Алексеј":2n6ajabb je napisao(la):Због чега кружни ток на Аутокоманди није типичан као у ЗОБС-у и због чега је опасан?
ЗОБС у одељку кружни ток каже да испред сваког кружног тока мора да постоји саобраћајни знак који упозорава да се наилази на исти, а након тога знак изричите наредбе укрштање са путем са првенством пролаза или обавезно заустављање.
Počinješ od netačne premise i dalje razvijaš priču u tom smeru. Najviše nedoumica u kružnom toku pored lošeg projektovanja, nastaju upravo zato što ljudi imaju neke svoje zaključke o pravilima kružnog toka koji su nastali njihovim logičkim zaključivanjem a ne poznavanjem saobraćajnih propisa. A to se upravo i u tvom slučaju vidi gde ti misliš da pravila saobraćaja kažu da kad si u kružnom toku imaš prednost u odnosu na one koji se uključuju što nije tačno, već u 99% slučajeva je kod nas tako zbog saobraćajnih znakova koji su tako postavljeni a kad ih ne bi bilo prednost bi imao onaj ko dolazi u raskrsnicu kao što je slučaj sa autokomandom. Takođe česta zabluda u kružnim tokovima je da jednom kada uđeš, imaš prednost u odnosu na sve ostale učesnike, bez obzira da li se oni tek uključuju ili su već uključeni i idu paralelno sa tobom a to je najizraženije na kružnim tokovima sa više traka.