Šta je novo?

Koridor 10

Jok, pominjao je proširivanje BG-NS 'na 5 traka' (aj da kažemo da je to 4+4 plus zaustavne), a kao razlog je naveo povećan broj kamiona koji nas očekuje kad se izgrade fabrike.
 
Ja sam sporadično na A1, ali mi je od/do petlji SD/PO već blago neprijatno za vožnju, od MP uz i niz BB pa nadalje veoma neprijatno.
Stalno sam na X i mislim da ne neophodno.
Je ili nije, stvarno nisam razumeo?
Kako sam ja shvatio, mislio je na BG-NS i BG-ZR-NS 2*(2+2).
Ima logike, ko će bre da duplira most kod Beške???
Sređivanje dela kroz grad, 3 trake, ne mora zaustavna. Rešavanje uključenja na petljama.
Logično je da se završetkom sektora B obilaznice krene u sređivanje i adaptiranje autoputa kroz grad, ali gde počinje Srbija tu prestaje logika.
Ovo mi pod novim okolnostima deluje ok. Takođe, ali kako?
3 trake od Šimanovaca i Inđije do petlje Dobanovci ("Beograd"), i dole do Malog Požarevca.
Podržavam, s tim što će to teško ići kod Bataje... Da li je deonica Bataja-Dobanovci već dostigla toliki nivo da je za 3/1+3/1?
Mada je cela obilaznica (tj. sektori A i B, C je ok 2+1/2+1) trebalo da se vizionarski tako projektuje, ali jbg.
Proširenje petlje Batočina.
Apsolutno, izgubih 10min, s tagom jer ne možeš primirisati ENP traci, ali zar nije to već u nekom projektu, tj. u realizaciji?
Produženje 3 trake još 1km u pravcu BG na petlji Trupale
Ima smisla, posebno leti kad sa A4 izleću šoferi sa bosforskim navikama.
Na to bih dodao proširenje petlje Komren (Niš-sever, Niš-centar nznm ni kako je zvanično) na A4, jer tu nekad nastane haos.
Ipak je to glavna naplatna za Niš i ogromna većina se odatle lansira iz Niša na autoput u pravcu Beograda.

Da dodam da se ovde konstantno potcenjuje domaći tranzit, samim tim i obilaznica.
Počeću od sebe, iako nisam baš avg. vozač u Srb: poslednji put ka ANT 2020. ni mrtav ne bih išao "obilaznicom", 2023. ni mrtav ne bih išao na gazelu. Isto za NS i Bijeljinu, gde treba da idem u nekom narednom periodu. Isto važi i za pravac NBG-Surčin, koji će malo rasteretiti grad, ali vrv urnisati JG. Mnogo je unutargradskih saobraćajnih problema, koj bi delimično bili rešeni sa SMT i UMP, nisu baš glupi oni koji su to tako nacrtali, ali sad i to ide ka polurešenjima, što ne može biti dobro itd. itd.
 
Stalno sam na X i mislim da ne neophodno.
JE neophodno, greška u kucanju
Proširenje petlje Batočina.
Apsolutno, izgubih 10min, s tagom jer ne možeš primirisati ENP traci, ali zar nije to već u nekom projektu, tj. u realizaciji?
Produženje 3 trake još 1km u pravcu BG na petlji Trupale
Ima smisla, posebno leti kad sa A4 izleću šoferi sa bosforskim navikama.
Na to bih dodao proširenje petlje Komren (Niš-sever, Niš-centar nznm ni kako je zvanično) na A4, jer tu nekad nastane haos.
Ipak je to glavna naplatna za Niš i ogromna većina se odatle lansira iz Niša na autoput u pravcu Beograda.
Od Trasšpeda do MP većim delom je i sada 3+0, što može i da ostane, ali bi bilo dobro da se deo gde je sada 2+1 proširi bar na 3+0, sa povremenim zaustavnim nišama, ako im je skupo da rade 3+1. Ne treba eksproprijacija jer se radi o pojasu puta. Problem je deo kroz Vrčin gde su zgrade blizu i gde može samo 3+0. Samo u poslednjih par meseci sam tu video par sudara.

Na petlju Mali Požarevac se uključi/isključi više vozila nego što prođe kroz obe rampe u Čačaku (podaci iz 2021., razlika skoro 2000 vozila u korist MP), ali nije toliki problem naplata jer preovlađuju putnička i laka teretna vozila koja u velikom broju imaju TAG. Na toj petlji je veliki problem uključenje na X u pravcu BG, jer Kosmajci samo gaze na autoput, ne čekaju, a ovi iz Niša moraju da beže u brzu ili Kosmajci voze zaustavnom dok se ne ukaže prilika da pređu u srednju.

Petlja Batočina u pravcu Niša je tempirana bomba i pravo je čudo da nema sudara.

