevdykv je napisao(la):
zexland » 25 Feb 2017 10:32 pm[/url]":1kevdykv]Malo novina :) kruzni tok Balkanska :gobb:

Pre & posle
file.php

file.php

Evo da stavim i ovde :)


Sto se tice ovog ugla Balkanske i Admirala Geprata, izgleda da je neko citao Beobuild forum ;)

"Skretanja za Borču, Bele vode i Železnik, kao i raskrsnica Balkanske i Admirala Geprata, najpogodnija su mesta za izgradnju kružnog toka, stoji u Studiji opravdanosti koju je naručio Sekretarijat za saobraćaj."
 
Ovo je odlična ideja za kružni tok pri dnu Balkanske. Ta raskrsnica je dosada bila izuzetno nepraktična i nije mi jasno zašto to nije ranije urađeno. Sa druge strane taj deo nema veliki protok saobraćaja. Mislim da bi bilo dobro da se donji deo Balkanske zatvori za saobraćaj, a možda i čitava, i ta ulica može da postane zanatlijska, po tome je i ranije bila poznata. Zašto ne koristiti to nasleđe i napraviti zonu tradicionalnih zanatskih radionica, može biti dobro za turizam.
 
Eto, ipak neke stvari se lagano pomeraju. A da se forum čita, i da pisanija nisu džaba, to smo odavno ustanovili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523232#p523232:mqcb9ljp je napisao(la):
Entuzijasta » Pet Mar 09, 2018 12:06 am[/url]":mqcb9ljp]Ovo je odlična ideja za kružni tok pri dnu Balkanske. Ta raskrsnica je dosada bila izuzetno nepraktična i nije mi jasno zašto to nije ranije urađeno. Sa druge strane taj deo nema veliki protok saobraćaja. Mislim da bi bilo dobro da se donji deo Balkanske zatvori za saobraćaj, a možda i čitava, i ta ulica može da postane zanatlijska, po tome je i ranije bila poznata. Zašto ne koristiti to nasleđe i napraviti zonu tradicionalnih zanatskih radionica, može biti dobro za turizam.

Misliš da Balkanska nema veliki protok saobraćaja ? Rekao bi suprotno.
Isto tako priča za Dobrinjsku ulicu, mala na izgled beznačajna ulica ali kad je bila zatvorena pravila je gužvu duž cele Kraljice Natalije pa dalje ka Brankovoj. Putovanje je trajalo po 20-30 min.
Toliko o beznačajnosti kad nema nekih alternativa.
Koliko bi pomogao kružni tok ? Za sada sa semaforima savršeno funkcioniše, raspored trajanja zelenog svetla je dobar,ne stvaraju se velike gužve. Niz Gepratovu se stvori kolona ali opet ide
 
Odlican predlog za ugao Adm. Geprata i Balkanske, i da se drvece zasadi na svakoj strani ako je moguce!
 
Dobro je, nešto se dešava, moramo ovo pohvaliti-još samo da isprojektuju i izvedu...ajd da merimo efikasnost Gradske uprave.

Nije mi najjasnije zašto su rezultati Analize tajna, zar se ne radi ovo za javni interes?
Ja bih objavio i zakačio Analizu na Internet da svako zainteresovan može da izvrši uvid. Može biti edukativno...

No Analiza je obradila dominatno gradske saoračajnice , tj saobračajnice višeg rana koje su domintno sa više traka (2-3).
Ako znamo da kružni tokovi su negativo indukovani za trotračne raskrsnice razultati će biti više negativni, odnosno bliži onoj nuli.

Na drugoj strani sekundarna putna mreža (sabirne i pristupne ulice) imaju domanantno jednu do dve trake , manji uticaj pešačkih tokova, nemaju tramvaj i kao takve bi bile sigurno bolje ocenjene , tj bliže jedinici.

Ako ovo neko čita ko ima uticaja,želeo bih da mu kažem da bi sa ovom praksom trebalo nastaviti svake godine i budzetirati sredstva za to ali recimo sa manjim obuhvatom da bi se recimo kao rezltat rekonstrusiale 3-5 godišnje. Time se izbegava ovaj kampanjski efekat i dugorčno kvalitativno unapredjuje mreža.
 
A da se stavi lezeci prije ulaza u k tok da moraju da uspore
 
Bolje da prokopaju kanal jer im ležeći ne predstavlja neku prepreku.
 
Vrh