Šta je novo?

Kružni tokovi

Slažem se, a i napisao sam "generalni", svakako nije primarni problem.
Svestan, savestan i kulturan čovek će poštovati ono što je naučio za PSP, jer zna da postoje dobri razlozi za postojanje propisa i njihovo poštovanje.

A kad malo razmislim ... o signalizaciji kao da odlučuju upravo takvi: loši vozači, bez svesti o značaju propisa.
Oni za koje su propisi - precenjeni.
Otud imamo u Beogradu i parking mesta odmah uz pešački - taj koji je to projektovao ne zna za 5 metara rastojanja, ne zna za vidno polje vozača i pešaka.
 
140506-KTOK-12.jpg


Ostale fotke u vesti na linku http://www.beobuild.rs/read.php/656.html
 
Bio je Deki tokom dana da osmotri situaciju :)
 
Dobra reportaža, +

Misllim da ću neko vreme izbegavati ovaj pravac osim ako baš ne moram da prolazim ovuda, dok se rešenje ne pokaže u praksi.
 
Kao da se namerno sve radi pogresno!!!
Zasto ivicnjaci ne formiraju kompletan krug kruznog toka???
Vizuelno, ali i fizicko odvajanje kolovoza , tome i sluze ivicnjaci. Tamo gde trasa pruge preseca kruzni tok ivicnjaci bi naravno bili polegnuti i niski.
Plus naravno horizontalna i vertikalna signalizacija koja vec sad nedostaje!

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Bravo Laki, i ja mislim da treba vizuelno preseći taj deo sa šinama, mislim da će dosta ljudi voziti pravo kroz kružni tok..
No, živi bili pa videli kako će ovo rešenje da funkcioniše!
 
laki72":3vht8thg je napisao(la):
Kao da se namerno sve radi pogresno!!!
Zasto ivicnjaci ne formiraju kompletan krug kruznog toka???
Vizuelno, ali i fizicko odvajanje kolovoza , tome i sluze ivicnjaci. Tamo gde trasa pruge preseca kruzni tok ivicnjaci bi naravno bili polegnuti i niski.
Plus naravno horizontalna i vertikalna signalizacija koja vec sad nedostaje!

Upravo to - ivičnjak, druga boja asfalta u tramvajskoj baštici, signalizacija koja usmerava vozače... sve to nedostaje.
 
OK, ovde je jasno da je saobraćaj usmeren preko šina zbog asfaltiranja.

Ali - ovaj saobraćaj koji se uključuje na kružni tok iz Travničke, a dolazi iz Braće Krsmanović...haos.
Paralelno sa Travničkom je Mostarska, uska jednosmerna ulica, u kojoj se nalaze neka stovarišta, možda i deponija u dvorištu. Osim jedne, sve su to prizemne barake podignute posle rata.
Ozbiljno rešenje bi bilo da se sve to poruši i saobraćaj prebaci na proširenu Mostarsku i Hercegovačku.
 
Mozda će i biti tako kruźni tok još nije gptov.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 








Palo asfaltiranje jedne strane danas...

Kolektivni haos vlada na celom tom potezu, valjda ce biti bolje kad se uredi cela ulica.
 
Hajde da sacekamo zavrsetak radova pre nego sto donesemo sud o kruznom toku.
 
Treba dići asfalt i uraditi kaldrmu unutar dela gde prolaze šine, il bar u širini spoljnog prstena. to bi dosta pomoglo vizuelno da se uobliči kružni podeonik.

Sačekajmo kraj radova pa da vidimo kako bi moglo da se unapredi. optimista sam po pitanju funkcionalnosti.
 
09.05.2014.

Prosetao sam danas malo, evo slika.

img0726.jpg


img0727.jpg


img0728.jpg


img0730.jpg

Taksista naravno, bahato, kontra svega.
 
Ako će prolazak kroz kružni tok biti rezervisan samo za tramvaje, trebali su da skinu asfalt tu i da posade travu u centru.

Ovako, bez ikakvog vizualnog ograničenja za naše isto tako ograničene vozače, čast izuzecima, nema velike vajde.
 
Koleze, ajd da sačekamo da ga završe pa da mu nalazimo mane... :D
 
Možda i nisam u pravu sa svojim strahovima a možda bi ovako mogla i slavija da se reši, pošto rešenje grupe imamo plan gotovo sigurno nikada neće biti stavljeno u pogon..

h-4-1343691-1228211278.jpg
 
Gorstak89":364gi68k je napisao(la):
pošto rešenje grupe imamo plan gotovo sigurno nikada neće biti stavljeno u pogon..

Realnost je da grupa "Imamo plan" nema skoro nikakav uticaj na odluke grada.
 
Vrh