Na petlji Pojate je uvek gužva na ručnoj naplati, dok je ENP uvek prohodna. Tu je problem uključenje u oba pravca, ali nadam se da će to sada rešiti.

Trupale u pravcu Beograda je problem jer se spajaju dva autoputa bez ograničenja brzine (130km/h) a spajanje je ukupno dugaćko samo nekih 400m, što nije nikakav problem van sezone, ali kada je gužva bude svačega. To je samo desetak sekundi vožnje sa 130km/h tokom kojih se dva puna auto puta (2+1) pretvaraju u 3+1 pa u 2+1. Treba obeležiti na A1 da se uključuje sporedni put, a na A4 izlaz na glavni put. Nije neki problem produžiti 3 trake bar još 400m.

Petlja Niš sever je dobra, a nikada nisam čekao da prođem. Niš istok nije loša i dobra je varijanta za sve koji u taj deo grada, jer se obilazi gužva u centru. Niš jug je takođe dobra petlja, ali je lokacija totalno bezveze.

Inače, koridor X je sasvim ok put. Još da završe ove rekonstrukcije koje rade i elektronski sistem kontrole i upravljanja saobraćaja biće baš dobro.
 
Poslednja izmena:
Da dodam u vezi petlji i sa prilazima.
Na Niš sever treba semafor na prvoj raskrsnici sa starim Carigradskim drumom, tu zna da bude gužva. Iz pravca garaže Niš ekspresa je teško uključiti se. 100m dalje ne postoji levo skretanje ka tehničkim fakultetima, bilo bi dobro da postoji, jer je tu lepši put ka Delta sitiju i tom delu grada.
Na petlji Niš istok treba rešiti prvu raskrsnicu kada se uđe u grad, jer dosta ljudi skreće ka onom novom naselju iz pravca Stop šopa. Odatle do rampe su dovoljne sadašnje 1+1
Neka bude da ne znam za drugi put, ali Niška banja zaslužuje bolji prilaz od 10km kroz grad od Niš istok.

Pojate će valjda rešiti, Batočinu isto.
Za Mali Požarevac sam pisao.
Na petlji Paraćin treba proširiti isključenja da bi ENP imao smisla.
Tu treba bolje obeležiti sva skretanja, nakon isključenja.
Pre račvanja za Novi sad treba bolje obeležiti da je to jedino odvajanje za NS.
Na Trupalu je paradoks da na račvanju puteva, ka jugu gde je totalno bezbedno da prođeš sa 130, ljudi usporavaju. Ka severu je mnogo opasnije, a niko ne usporava. Možda nisu svesni opasnosti.
Ostale petlje su u skladu sa saobraćajnom situacijom.
 
Poslednja izmena:
Nauružajte se strpljenjem oko ovih radova. Danas je kolona idpred Paraćina bila neka 4km
 
U sredu sam prošao kroz rampu Pazova ka Bgd i izašao na krajnju desnu, a na keš kanalima bilo je nekoliko kolona. Reklo bi se da je to proširenje dobro odrađeno, samo kad nagrne keš turska najezda, biće opet kolona
 
Јуче опет карамбол на А1 између Београда и Новог Сада.

Nakon prevrtanja šlepera na auto-putu Novi Sad - Beograd, između Inđije i Maradika, došlo je do stvaranja kilometarske kolone.
JP Putevi Srbije saopštilo je da se vozila iz Novog Sada prema Beogradu preusmeravaju na petlju Beška, dok se vozila koja se kreću u smeru Beograd - Novi Sad kreću usporeno zaustavnom trakom.
Извор
 
Spremam se na put ka Turskoj i posle lanjskog čepa od više od 3h na Gradini, razmišljam da menjam trasu. Dobio sam predlog da preko Vlasone odem na Strezimirovce.
I, ima li neko predlog za dobru klopu na oba ta pravca?
Izvinjavam se zbog ulaska u off.
 
I ja idem ovih dana za Bugarsku, pa javljam kako sam prošao. Palo mi je na pamet da idem na Zaječar i Vidin, ali je mnogo dalje, pa mislim da se ne isplati.

Glavni problem ovih dana su radovi između Paraćina i Ražnja, a radi se i na petlji Trupale u pravcu BG na onom čuvenom spajanju autoputeva. Možda produžavaju zonu 3+1.
1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Ovo su moje slike, a evo i novine prate:


Posebno apelujem na ljude da voze pažljivo jer ima zastoja zbog radova i sudara, tako da lako može da se naiđe na kolonu na otvorenom putu, što se vidi u video snimku u tekstu.
 
Poslednja izmena:
Kamere sa Gradine me više brinu. Stalno gužva. Te radove kod Paraćina mogu da izbegnem ako se umesto u Batočini uključim u Pojatama
 
Kamere sa Gradine me više brinu. Stalno gužva. Te radove kod Paraćina mogu da izbegnem ako se umesto u Batočini uključim u Pojatama
Možeš, ali i tu ima radova kroz Ćupriju + deo oko Bagrdana je loš, kroz gradove gužva + policija.

