Amin! Konačno se o tome progovorilo i javno.
Naravno, vladajući "stručnjaci" odmah nalaze mane (koje su totalno idiotske). Cena kružnog toka je neuporedivo manja od semaforizovane raskrsnice (računajući semaforski sistem, dugogodišnje održavanje, potrošenu struju i instalacije, neuporedivo veće količine goriva, neuporedivo manje potrošenog vremena, neuporedivo manje saobraćajnih nesreća sa povređenima i poginulima...). Kad bi neko pravio ozbiljnu analizu na period od 10 godina, mislim da bi rezultat bio zaprepašćujuć.
Naravno, vladajući "stručnjaci" odmah nalaze mane (koje su totalno idiotske). Cena kružnog toka je neuporedivo manja od semaforizovane raskrsnice (računajući semaforski sistem, dugogodišnje održavanje, potrošenu struju i instalacije, neuporedivo veće količine goriva, neuporedivo manje potrošenog vremena, neuporedivo manje saobraćajnih nesreća sa povređenima i poginulima...). Kad bi neko pravio ozbiljnu analizu na period od 10 godina, mislim da bi rezultat bio zaprepašćujuć.