Šta je novo?

Koridor 10

Izgledaju kao nove. Taj AP je otvoren pre par godina. Nema sanse da je sve osteceno celom duzinom. A ona prema ZG je bila iskrivljena i zardjala potpuno pa su je promenili tek nakon rekonstrukcije... nije bilo ogranicenje na 100kmh tim povodom
 
FB_IMG_1659014866142.jpg


Slika sa društvenih mreža.

Totalni kolaps između Paraćina i Pojata.

Screenshot_20220728-153039_Maps.jpg
 
imam utisak da su zatvorili rpedugačku deonicu, možda je moglo na dv aili tri dela, pa sukcsivno. Bile bi manje gužve
 
Prošle nedelje i jeste bilo iz delova, ali taman se kolona razvije, stiže nova.
Preticanja svakalo nema ni van radova, jer kamioni idu desnom, a automobili levom
 
Obnovljena deonica trake Nis-Beograd od 4km koja se zavrsava kod Paracina je pustena u saobracaj pre par dana. Prosao, utisak je da je odradjena solidno. Sada se uklanjaju horizontalna signalizacija iz trake autoputa Beograd-Nis tacno naspram ovih novih 4km i priprema za rekonstrukciju sledeca deonica u traci Nis-Beograd mislim da se nadovezuje na ovu obnovljenu. Sve u svemu, mislim da ce se cep koji smo zadnjih par vikenda vidjali kod petlje Paracin sada stvarati samo neki kilometar juznije ka Pojatu jer ce tu sada biti prvo suzenje nakon Bubanj Potoka..
 
Na X je noćas prohodno, ali tokom dana se prave zastoji zbog sudara i radova, a ponekad i zbog same gužve kao takve. Noću je manja gužva, tako da je preporuka da se do Niša ide noću.
 

Naravno o ovome baš ništa u medijima.

...alternativa je stari put od Paraćina do Ražnja koji je odličan, ali ima dosta naselja i on je 1+1 osim par km kroz predgrađa Paraćina.
 
Bez ulaska u detalje, ovo je posledica malterisanja brda. Blaži oblik Grdeličke klisure.
 
Autoput BG-NI vapi za 3+1 po smeru, pa me je interesovalo koliko bi to sve koštalo(otprilike) i koliko je izvodljivo. Jer vožnja sa 2+1 po smeru postaje sve teža i mukotrpna
 
Autoput BG-NI vapi za 3+1 po smeru, pa me je interesovalo koliko bi to sve koštalo(otprilike) i koliko je izvodljivo. Jer vožnja sa 2+1 po smeru postaje sve teža i mukotrpna
Искрено, колико дана у години је ”мукотрпна”? У врх главе, два месеца летњег школског распуста, а ни тад свим данима. Празан аутопут и цигла на гасу је, колико год га се са сетом сећали док гледамо у ретровизор и успоравамо да се престројимо, заправо слика једног ужасног времена које је, надам се, заувек иза нас.

Мало више стрпљења и мало веће резерве воде и сендвича у колима током та два месеца, и вожња више уопште није мукотрпна, већ личи на вожњу било којим европским аутопутем у то доба.

Кад дођемо дотле да саобраћај у већем делу Србије буде једнако мукотрпан као вожња од Бг до Ни у октобру, када свако ко крене између два града удаљена 50 км не мора да вози кроз раскрснице, школска дворишта и црквене порте успутних села, онда ће и проширење овог крака аутопута, можда, бити тема.
 