Bolje je autoputem.
 
Kamere sa Gradine me više brinu. Stalno gužva. Te radove kod Paraćina mogu da izbegnem ako se umesto u Batočini uključim u Pojatama
Ako ideš preko Kruševca, onda je možda bolja varijanta da odeš na Đunis, pa se uključiš kod Aleksinačkih rudnika. Tako izbegneš sve radove na deonici Paraćin-Aleksinac.
Ili pak ideš paralelnim putem IIA 158 (čuveni R214 nekadašnji) sa Autoputem, on je mahom pust, a u solidnom je stanju na deonici od Pojata do Aleksinca.
 
I ja idem ovih dana za Bugarsku, pa javljam kako sam prošao. Palo mi je na pamet da idem na Zaječar i Vidin, ali je mnogo dalje, pa mislim da se ne isplati.

Glavni problem ovih dana su radovi između Paraćina i Ražnja, a radi se i na petlji Trupale u pravcu BG na onom čuvenom spajanju autoputeva. Možda produžavaju zonu 3+1.
Radovi su na delu Petlja Paraćin - Petlja Aleksinački rudnici u smeru ka Nišu, dok u smeru ka Beogradu ima radova i na potezu od Petlje Aleksinac do Petlje Aleksinački rudnici.
Ovo će sve da traje ihaha, pošto su Ugovoreni rokovi 18meseci za obe deonice leve trake AP, Paraćin-Ražanj i Ražanj Aleksinac.
Ovaj deo kod Trupala, u pitanju je rekonstrukcija postojećeg mosta u trupu AP.
 
Ili pak ideš paralelnim putem IIA 158 (čuveni R214 nekadašnji) sa Autoputem, on je mahom pust, a u solidnom je stanju na deonici od Pojata do Aleksinca.
Od Jagodine do Ražnja je odličan, sa izuzetkom uskih mostova kod Ćuprije i onog malog iza Pojata. Nisam skoro prošao od Ražnja do Aleksinca, jer tu bio raspad, možda su i to rešili.

I pored svega, autoput je najbolje rešenje, samo treba biti obazriv do Niša, posle je ok na oba kraka.
 
Nisam otputovao sad i neću. Crko mi alternator, iako sam pre 4 meseca bio u servisu "da mi srede paljenje".
Generalno su sredili anlaser, a ovo nisu pipnuli.
Kažu mi danas,... pa nisi rekao da i to treba!? Ja da znam šta treba sam bi ga popravio. Zakazali mi "već" za ponedeljak.

...sreća da je crklo pre polaska.
 
Žao mi je. Imao sam tih pehova u prošlosti. Jednom sam rekao da se u kolima ne pominje reč more, jer kako se pomene, moj prošli auto stane.
Ali, zamisli da ti je napravio igranku na putu.
 
Do Niša večeras poprilična gužva. Radove prošao bez problema sa oko 80, uglavnom.
Ali zato, na Gradini mi je trebalo više od sat da se izravnjam sa OMV. Kolona počinje malo iza znaka 3km do granice.
Sas malo uliva nadu da će krenuti brže. Ušao sam u deo gde se granaju kolone.
 
Od SU do BT bulo ogranicenje mesecima 100kmh. Izgledalo nicim izazvano... Danas vidim zasto...Demontiraju zastitnu ogradu. ZO koja je nova. Nije zardjala ni nista. Koja je tu sad logika neko neka kaze
 
Od SU do BT bulo ogranicenje mesecima 100kmh. Izgledalo nicim izazvano... Danas vidim zasto...Demontiraju zastitnu ogradu. ZO koja je nova. Nije zardjala ni nista. Koja je tu sad logika neko neka kaze

Можда су оштећене од разних удара/судара​

23.07.2022. СЕРВИСНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ - 17.42​

• Ауто-пут Е-75, петља Хоргош – петља Суботица-север, смер ка Београду - радови на демонтажи и монтажи заштитне ограде у разделном појасу до 28.07.2022. г, за саобраћај затворена претицајна саобраћајна трака.
https://www.putevi-srbije.rs/index.php/сервисне-информације/23-07-2022-сервисне-информације-17-42


22.07.2022. СЕРВИСНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ - 13.42
• Ауто-пут Е-75, петља Хоргош-петља Суботица-СЕВЕР, у смеру г.п. Хоргош-Нови Сад, до 28.07.2022. г, радови на демонтажи и монтажи заштитне ограде у разделном појасу, за саобраћај затворена претицајна саобраћајна трака.
https://www.putevi-srbije.rs/index.php/сервисне-информације/22-07-2022-сервисне-информације-13-42
 
Vrh