Stalno sam na X i mislim da ne neophodno.
JE neophodno, greška u kucanju
Proširenje petlje Batočina.
Apsolutno, izgubih 10min, s tagom jer ne možeš primirisati ENP traci, ali zar nije to već u nekom projektu, tj. u realizaciji?
Produženje 3 trake još 1km u pravcu BG na petlji Trupale
Ima smisla, posebno leti kad sa A4 izleću šoferi sa bosforskim navikama.
Na to bih dodao proširenje petlje Komren (Niš-sever, Niš-centar nznm ni kako je zvanično) na A4, jer tu nekad nastane haos.
Ipak je to glavna naplatna za Niš i ogromna većina se odatle lansira iz Niša na autoput u pravcu Beograda.
Od Trasšpeda do MP većim delom je i sada 3+0, što može i da ostane, ali bi bilo dobro da se deo gde je sada 2+1 proširi bar na 3+0, sa povremenim zaustavnim nišama, ako im je skupo da rade 3+1. Ne treba eksproprijacija jer se radi o pojasu puta. Problem je deo kroz Vrčin gde su zgrade blizu i gde može samo 3+0. Samo u poslednjih par meseci sam tu video par sudara.
Na petlju Mali Požarevac se uključi/isključi više vozila nego što prođe kroz obe rampe u Čačaku (podaci iz 2021., razlika skoro 2000 vozila u korist MP), ali nije toliki problem naplata jer preovlađuju putnička i laka teretna vozila koja u velikom broju imaju TAG. Na toj petlji je veliki problem uključenje na X u pravcu BG, jer Kosmajci samo gaze na autoput, ne čekaju, a ovi iz Niša moraju da beže u brzu ili Kosmajci voze zaustavnom dok se ne ukaže prilika da pređu u srednju.
Petlja Batočina u pravcu Niša je tempirana bomba i pravo je čudo da nema sudara.
Na petlji Pojate je uvek gužva na ručnoj naplati, dok je ENP uvek prohodna. Tu je problem uključenje u oba pravca, ali nadam se da će to sada rešiti.
Trupale u pravcu Beograda je problem jer se spajaju dva autoputa bez ograničenja brzine (130km/h) a spajanje je ukupno dugaćko samo nekih 400m, što nije nikakav problem van sezone, ali kada je gužva bude svačega. To je samo desetak sekundi vožnje sa 130km/h tokom kojih se dva puna auto puta (2+1) pretvaraju u 3+1 pa u 2+1. Treba obeležiti na A1 da se uključuje sporedni put, a na A4 izlaz na glavni put. Nije neki problem produžiti 3 trake bar još 400m.
Petlja Niš sever je dobra, a nikada nisam čekao da prođem. Niš istok nije loša i dobra je varijanta za sve koji u taj deo grada, jer se obilazi gužva u centru. Niš jug je takođe dobra petlja, ali je lokacija totalno bezveze.
Inače, koridor X je sasvim ok put. Još da završe ove rekonstrukcije koje rade i elektronski sistem kontrole i upravljanja saobraćaja biće baš dobro.