@Laki72
Postrojenja koja su instalirana u fabrici su apsolutno predviđena da podrže proizvodnju više modela i u duplo većem obimu od današnjeg, ali je problem u fizićkom prostoru oko postrojenja. Postrojenja i proizvodne linije su dobro koncipirani, tj praktično prekopirani iz tada najmodernije FIATove fabrike u Pomiljanu, ali prostor pored linija na kojem treba da se nalaze zone za snabdevanje linija delovima jer izuzetno mali. Taj prostor je danas u montaži već praktično iskorišćen 100%. Jednostavno, u zadnje tri godine smo dobili neočekivano veliki broj izmena verzija delova i modela, što je samim tim povuklo za sobom i veći broj delova koji moraju uporedno da budu na raspolaganju proizvodnoj liniji.
Što se cene tiče, podsećam da postoji ogromna razlika u ceni za naše tržište (oko 12kEura) i ceni za evropsko tržište. U Italiji, u koju nam odlazi praktično pola proizvodnje, prosečna cena ka krajnjem kupcu je oko 18kEura. Tolika je i za ostatak Evrope. Složićeš se da već za taj novac, procečan evropski potrošač ima malo širi izbor. Jednostavno, posle tri godine na tržištu, cena bi po meni morala da se obara.
Što se američkog tržišta tiče, apsolutno si u pravu, Torino je jednostavno napravio lošu procenu sa tipom menjača. Mi se zadnjih meseci trudimo da promenimo to sa jednim novim tipom menjača koji smo predstavili, ali prvobitni trenutak je već prošao, videćemo...
Poluautoput od Batočine do grada puževskim koracima konstantno napreduje, ali zaista ne razumem toliko usporenje radova. Mislim da je ostalo jedno par kilometara da bi se u potpunosti završio, ali smo sada već došli u situaciju da, i kada se završi, automatski bi bilo potrebno da se zatvori postojeća strana radi revitalizacije.... Prugu, koja nam je osnovni vid transporta iz fabrike, neću ni da komentarišem.