Šta je novo?

Kružni tokovi

Onaj kod Brankovog može komotno da se ukine.
 
A sta ces sa pjesacima i tramvajskom stanicom
 
Pešački ostaje, samo bez semafora.
 
Ne može da se ukine, zato što je na toj raskrsnici ukrštanje Karađorđeve i pravca ka Brankovom mostu u smeru ka Novom Beogradu - i to dve trake iz smera Kalemegdana (trake koje obilaze stub mosta), kao i veza sa Gavrila Principa.

screenshot433_zps03e9db3a.jpg
 
Da, ali to se rešava upravo kružnim tokom. Vozila koja žele na Brankov idu do Zadruge pa oko toka, pa nazad i onda desno.
 
Time bi:
- se dodatno opteretile uske ulice
- se opteretio kružni tok
- opet ostaje problem vozila koji silaze sa mosta preko Crnogorske u Karađorđevu (levo i desno).
 
Nisam siguran u vezi ovoga što relja priča,

Ali

Drago mi je da se gradi novi kruzni tok sa rtamvajem kroz sredinu. To će biti dobar ogled pre građenja kružnih tokova u milutina milankovića.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Relja

Са моста у Краљевића Марка па на кружни ток, не више кроз Црногорску. Та улица ионако има криминално мали тротоар који се онда може проширити на уштр те, тада непотребне траке.

Све се може решити. Све се и треба решити на тај начин да се укида што више непотребних семафора а аутомобилима отежа кретање кроз делове града који ионако нису пројектовани нити грађени за њих.
 
STF
Pre nego što vozila sa mosta stignu do Kraljevića Marka, moraju da prođu kroz raskrsnicu Gavrila Principa, Jug Bogdanove i Crnogorske, na kojoj se nalazi semafor. Umesto stalno otvorenog signala za desno skretanje u Crnogorsku u smeru ka Karađorđevoj, kako je trenutno sada, morali bi da skrenu levo, što znači da bi stajali na - semaforu.
Rasrksnica je odmah po silasku sa mosta - znači kolone, i to na silaznoj rampi na kojoj se nalazi i autobuska stanica, a pre toga se pravac ukršta sa pravcem žute trake na mostu.
Plus, ovo je tvoja ideja, čisto sumnjam da je to deo projekta kružnog toka. Da jeste, već bi objavili da se ukidaju parking mesta u Kraljevića Marka.
 
Упоредите цртеж кружног тока код Задруге, који је поставио ПредрагТ (узгред добродошао), и сличног КТ, мислим да је негде у Холандији (по облику кућа):



 
И кад се заврши кружни ток, полиција ће овде морати једно време да регулишње саобраћај !
 
direktor":2wlnngs2 je napisao(la):

Prosto ne znam da li :bash: ili :lool:
I ova dvojica koji glume da voze tramvaj, i ovaj što je ušao u kružni tok u suprotnom smeru....
 
Tu se danas nije znalo ko pije ko mplaca , jedan lastin autobus ide kao da je stara raskrsnica , drugi kruzi sami sebe saplicu ,onda naidje sleper ,pa ih iznenadi tramvaj , pa se neko uparkira itako , vidjecemo kad zavrse
 
pa ovo stvarno kao indija, podržavam ideju da ovde mora trava po sredini inače nikada neće skapirati kuda ne smeju da voze. Naši vozači već tliko godina voze u stanju u kome propisi ne važe, tako da niko neće fermati da je ovo kružni tok kada hoće pravo.

Pa naši vozači više nemaju nikakav osećaj da je trotoarom zabranjeno voziti, šta je za njih asfaltirana tramvajska baštica...
 
Da je neko drugo mesto verovatno bi i postavili travu, kao u Milutina Milankovića. npr. ali ovde je sve usko i knap, da ne verujem da će to da urade.
Glavni razlog protiv - prolaz hitnih službi kroz raskrsnicu, pogotovo u vreme gužvi.

Neka ofarbaju tu bašticu u crvenu boju, postave kamere i znakove.
 
Trenutna otežavajuća okolnost, sudeći po Direktorovim fotografijama, je to što je polovina kružnog toka ka Ulici Kraljevića Marka još uvek zatvorena, pa su oni koji idu ka Brankovom primorani da idu kroz tramvajsku bašticu, a oni koji bi iz Karađorđeve u Hercegovačku moraju da skrenu levo pre ostrva na sredini ili da prođu korz bašticu, pa da se nekako lome da se vrate u Hercegovačku. Haos :D

Valjda će biti bolje kada završe...
 
Generalna saobraćajna boljka u Beogradu, bez obzira da li je saobraćajno rešenje dobro ili loše zamišljno je - signalizacija.

"Nadležni" (to je valjda Sekretarijat za saobraćaj) izgleda misle da je dovoljno postaviti jedan ili dva znaka po pravcu i to je to.
Ne - upravo suprotno - signalizacija treba da "vrišti" i da koliko god je puta moguće iznova usmerava vozača. Pogotovo kod ovakvih rešenja i u prvim danima upotrebe.
 
Kraljevica marka je bila zatvorena za saobracaj kruzni tok je bio slobodan dok ne djodju po materijal u boje i lakove ,neznam sta ce biti kasnije ,morace da urade reorganizaciju ulica
 
Jeste signalizacija problem, ali ne primarni.

Glavna stvar je sto ljudi jednostavno ne znaju da voze. Ili nisu imali gde da nauce, ili su dobili dozvolu bez polaganja. Prosto moras da znas savrseno dobro da vozis i sva pravila da poznajes cak i kad nema nikakve signalizacije.

U edukaciji je problem. Posle dolazi kucno vaspitanje i uljudnost.
 
Vrh