Da prokomentarišem? Ok...
Snažno podržavam nesaniranje ovog klizišta, dapače zalažem se da se na 259 naprave jedno ovakvo kod Gradišta između Pirota i Dimitrovgrada, jedno u samom Dimitrovgradu (iznad železničke stanice ili kod brda Bučumet ispod groblja), za svaki slučaj jedno ka granici i pre svega jedno u Sićevačkoj klisuri jer se bliži otvaranje parčeta od Malče do Proseka. Jedino to može odvratiti klošare za volanom šlepera da se kreću autoputem A4 (koji je pre svega za njih izgrađen) i da od.ebu sa državnog puta IIA reda (slovima DRUGOG ... reda). Pošto država to nije sposobna, posebno od Pirota do Dimitrovgrada, a može na sijaset načina npr. zabranom prelaska preko mosta kod Sukova na 259 za vozila nosivosti preko 7,5t (mada ionako će taj most uskoro da sruše, jer je sve teže prohodan, ti isti šleperi pa će morati na AP) ili npr. #2 da jednostavno zabrane put DRUGOG reda za šlepere (preko 7,5t nosivosti), da ih iskažnjavaju 24/7 jedno mesec dana i fino napune budžet (brzo će to da se pročuje međ balkanskim i maloazijskim šoferčinama) i da im to jasno stave do znanja još kad im ta promućurna ideja padne na um oko Bele Palanke (nemoš na 259 šupičku). Ali ne, Putevi to nisu u stanju, nego ih puštaju da se ka i od granice isključuju na Pirot istok i Pirot zapad i uštede 5, odnosno 7,5e po pravcu i da nije ovog klizišta uštedeli bi i 12,5e do Bele Palanke, a kad završe Prosek-Malča i celih 18,5e za korupciju na granici, hihihi pušenje sa obe strane granice i sl. Time: 1. oštećuju budžet RS za ooozbiljnu cifru, 2. uništavaju put DRUGOG reda koji se praktično i ne održava otkad je pušten A4, 3. naprave haos na petlji Gradina (Dimitrovgrad istok) pa niti mogu bezbedno da prolaze oni kojima je stvarno namenjena ta petlja, niti je bezbedno za one koji idu ka mahali Gornje Gradinje, kojima je to jedini put, pa se onda oni koji prolaze svaki dan snalaze preko poludivlje petlje kod AMS i OMV bliže granici i uvećaju haos. Juče sam na prelazak preko 259 između gradskih ulica Boračka i Caribrodskih umetnika čekao bukvalno 5 minuta (i ja kolima i pešaci) jer čas turski šleper iz pravca Pirota, čas bugarski iz nepreglednog pravca granice (ima doduše ne baš izbaždareno ogledalo), pa obrnuto i tako unedogled. Na A4 samo Sila Yolu likovi i turistički autobusi, koji se za razliku od kamiondžija ne ciganišu i 99,9% ide na autoput, skoro da ih uopšte ne viđam na 259, osim onih koji zaista moraju. Pa kad Putevi nisu sposobni da to regulišu, neka se za to pobrine majka priroda klizištima, a 259 je ionako put DRUGOG reda pa će nekad u budućnosti doći na red za sanaciju.
Šalu na stranu (mada se ni najmanje nisam šalio) - što se grbo rodi vreme ne ispravi.
Ovo je bio problem i prilikom gradnje, još je veći problem kod Ljubatovice, jer je lokalni put drugog reda, pa se niko nije preterano cimao niti prilikom projektovanja niti prilikom izgradnje. Sama trasa je suluda, al ajde... A izvođač je preponosni vlasnik par ex PZP-ova, između ostalog i ex PZP Niš kontroverzni bugarski Trejs (ne pominjite ih u Bugarskoj jer su u toku remonti svih njihovih svinjarija iz projekata ne starijih od 10 godina što na AP, što oko Sofije). Oni uredno dobijaju tendere za zimska i letnja održavanja državnih puteva, pa bi mogli u sadejstvu sa državom da isprave i ovu svoju brljotinu. Ali tome ću se radovati tek pošto država reši problem iz prvog pasusa!
 
Poslednja izmena od urednika:
Искрено, колико дана у години је ”мукотрпна”? У врх главе, два месеца летњег школског распуста, а ни тад свим данима. Празан аутопут и цигла на гасу је, колико год га се са сетом сећали док гледамо у ретровизор и успоравамо да се престројимо, заправо слика једног ужасног времена које је, надам се, заувек иза нас.

Мало више стрпљења и мало веће резерве воде и сендвича у колима током та два месеца, и вожња више уопште није мукотрпна, већ личи на вожњу било којим европским аутопутем у то доба.

Кад дођемо дотле да саобраћај у већем делу Србије буде једнако мукотрпан као вожња од Бг до Ни у октобру, када свако ко крене између два града удаљена 50 км не мора да вози кроз раскрснице, школска дворишта и црквене порте успутних села, онда ће и проширење овог крака аутопута, можда, бити тема.

Od Beograda do Malog Požarevca, a bogami i do Batočine vapi tokom cele godine, vikendom posebno, pa i u oktobru.
Kad nema radova kao sada, južno od Jagodine, a posebno posle Pojata neretko van sezone nigde žive duše, ali tamo ionako na mestima nije ni AP, nema zaustavne i to s...e iznad Aleksinačkih rudnika (gde je pognulo petoro iz slovačkog busa pre par godina) koliko sam primetio neće proširiti ni u ovom remontu. O vijaduktima oko Ražnja da i ne govorimo.
Umesto megalomanije 4+1/4+1 do NS, sasvim je pristojno i opravdano 3+1/3+1 do Inđije/Beške, Pećinaca, Batočine i Obrenovca.
 
Proširenje do M. Požarevca na 3+1 tamo gde je sada 2+1 je potpuno opravdano cele godine.
To je najhitnije. Onda bi proširiio na 3+1 od petlje "Beograd" ka Inđiji do one krivine iza Batajnice.
Treba prudužiti ulivne trake na Trupalu, Inđiji, Batočini i Pojatu.

Sve ostalo može i da čeka.
 
Kad već pominjete proširivanja, pre neki dan sam razmišljap jednom, rekso bih korisnom i praktičnom, a jeftinom rešenju.
Nakon aerodroma ka Zg je pumpa. Iza pumpe je traka za ubrzavanje, a kada se ona završi i pretvori u zaustavnu, počinje traka za isključenje na obilaznicu. Pa zar tu bar ne bi moglo da se povežu, malo prošire i dobije u tih, možda najopterećenijih 500m-1km i treća traka?
 
Тај километар пута је уско грло пар екселанс. Требало би га проширити за још две траке, јер места има, а за пумпу би могло да се направи мало креативније решење.
 
Vrh